Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Xbox Boss chce zachować gry, jednocześnie zagrażając zachowaniu gry

W niedawnym wywiadzie z Trochę zabawnePrezydent Xbox, Phil Spencer, mówił o ochronie gier i o tym, jak „Mam nadzieję, że jako branża możemy się połączyć i pomóc zachować historię gier, abyśmy nie stracili możliwości powrotu”.

sprowadzać Centrum Bali Pracując nad archiwizacją programów telewizyjnych, Spencer mówi dalej: „jako branża chciałbym, gdybyśmy zebrali się razem, aby pomóc zachować historię tego, czym jest nasza branża, abyśmy nie stracili dostępu do niektórych rzeczy, które nas tam doprowadziły jesteśmy dzisiaj.”

Co jest niesamowite, jest to samo! Tylko dział kadr.

Wzrost liczby usług subskrypcyjnych w ciągu ostatniej dekady, od Netflix przez Disney Plus, Spotify po Xbox Game Pass Microsoftu, był napędzany wartością i wygodą. Te wielkie korporacje słusznie zdały sobie sprawę, że ludzie są bardziej skłonni płacić co miesiąc niewielką kwotę za wiele rzeczy, niż wydawać dużo, by mieć tylko jedną rzecz.

Ale ta wygoda miała swój koszt: własność. Kupowanie wkładów, płyt CD i DVD było (stosunkowo) drogie w porównaniu z kosztami subskrypcji, ale kiedy już kupisz tę rzecz, przynajmniej ją masz. Bez tego prawa nie byłoby prawie żadnej ochrony gry, która istnieje dzisiaj.

Każde pudełko na strychu twojej mamy, każdy stos gier na PS2, który masz w pudełku w szafie, każdy pakiet 3,5-calowych płyt na półce, tak ludzie to lubią Stowarzyszenie Ochrony Gry Udało im się wykonać swoją świetną robotę, bo ludzie byli właścicielami tych zabawek, mogli je zatrzymać, a potem co najważniejsze przenosić, ale są z tego zadowoleni.

Usługi subskrypcyjne odchodzą od tej koncepcji. Gdy subskrybujesz Disney Plus, masz do nich dostęp Gwiezdne Wojny Filmy i spodenki Pixara, masz do nich dostęp, ale tylko tak długo, jak za nie płacisz, a nawet wtedy tylko tak długo, jak Disney uzna to za właściwe (lub prawnie możliwe) do ich udostępnienia.

READ  Czy generatywna sztuczna inteligencja będzie odgrywać rolę w praktyce ogólnej?

Xbox Game Pass nie różni się. Płacisz za to, możesz grać w wiele gier, czasem pojawiają się nowe, czasem znikają stare. Jego popularność eksploduje z dokładnie tego samego powodu, dla którego eksplodowały usługi takie jak Netflix: ponieważ gry wideo są tak drogie, jest wielu ludzi, którzy chcą w nie grać, więc ludzie woleliby płacić 15 USD miesięcznie za dostęp do setek gier niż płacić 70 dolarów. Tylko jeden raz.

Z usługi korzysta ponad 23 miliony osób w czasie prasy, w porównaniu z zaledwie 10 milionami w kwietniu 2020 r., i jest to szaleństwo. To są transformacyjny poziom wzrostu, który grozi zmianą niemal każdego aspektu branży gier wideo, od sposobu wytwarzania gier, przez sposób ich „sprzedaży”, po sposób budżetowania i opłacania.

Rozumiem, że Spencer mówi tutaj na poziomie osobistym i wzywa samą branżę do współpracy w jakiś sposób, aby pomóc zachować gry. Może to brzmieć jako potwierdzenie, że Game Pass zmieni świat, podobnie jak Netflix i Spotify drastycznie zmieniły swoje branże, a więc będzie wymagało od wydawców połączenia się z myślą o oszczędnościach właśnie po to, by temu przeciwdziałać.

Co jest fajne, ale wciąż brakuje szerszego obrazu. Nie możesz prowadzić ruchu, który przyczynia się do erozji Pomysł posiadania rzeczyPowiedz też, że zależy Ci na utrzymaniu gry! Żadnej branży, nigdzie, nie można ufać, że utrzyma się w środku (co by wybrali? Czy odpuszczą złe rzeczy?), a to zakładając, że biznes gier wideo – który nie może nawet współpracować, aby uzyskać wspólne gry racja – więc może. Zarządzanie taką ilością współpracy w pierwszej kolejności. Prawda jest taka, że ​​im więcej osób przechodzi na Game Pass, im mniej gier kupują, tym dłużej to trwa i im większy wpływ ma pomysł, tym mniej gier jest sprzedawanych, więc będzie mniej gier, które ludzie faktycznie Szczególnie.

Co może wydawać ci się niepokojące, biorąc pod uwagę, ile osób wciąż kupuje gry, ale kto kupuje już płyty CD? A tak jak się sprawy mają, nie będziesz też długo kupował płyt DVD.

READ  PSA: Zaczęły wyciekać spoilery Starfield

Poza tym wszystko, co powiedziałeś, jest związane tylko z posiadaniem samego dysku! Istnieją inne wyzwania związane z utrzymaniem nowoczesnych gier, które nie są związane z Game Pass, ale nadal są odpowiedzialne za kierownictwo (takie jak Spencer), takie jak DRM online, sprzedaż cyfrowa i poleganie na serwerach, które pewnego dnia zostaną zamknięte. Te rzeczy nie pozwalają utrzymać gry Nie ma mowy, ale to utrudnia. Więc nawet gdybyśmy nadal kupowali płyty z GameStop, oszczędzanie nadal byłoby jeszcze większym wyzwaniem; Konieczność zmierzenia się z tym i atakowanie samej monarchii jest jak walka na dwóch frontach.

To nie jest kompletna krytyka Game Passa ani usług subskrypcyjnych jako całości (lub Spencera, który przynajmniej mówi o tych rzeczach!). Jestem bardziej zadowolony z mojej subskrypcji Spotify niż kiedykolwiek kupowałem – lub bądźmy prawdziwym piratem – płyty CD, usługi telewizyjne, takie jak Netflix, a nawet Amazon Prime, były po prostu ogromnymi ulepszeniami w stosunku do śmieci, do których przywykliśmy oglądać w telewizji. Wiem, że są tu kompromisy i wady, jestem ich świadomy i chętnie je akceptuję w imię wartości i wygody.

Tak jak dziesiątki milionów ludzi korzysta z Xbox Game Pass. Po prostu wiedz, że używając go i pomimo największych nadziei Phila Spencera, uczestniczysz w ruchu, który ma swoje wady, niektóre z nich dzieli z innymi mediami, a niektóre są unikalne – jak zapamiętywanie – gry wideo.