Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kmart sprzedaje produkty spożywcze In The Roundhouse o 8 dolarów taniej

Kmart sprzedaje produkty spożywcze In The Roundhouse o 8 dolarów taniej

Kmart jest znany z tego, że pozwala Australijczykom żyć w luksusie przy ograniczonym budżecie, a dzięki najnowszemu asortymentowi kupujący mogą kupić oszukaną wersję bardzo poszukiwanego produktu za 29 dolarów za jedyne 8 dolarów.

Ten popularny sprzedawca wypuścił na rynek gamę talerzy przy basenie, wykonanych z tworzywa sztucznego, z jasnymi wzorami przypominającymi homary, a klienci porównują je do australijskiej marki artykułów gospodarstwa domowego In The Roundhouse.

Podczas gdy talerze In The Roundhouse kosztują 50 dolarów za sztukę, a ich talerze kosztują 29 dolarów za sztukę, wersja Kmart kosztuje zaledwie 8 dolarów za dwa zestawy talerzy.

Kupujący byli podzieleni co do nowej kolekcji, która została wprowadzona na rynek w grudniu, jedna z nich stwierdziła, że ​​„mogła” być zbyt ładna, i uważali, że nie trafiła w sedno. Ktoś jednak zauważył, że to wspaniale, że tani sprzedawca produkuje luksusowe produkty w przystępnej cenie dla każdego.

News.com.au skontaktował się z firmą Kmart w celu uzyskania komentarza.

Kmart nie jest jedynym gigantem handlu detalicznego, który stworzył podróbkę popularnej marki zastawy stołowej – Aldi wypuści własną wersję w 2023 roku.

Zestaw obiadowy Crofton z owocami morza trafił na półki na początku grudnia jako część specjalnej kolekcji i szybko trafił na TikTok, gdzie dziesiątki kupujących zauważyło jego podobieństwo do popularnej australijskiej marki sztućców In The Roundhouse – aczkolwiek za ułamek ceny . .

Podczas gdy talerze obiadowe In The Roundhouse kosztują 29 dolarów za sztukę, zestaw dwóch od Aldi kosztuje zaledwie 6,99 dolarów – nawet taniej niż wersja Kmart.

Nie trzeba dodawać, że kolekcja – obejmująca także przystawki, naczynia szklane i serwetki – wywołała szał.

„Chłopaki, właśnie widziałem, jak ktoś napisał o oszustwie Aldi In The Roundhouse. „Jadę – idę, idę, idę” – ogłosiła w swoim filmie Gemma Thomas, użytkownik TikTok, przed filmowaniem podróży Własna pielgrzymka do sklepu i późniejsza kolekcja produktów.

READ  Taylor Swift odwiedza Dom Folkloru Iras Tour

„O mój Boże, to najpiękniejsze dania na świecie”.

Alice Tran, założycielka The Daily Edited, stworzyła In The Roundhouse wraz z Brooke Bickmore, redaktorką magazynu David Jones.

„Jako mała australijska firma współpracująca z lokalnymi australijskimi artystami jesteśmy bardzo dumni, że stworzyliśmy w tej kategorii produktów coś w rodzaju estetyki i gatunku, który jest oczywiście tak silny, że każdy produkt wyglądający jak nasza marka będzie kojarzony z tym” – powiedziała Alice dla news.com.au.

„Chcielibyśmy mieć możliwość współpracy z tymi wspaniałymi sprzedawcami detalicznymi, aby pomóc ich i naszej firmie rozwijać się w ekosystemie, i bardzo chcielibyśmy usłyszeć od nich!”