Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

6 sposobów, w jakie milenialsi marnują pieniądze w 2023 r

6 sposobów, w jakie milenialsi marnują pieniądze w 2023 r

Kar-Tr/iStock.com

Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 1981-1996, to największe pokolenie, co czyni ich potężnymi wydawcami. Niestety nie wszystkie pieniądze spędzić w najlepszy możliwy sposób. Podczas Ostatnie badania Dowiadują się, że byli jednymi z najlepszych oszczędzających w zeszłym roku, a także ujawniono, że mają znaczną kwotę zadłużenia z tytułu kart kredytowych.

Ćwierć 2000 dolarów? Sprawdź swoje kieszenie przed użyciem tej monety z 2004 roku
Odkryć: Jak zbudować plan finansowy od podstaw

Ich nawyki związane z wydatkami są wyjątkowe i koncentrują się bardziej na wygodzie niż poprzednie pokolenia. Millenialsi wydają duże kwoty swoich dochodów na usługi streamingowe, kosztowną filiżankę kawy i rozrywkę. Dobrą wiadomością jest to, że wiele z tych wydatków można odciąć z budżetu z dnia na dzień, co pozwala millenialsom zaoszczędzić więcej i przejść na wcześniejszą emeryturę. Oto sześć sposobów, w jakie millenialsi marnują pieniądze w 2023 roku.

Niewykorzystane usługi abonamentowe

Usługi abonamentowe są wygodne i drogie. Badanie 2022 przeprowadziłem Wyszukiwanie C + R Okazało się, że konsumenci wydają na te usługi około 219 USD miesięcznie. Odkryłem również, że większość z nich zaniżyła kwotę wydaną na subskrypcje takie jak Netflix o ponad 100 USD.

Co gorsza, przez większość czasu subskrypcje są ustawione na automatyczną płatność, co ułatwia kupującym zapomnienie, że kupili usługę. Prawie połowa (48%) millenialsów przyznaje, że zapisując się na usługę, zapomina o niej.

Jednym z problemów jest ogromna liczba różnych usług do wyboru. Istnieją subskrypcje na prawie wszystko, od filmów i telewizji po odzież i rozrywkę. Jedna usługa może nie rozbić banku, ale 10 może załatwić sprawę.

Weź udział w naszej ankiecie: Czy uważasz, że bankructwo jest akceptowalnym sposobem na uniknięcie zadłużenia z tytułu pożyczek studenckich?

Jedzenie poza domem / jedzenie poza domem

Innym częstym wydatkiem millenialsów, określanych również jako pokolenie Y, jest jedzenie poza domem. według SiedemPokoiMillenialsi (zdefiniowani przez firmę zajmującą się oprogramowaniem do zarządzania gośćmi jako osoby urodzone w latach 1980-2000) „spędzają najwięcej czasu na jedzeniu poza domem, średnio 95 USD tygodniowo”.

READ  Air Vanuatu przechodzi w stan dobrowolnej likwidacji, pozostawiając pasażerów uwięzionych w Australii i Vanuatu

Firma kontynuowała: „Podczas gdy 43% respondentów z milenialsów stwierdziło, że je poza domem dla wygody, 49% stwierdziło, że je w restauracjach, ponieważ zapewnia im to środowisko towarzyskie do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną”.

SevenRooms wskazało również, że ankieta przeprowadzona przez Krajowe Stowarzyszenie Restauracji 72% millenialsów uważa, że ​​usługi na wynos i z dowozem są „niezbędne” w ich stylu życia”.

Kawa

Ponad 40% ankietowanych millenialsów szuka orzechów Sprawozdanie finansowe Przyznali, że „w zeszłym roku wydali więcej na kawę, niż zainwestowali w swoją emeryturę”. Chociaż wydanie 5 dolarów na filiżankę joe może nie narazić cię na długi, jednodniowe wycieczki do kawiarni mogą się sumować.

zakupy online

Gwałtowny rozwój zakupów online sprawił, że wygoda dla millenialsów jest również droga. Jak wspomniałem InwestPonad połowa (54%) zakupów milenialsów jest dokonywana online. Sześćdziesiąt siedem procent pokolenia woli również robić zakupy online niż chodzić do sklepu stacjonarnego. Chociaż zakupy online mogą być szybkie i łatwe, mogą również prowadzić do niepotrzebnych wydatków.

Rozrywka i doświadczenia

To Komunikat prasowy Eventbrite Okazało się, że milenialsi w coraz większym stopniu „napędzają ekonomię doświadczeń”. Są mniej zainteresowani posiadaniem, a bardziej „tworzeniem, udostępnianiem i przechwytywaniem wspomnień poprzez doświadczenia, które obejmują zakres życiowych możliwości”.

Ogólnokrajowe badanie Harrisa wykazało, że 78% ankietowanych millenialsów „wybrałoby wydanie pieniędzy na pożądane doświadczenie lub wydarzenie zamiast kupienia czegoś pożądanego”. Ponad 80% uczestniczyło w wydarzeniu na żywo, takim jak koncert, festiwal lub wydarzenie sportowe w ciągu ostatniego roku, a 72% stwierdziło, że chce zwiększyć wydatki na te rzeczy.

Dług FOMO

Wreszcie, i być może najbardziej niepokojący, jest wzrost zadłużenia FOMO wśród milenialsów. studiować wg Karma kredytowa / Qualtrics Stwierdzono, że prawie połowa (48%) ankietowanych stwierdziła, że ​​wydaje pieniądze, których nie ma, aby nadążyć za znajomymi. Nic dziwnego, że wydatki FOMO mogą dotyczyć takich rzeczy, jak jedzenie poza domem i doświadczenia.

READ  Liczba wolnych miejsc pracy w Wielkiej Brytanii wzrosła do prawie 2 milionów

Chociaż kwota długu, którą pokolenie jest skłonne zaciągnąć, mieści się w przedziale „strachu przed przegapieniem”, generalnie przekracza 100 USD. Badanie wykazało, że 71% millenialsów przekroczyło 100 dolarów długu, a 32% przekroczyło 500 dolarów długu.

Więcej z GOBankingRates

Ten artykuł pierwotnie się ukazał GOBankingRates.com: 6 sposobów, w jakie milenialsi marnują pieniądze w 2023 r