Magnatka górnicza z Australii Zachodniej, Gina Rinehart, wkracza do świata handlu detalicznego odzieżą po zakupie ukochanej australijskiej marki Driza-Bone.
Transakcja jest realizowana za pośrednictwem należącej do miliardera S Kidman & Co, co oznacza, że marka słynąca z kurtek ze skóry olejowanej pozostanie w australijskich rękach, z najbogatszą osobą w kraju na czele.
Obejrzyj wideo powyżej: Gina Reinhart wybiera kultową australijską markę Driza-Bone.
Oglądaj najnowsze wiadomości i streamuj za darmo na 7plus >>
„Chcemy zachować i zachować jego wspaniałą przeszłość, ale chcemy ją także odnowić” – powiedział Reinhart.
„Chcemy ją rozwijać. Bardzo chcielibyśmy zobaczyć tę popularną markę także za granicą.
Nie ujawniono żadnych danych dotyczących sprzedaży przez Propel Group, która jest właścicielem Driza-Bone od 15 lat.
Driza-Bone jest podstawą australijskiej garderoby od 125 lat, a premierzy noszą ten kultowy płaszcz od dziesięcioleci.
Marka pojawiała się w filmach i nie można przeoczyć jej miejsca w niektórych z naszych najwspanialszych momentów – w tym noszenia jej przez handlarzy i magazynierki podczas ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Sydney w 2000 roku.
„Zobaczysz, że Driza Bone będzie większy, silniejszy i bardziej dostępny dla większej liczby Australijczyków i (my) wyeksportujemy go za granicę, gdzie będziemy mogli opowiedzieć australijską historię, australijskiego ducha, dziedzictwo i historię” – prezes S Kidman & Co. . powiedział dyrektor generalny Adam Giles.
Zakup nastąpił po przejęciu przez firmę Tattarang należącą do Andrew Forresta australijskiego producenta kapeluszy Akubra.
Była to pierwsza od pięciu pokoleń zmiana właściciela marki w rodzinie Kerr.
Tattarang zobowiązał się do kontynuowania produkcji w Kempsey na północnym wybrzeżu Nowej Południowej Walii.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Brianna próbowała sprzedawać swoje ulubione ubrania na Depop. Kilka minut później w okrutnym i złożonym oszustwie straciła 4000 dolarów
Polska gospodarka wzrosła w pierwszym kwartale 2024 roku o 1,9%: szybki szacunek – sekcja angielska
„To się radykalnie zmieni”: Kia twierdzi, że chińskie marki, takie jak MG, Haval, Chery, BYD, GAC, Lip Motor i Geely, trwale zmienią kształt nowego australijskiego rynku samochodowego, stawiając starsze marki, takie jak Toyota, za Fordem, Hyundaiem, Nissanem, Mitsubishi i Mazdą są w niebezpieczeństwie – Wiadomości motoryzacyjne