Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Złość na kobietę w bikini przy hotelowym stoliku

Złość na kobietę w bikini przy hotelowym stoliku

Hotel wydał poniżające przeprosiny po tym, jak skrytykowano go za umieszczenie manekina w bikini pokrytego czekoladą na środku stołu podczas rodzinnego bufetu.

Słynna grecka restauracja znów uderza: para płaci 1200 dolarów za kalmary i koktajle

Hotele Voi w Golfo Aranci na Sardynii znalazły się pod ostrzałem w związku z „niepokojącym” incydentem, który zszokował gości, którzy pojawili się na popołudniowym posiłku składającym się z kanapek, ciasta i kanapek.

Federico Mazeri, menadżer ds. zasobów ludzkich z Mediolanu, był ze swoją nastoletnią córką, gdy ze zdziwieniem para znalazła półnagą kobietę leżącą na bufecie przy basenie.

Opublikował na LinkedIn długi post na temat swoich doświadczeń z hotelem i szybko wydał upokarzające przeprosiny.

Jak wynika z tłumaczenia, napisał po włosku: „Zaniemówiłem, patrząc na tę scenę: bufet z deserami przy basenie, na stole dziewczyny w kostiumie pokrytym czekoladą, rozłożony pomiędzy (ciastkami). ”

Maziri powiedział, że był ze swoją 14-letnią córką i byli zszokowani tym, co zobaczyli.

„Jej komentarz brzmiał: tato, to do bani, to nie jest kraj, w którym można się zrealizować”.

Maziri twierdził, że kiedy wyraził swoje niezadowolenie z hotelu, powiedziano mu, że jest to „czekoladowy posąg”.

Kobieta w bikini leżała na środku bufetu, pokryta czekoladą. Zdjęcie: Linkedin/Federico Mazeri

„Jak można publikować wartości korporacyjne, takie jak tradycja i innowacja, na własnej stronie internetowej i pozwalać, aby te zachowania istniały we własnych strukturach, gdzie ciało kobiety – robotnicy – ​​równa się ciału naczynia służącego do rozpieszczania czyichś psotników? oko?”

„Co do cholery myślało kierownictwo hotelu?

„To było po prostu ucieleśnienie kobiecego charakteru”.

Po jego poście, który otrzymał ponad 400 komentarzy i ponad 1100 „polubień”, hotel przeprosił ojca i innych gości.

Odpowiedź zaczynała się następująco: „Z wielkim zainteresowaniem przeczytaliśmy Twój post na temat nieszczęśliwego zdarzenia, które miało miejsce w naszym ośrodku VOI Colonna Village wieczorem 15 sierpnia”.

READ  Zgony „Road Trip” w Chinach zwróciły uwagę wpływowych mediów społecznościowych | Chiny

„Przede wszystkim chcielibyśmy przekazać Tobie, Twojej rodzinie, a zwłaszcza Twojej córce, a także naszym klientom, najszczersze przeprosiny w imieniu całego kierownictwa VOIhotels.

„Chcielibyśmy z całą mocą potwierdzić, że każdego dnia angażujemy się w praktykowanie wyznawanych przez nas wartości, wśród których priorytetem jest szacunek dla naszych współpracowników i gości”.

Kontynuował, że „głęboko żałuje” tego incydentu i nie ma zamiaru reprezentować wartości „innych niż te, które niezmiennie wyznajemy i które są tymi samymi wartościami grupy Alpitour World, której jesteśmy częścią”.

„Będziemy nadal niestrudzenie pracować, aby takie sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości, dokładając przy tym najwyższego zaangażowania pod względem formy i treści” – kontynuowano w poście.

„Podejmujemy natychmiastowe działania, aby konstruktywnie zaradzić temu incydencie i zapewnić, że żaden klient nie poczuje się w jakikolwiek sposób urażony w przyszłości”.

Swoje niezadowolenie wyraził także Christian Solinas, regionalny gubernator Sardynii. „To odcinek, który obraził wszystkich, a ja też poczułem się zawstydzony” – powiedział.

„To widok, którego nigdy nie powinniśmy byli widzieć i całkowicie sprzeczny z przyjaznym wizerunkiem Sardynii”.

Paolo Manca z Włoskiego Stowarzyszenia Hoteli powiedziała, że ​​choć zgodziła się, że był to „niewybaczalny” i „wyjątkowo zły” czyn, nie wierzy, że taki był sposób działania sieci.