Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Pasażerowie British Airways poproszeni o oddanie bagażu

Pasażerowie British Airways poproszeni o oddanie bagażu

Na lotnisku pozostawiono tysiące sztuk bagażu, a pasażerowie linii lotniczych byli oburzeni za spowodowanie chaosu.

Pasażerowie British Airways lecący do Londynu Heathrow mieli możliwość oddania bagażu lub czekania godzinami z powodu braku personelu w sobotę i niedzielę.

Chaos nastąpił po tym, jak Storm Eunice przetoczyła się przez Wielką Brytanię, powodując rozległe szkody i odwołując setki lotów z największego lotniska w kraju, londyńskiego lotniska. Herold Nowej Zelandii raporty.

Chociaż opóźnienia bagażu nie wydają się być spowodowane burzą, pasażerowie skarżyli się, że British Airways i Heathrow nie chcą wyjaśnić, dlaczego do nich doszło.

Przesyłaj strumieniowo ponad 25 kanałów informacyjnych w jednym miejscu dzięki technologii Flash. Nowy we Flashu? Wypróbuj 14 dni za darmo>

Niektórzy klienci twierdzili, że musieli czekać kilka godzin, zanim ich bagaż dotarł do wózka w sobotę. Do wieczora system wydawał się całkowicie wyłączony, a pasażerowie zostali poproszeni o opuszczenie lotniska i wypełnienie formularza zagubionego bagażu.

Jedna osoba zgłosiła się na Twitterze, by narzekać na obsługę bagażu przez British Airways, nazywając to „hańbą”.

„Ukryj personel obsługi klienta, gdy zostaniesz poproszony o aktualizacje i góry niedostarczonych/nieodebranych toreb. Obwiniaj wiatr, gdy w rzeczywistości masz za mało personelu. Żenujące „- czytał tweet.

Klient czekał trzy godziny na swoje torby, podczas gdy inni mówili, że czekali ponad cztery godziny.

Na forum dyskusyjnym FlyerTalk dla często podróżujących pasażerów jeden z użytkowników podzielił się tym, co mu powiedziano po opóźnieniu jego lotu do Genewy.

„Kapitan powiedział, że brak załogi naziemnej oznaczał, że bagaże z lotu krajowego były rozładowywane powoli, a bagaże na nasz lot były ładowane wolniej” – napisali.

Inny użytkownik powiedział, że niewiele się zmieniło w niedzielę rano, a pasażerowie przylatujący nocnym lotem musieli czekać 40 minut, zanim autobusy mogły ich zabrać do terminalu. Od tego czasu minęło kilka godzin, zanim bagaż się pojawił.

READ  World Wealth Report 2022: Przeciętny Australijczyk jest trzy razy bogatszy niż Amerykanin

Wygląda na to, że internetowy formularz zgłaszania zagubionego bagażu przez British Airways został zakłócony z powodu dużego popytu.

Jednak British Airways twierdziło, że brak personelu nie był problemem. W oświadczeniu linia lotnicza poinformowała, że ​​ma do czynienia z „ciągłymi zakłóceniami spowodowanymi burzami w Wielkiej Brytanii i Europie”.

„Przepraszamy za niedogodności, o których wiemy, że mogło to spowodować. Zapewniamy, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc, a wolontariusze z całej linii lotniczej przybędą na Heathrow, aby zapewnić im wsparcie”.

Zamiast czekać, linia lotnicza zaleciła pasażerom powrót do domu i czekanie na wysłanie do nich bagażu.

„Jeśli nadal jesteś na lotnisku, zalecamy powrót do domu lub miejsca docelowego, a my wyślemy Ci Twój bagaż przy najbliższej okazji” – czytamy w oświadczeniu.

Ten artykuł pierwotnie ukazał się na Herold Nowej Zelandii Został ponownie opublikowany za zgodą