Użytkownicy nie mogli przesyłać pieniędzy w aplikacji, aw wielu przypadkach nie mogli używać swoich kart przy kasie.
„Możemy potwierdzić, że zidentyfikowaliśmy przyczynę problemu i usługi są przywracane” – poinformował CommBank w aktualizacji na swojej stronie internetowej o godzinie 16:00.
Bank przeprosił klientów dotkniętych awarią.
„Wiemy, jak bardzo klienci na nas polegają i szczerze przepraszamy dzisiaj poszkodowanych” – powiedział bank.
Należy pamiętać, że w przypadku niektórych płatności mogą wystąpić opóźnienia, ponieważ nadal przywracamy usługi online.
Problem zaczął się o wschodzie słońca, kiedy klienci nie mogli zalogować się do swoich usług bankowości internetowej, a do południa bank potwierdził, że dotyczy to „wielu usług”.
Niektórzy klienci w mediach społecznościowych zgłaszali, że saldo konta wynosi 0 USD, podczas gdy inni klienci nie mogli korzystać z usług EFTPOS.
CommBank powiedział, że zakłócenia w usługach spowodowały wzrost popytu w call center i oddziałach, ponieważ klienci mieli problemy z dostępem do swoich kont.
Ponad 7 milionów osób korzysta z aplikacji Commonwealth Bank.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu