Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

2022 Porsche 911 GT3 Touring Cena i specyfikacja: bezskrzydły samochód sportowy, który zdobędzie 70 lat ekskluzywnej edycji Porsche Australia Edition

Latający, skoncentrowany na torze sportowy samochód Weissach traci skrzydło, ale zyskuje tylko 70 Porsche Australia Edition.

  • 2022 Porsche 911 GT3 Ceny i specyfikacje turystyczne
  • Nowy sportowy samochód zastępuje spoiler GT3 aktywnym dyskretnym spojlerem
  • 70 lat Porsche Australia Edition Zainspirowany jednym z pierwszych samochodów Porsche importowanych do Australii
  • Ceny zaczynają się od 369 700 USD przed kosztami, a pierwsza partia zostanie dostarczona około Bożego Narodzenia

2022 Porsche 911 GT3 Touring Ujawniona jako najbardziej dyskretna bliźniaczka zorientowanego na tor sportowy 911 GT3 – i beneficjent Ekskluzywna edycja specjalna Porsche Australia od 70 lat.

Po premierze „zwykłego” 911 GT3 w lutym, jego siostra Touring – oficjalnie oznaczona jako 911 GT3 z pakietem Touring – łączy w sobie głośny sześciokąt i inteligentne podwozie z bardziej opływowym wyglądem, który wynika z braku tylnego spojlera w kształcie łabędziej szyi.

Zainstalowany z tyłu samochodu jest taki sam 4,0 litrowy wolnossący sześciocylindrowy silnik Silnik jest jak normalny GT3, wysyła 375kW A 470 N Do tylnych kół przez a Instrukcja sześciobiegowa Transport w standardzie lub po raz pierwszy a Siedmiobiegowa automatyczna dwusprzęgłowa 'PDK’ jako opcja.

Wszędzie i wszędzie: Porsche 911 GT3 70 years old, Porsche Australia Edition, oparte na 911 GT3 Touring.

Porsche nie cytuje 0-100 km/h Czas przyspieszania GT3 Touring, chociaż identyczne wartości masy wynoszące 1418 kg (w wersji manualnej) i 1435 kg (w wersji PDK auto) w przypadku GT3 wyposażonego w skrzydło wskazują na niewielką lub żadną zmianę tempa. 3,4 sekundy (automatyczny) lub 3,9 sekundy (ręcznie) czasy wroga.

Prędkość maksymalna powinna być taka sama lub nieco lepsza niż deklarowana przez GT3 większa siła docisku, wynosząca 318 km/h (automatyczna) i 320 km/h (ręczna). Tak jak poprzednio silnik kręci się aż do 9000 obr/min.

Tym, co odróżnia GT3 Touring od jego rodzeństwa, które już ujawniono na zewnątrz, jest brak stałego tylnego spojlera „łabędzia szyja”, zastępując go mniejszą, ale mniej wyraźną siłą docisku niż aktywny tylny spojler, wspólny ze zwykłą 911 Carrera.

READ  Wycieki z Google szczegółowo opisujące ulepszenia aparatu Pixel 8/Pixel 8 Pro

Inne zmiany w standardzie obejmują anodyzowane aluminiowe listwy na bocznych szybach i srebrne sportowe końcówki wydechu – chociaż opcjonalny pakiet „Touring in Black” może być pomalowany na satynową czerń – a także dolną wstawkę przedniego zderzaka w kolorze nadwozia (zastępuje czarną) oraz Plakietka „GT3 touring” na tylnej masce.

GT3 Touring korzysta z tego samego podwozia, co standardowe GT3, z przednim zawieszeniem z podwójnymi wahaczami, zaczerpniętym po raz pierwszy z samochodów wyścigowych marki, oraz przednimi i tylnymi zderzakami o dużej sile docisku, zaprojektowanymi, aby utrzymać samochód w samochodzie. Droga.

W rogach samochodu centralnie zamykane felgi aluminiowe 20 cali z przodu i 21 cali w nadkolach, owinięte oponami Michelin Pilot Sport Cup 2 (które są o 10 mm szersze niż poprzednie opony GT3) i ukrywają zestaw stali lub tarcze węglowe Hamulce ceramiczne.

Eliminacja spadku masy związanego z nowym nadwoziem GT3 i GT3 Touring, większe koła i ulepszona technologia to wybór funkcji zmniejszających masę, w tym przednia maska ​​z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym, lekkie szklane szyby, lżejszy o 10 kg sportowy układ wydechowy system i koła z kutego metalu.

Wewnątrz kierownica, dźwignia zmiany biegów, pokrywa konsoli środkowej, podłokietniki w drzwiach i klamki są wykończone na czarno – wyłącznie w GT3 Touring – podczas gdy siedzenia pokryte są kombinacją czarnej skóry i czarnej tkaniny.

Na zagłówkach wyróżniają się wytłoczone logo Porsche, a listwy progowe i wykończenie deski rozdzielczej wykonano z czarnego szczotkowanego aluminium.

Touring dzieli 10,9-calowy ekran dotykowy i półcyfrowy zestaw wskaźników ze standardowym GT3, który za naciśnięciem jednego przycisku może zmienić ten ostatni w „wyświetlacz toru”, ograniczając lewy i prawy wyświetlacz dla opon, ciśnienia oleju, płynu chłodzącego temperatura, poziom paliwa i inne informacje Aby jechać po właściwej trasie.

Przełącznik „Tryb” na kierownicy umożliwia kierowcom wybór pomiędzy trybami jazdy „Normalnym”, „Sportowym” i „Torowym”.

Standardowe wyposażenie australijskich modeli GT3 Touring obejmuje reflektory LED z systemem Porsche Dynamic Lighting System (PDLS), automatycznie przyciemniane lusterka boczne z czujnikiem deszczu, lakier metaliczny, system podnoszenia przedniej osi, tylny asystent parkowania, kamerę cofania, zestaw do naprawy opon i radio cyfrowe.

READ  Lantanoidy oferują ogromny potencjał 18 listopada

Wszyscy nabywcy GT3 Touring będą mieli do wyboru ekskluzywny chronograf Porsche Design, którego kolory i komponenty inspirowane są wspomnianym wcześniej samochodem drogowym.


Cena i dane techniczne 2022 Porsche 911 GT3 70 rocznik australijskiej wersji Porsche

Wraz z 911 GT3 Touring zaprezentowano specjalną edycję zaprojektowaną z okazji 70-lecia marki Porsche w Australii: 2022 Porsche 911 GT3 70-letnia edycja australijska Porsche.

Opracowana we współpracy z zespołem Porsche Style Design, Porsche Exclusive Manufaktur i Porsche Cars Australia, 70 Years Edition jest inspirowana jednym z dwóch pierwszych Porsche 356 importowanych do Australii w 1951 roku, z unikalnymi elementami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Samochodowe porady Około 25 modeli Special Edition – dostępnych zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów PDK – zostanie dostosowanych za pośrednictwem australijskiej sieci dealerów Porsche, z Pierwsze dostawy mają rozpocząć się pod koniec 2021 r..

Z zewnątrz, 70’s Porsche Australia Edition jest wykończony w nowoczesnej metalicznej interpretacji oryginalnego 356’s Fish Silver Grey, z innymi ekskluzywnymi akcentami, w tym ciemnosrebrnymi felgami aluminiowymi z wykończeniem Silver Grey Metallic, unikalnymi oznaczeniami słupków B i zaciskami hamulcowymi. czarny.

Wewnątrz pasażerowie z przodu siedzą na pełnych fotelach kubełkowych, obitych skórą w kolorze grafitowym z grafitową tkaniną w kratkę „Madraskaro” i kredką oraz emblematami Porsche wytłoczonymi na zagłówkach.

Deska rozdzielcza i wstawki konsoli środkowej są pomalowane na kolor srebrny szary metalik, logo „70” jest wygrawerowane na pokrywie schowka w konsoli środkowej, a kolor Porsche Light White zdobi znak godziny 12 na kierownicy, przekładni i kierownicy. Wskaźnik zmiany biegów i kontrastowe szwy w całej kabinie.

Inne cechy to podświetlane listwy progowe ze szczotkowanego aluminium z pasującymi napisami, srebrnoszary metaliczny brelok z czarno-niebieskim skórzanym etui, szczegółowo grafitowo-niebieska maska ​​samochodu z lamówką, napis „GT3 70 Years Porsche Australia Edition” i kredkowe logo „Porsche Exclusive” Manufaktur.

READ  Apple może uruchomić usługę subskrypcji iPhone'a, aby wypożyczyć telefon

Dołączają do wielu wcześniej opcjonalnych funkcji, które są teraz standardowo wyposażone, w tym pakiet Chrono, pakiet schowków, system dźwięku przestrzennego Bose, zamszowa wyściółka Race-Tex i osłony przeciwsłoneczne, kratki głośników w kolorze Graphite Blue, skórzane krawędzie uchwytów na kubki i dodatkowe oświetlenie otoczenia, kolor czarny rury wydechowe, parapety (ale znaczek Porsche Light Silver) i przyciemniane reflektory LED.

To wszystko oprócz standardowych funkcji dostępnych w „podstawowym” 911 GT3 Touring.

911 GT3 70 Years of Porsche Australia Edition to pierwsza specjalna edycja Porsche dostępna wyłącznie w Australii i pierwsza rynkowa specjalna edycja oparta na modelu 911 GT. Rozmiar Porsche Exclusive Manufaktur uniemożliwia również zbudowanie więcej niż jednej edycji specjalnej co dwa lata, co czyni ten jedyny świąteczny pojazd turystyczny w Australii.

„Ekskluzywność i indywidualizacja były od dziesięcioleci synonimem Porsche. To dobrze, że ta specjalna edycja zawiera ekskluzywne elementy, które ponownie nawiązują do jednego z dwóch pierwszych samochodów sportowych Porsche, które Norman Hamilton importował do Australii 70 lat temu” – powiedział Sam Curtis. Główny menadżer. i dyrektor generalny Porsche Cars Australia.


2022 Porsche 911 GT3 Touring A 2022 Porsche 911 GT3 70-letnia edycja australijska Porsche Do pierwszych korytarzy z klientami dotrzesz za koniec 2021. Oba modele są już dostępne do zamówienia.

Cennik 911 GT3 znajdziecie poniżej.

2022 Porsche 911 GT3 Australijskie ceny

  • 911 GT3 – 369 700 $
  • 911 GT3 z pakietem turystycznym — 369 700 USD (nowe)
  • 911 GT3 70 lat Porsche Australia Edition – 494 400 USD (nowość)

Uwaga: Wszystkie ceny nie zawierają kosztów w drodze.