Polski napastnik od ośmiu lat jest maskotką niemieckich gigantów, ale wkrótce może opuścić Allianz Arenę.
Bayern Monachium przedłużył współpracę z japońską firmą rozrywkową Konami, ale Roberta Lewandowskiego nie widać nigdzie w treści promocyjnej towarzyszącej tej reklamie.
Mistrzowie Bundesligi współpracują z producentami gier wideo w Tokio od 2019 roku, zapewniając im wyłączny dostęp do zawodników i legend klubu, jednocześnie rozszerzając to partnerstwo.
Nie można jednak zignorować faktu, że podczas gdy tacy jak Thomas Muller, Alfonso Davies i Serge Gnabry zajmują czołowe miejsca w publikacjach wydawanych wraz z twórcami serii eFootball, polski napastnik Lewandowski jest wybitnym nieobecnym, ponieważ wciąż zadawane są pytania. dla swojej przyszłości w Allianz Arena.
Wybór redaktora
Obejrzyj wideo Lewandowskiego bez Bayernu i Konami
Andreas Jung, członek Rady Marketingu Bayernu, powiedział członkom klubu: Oficjalna strona internetowa Z innej transakcji zrealizowanej poza polem: „Partnerstwo z KONAMI ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ rynek ten kwitnie i jest szczególnie popularny wśród młodych fanów.
„Kochamy piłkę nożną, a ta współpraca zapewnia doskonałą okazję do wirtualnego grania w tę grę z naszymi fanami na całym świecie i łączenia się w ten sposób ze wszystkimi.
„KONAMI oznacza 'mała fala’ – i już w pierwszych latach naszej współpracy byliśmy w stanie stworzyć dużą falę. Chcemy dalej surfować. Patrzymy w przyszłość.”
Lewandowski opuści Bayern Monachium?
33-latek nie ukrywał, że tego lata pragnie nowego wyzwania poza Monachium.
Zdobył 344 gole w 375 meczach dla Bayernu Monachium, pomagając im zdobyć osiem tytułów Bundesligi i ukoronować Ligę Mistrzów, ale chce spróbować życia gdzie indziej, zanim zostanie zawieszony.
Lewandowski poinformował obecnych pracodawców o swoich chęciach przeprowadzki, ale żadne wyjście nie zostało jeszcze ukarane.
Giganci La Liga uważają Barcelonę za lidera w wyścigu o podpis reprezentanta Polski, ale na Camp Nou nie ma funduszy.
Wydaje się, że spekulacje trwają już od dłuższego czasu, a czołowe kluby z Anglii i Francji bacznie obserwują rozwój sytuacji, jeśli chodzi o dwukrotnego zdobywcę nagrody FIFA dla najlepszego gracza.
dogłębna lektura
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024