Boom na rynkach suchych towarów masowych i kontenerów, dyskusja na temat dekarbonizacji, nowych wyzwań technologicznych i sposobu, w jaki przekształcają one branżę, początkowy wpływ Covid-19 i późniejsze ożywienie, a także niepewność co do przyszłości w świecie po pandemii to tylko niektóre z nich. tematy, które zostaną poruszone podczas programu Międzynarodowej Konferencji Spedycyjnej Posidonia 2022 6-10 czerwca w Metropolitan Expo Centre.
Program konferencji jest jeszcze w przygotowaniu, ale już potwierdzone zostało Forum Tradewinds dla czołowych armatorów oraz Global Maritime Summit, organizowane wspólnie przez Seatrade z Global Maritime Club i Capital Link Investor Forum.
Inne potwierdzone wydarzenia, podkreślające międzynarodowy udział w Posidonia, to Sympozjum Japońskiego Stowarzyszenia Eksporterów Statków, III Forum Współpracy Morskiej Grecja-Korea oraz konferencja Ambasady Polskiej.
Posidonia z dumą wspiera również HELMEPA, WISTA Hellas, projekt młodzieżowy Yes Forum, Grecki Instytut Technologii Morskiej, Isalos.net oraz Chartered Shipbrokers Institute, które będą również organizować konferencje i seminaria.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Brianna próbowała sprzedawać swoje ulubione ubrania na Depop. Kilka minut później w okrutnym i złożonym oszustwie straciła 4000 dolarów
Polska gospodarka wzrosła w pierwszym kwartale 2024 roku o 1,9%: szybki szacunek – sekcja angielska
„To się radykalnie zmieni”: Kia twierdzi, że chińskie marki, takie jak MG, Haval, Chery, BYD, GAC, Lip Motor i Geely, trwale zmienią kształt nowego australijskiego rynku samochodowego, stawiając starsze marki, takie jak Toyota, za Fordem, Hyundaiem, Nissanem, Mitsubishi i Mazdą są w niebezpieczeństwie – Wiadomości motoryzacyjne