Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kmart sprzedaje produkty spożywcze In The Roundhouse o 8 dolarów taniej

Kmart sprzedaje produkty spożywcze In The Roundhouse o 8 dolarów taniej

Kmart jest znany z tego, że pozwala Australijczykom żyć w luksusie przy ograniczonym budżecie, a dzięki najnowszemu asortymentowi kupujący mogą kupić oszukaną wersję bardzo poszukiwanego produktu za 29 dolarów za jedyne 8 dolarów.

Ten popularny sprzedawca wypuścił na rynek gamę talerzy przy basenie, wykonanych z tworzywa sztucznego, z jasnymi wzorami przypominającymi homary, a klienci porównują je do australijskiej marki artykułów gospodarstwa domowego In The Roundhouse.

Podczas gdy talerze In The Roundhouse kosztują 50 dolarów za sztukę, a ich talerze kosztują 29 dolarów za sztukę, wersja Kmart kosztuje zaledwie 8 dolarów za dwa zestawy talerzy.

Kupujący byli podzieleni co do nowej kolekcji, która została wprowadzona na rynek w grudniu, jedna z nich stwierdziła, że ​​„mogła” być zbyt ładna, i uważali, że nie trafiła w sedno. Ktoś jednak zauważył, że to wspaniale, że tani sprzedawca produkuje luksusowe produkty w przystępnej cenie dla każdego.

News.com.au skontaktował się z firmą Kmart w celu uzyskania komentarza.

Kmart nie jest jedynym gigantem handlu detalicznego, który stworzył podróbkę popularnej marki zastawy stołowej – Aldi wypuści własną wersję w 2023 roku.

Zestaw obiadowy Crofton z owocami morza trafił na półki na początku grudnia jako część specjalnej kolekcji i szybko trafił na TikTok, gdzie dziesiątki kupujących zauważyło jego podobieństwo do popularnej australijskiej marki sztućców In The Roundhouse – aczkolwiek za ułamek ceny . .

Podczas gdy talerze obiadowe In The Roundhouse kosztują 29 dolarów za sztukę, zestaw dwóch od Aldi kosztuje zaledwie 6,99 dolarów – nawet taniej niż wersja Kmart.

Nie trzeba dodawać, że kolekcja – obejmująca także przystawki, naczynia szklane i serwetki – wywołała szał.

„Chłopaki, właśnie widziałem, jak ktoś napisał o oszustwie Aldi In The Roundhouse. „Jadę – idę, idę, idę” – ogłosiła w swoim filmie Gemma Thomas, użytkownik TikTok, przed filmowaniem podróży Własna pielgrzymka do sklepu i późniejsza kolekcja produktów.

READ  1800 lasagne przyjeżdża do Sydney tylko na jedną noc

„O mój Boże, to najpiękniejsze dania na świecie”.

Alice Tran, założycielka The Daily Edited, stworzyła In The Roundhouse wraz z Brooke Bickmore, redaktorką magazynu David Jones.

„Jako mała australijska firma współpracująca z lokalnymi australijskimi artystami jesteśmy bardzo dumni, że stworzyliśmy w tej kategorii produktów coś w rodzaju estetyki i gatunku, który jest oczywiście tak silny, że każdy produkt wyglądający jak nasza marka będzie kojarzony z tym” – powiedziała Alice dla news.com.au.

„Chcielibyśmy mieć możliwość współpracy z tymi wspaniałymi sprzedawcami detalicznymi, aby pomóc ich i naszej firmie rozwijać się w ekosystemie, i bardzo chcielibyśmy usłyszeć od nich!”