WHP Global, wiodąca firma zarządzająca marką i właściciel marki Lotto, podpisała długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH z siedzibą w Norderstedt w Niemczech.
Fashioncenter, spółka zależna Grupy Schmidt, od 25 lat jest właścicielem marki Kappa, a obecnie zajmie się rozwojem produktów i dystrybucją marki obuwia lifestylowego i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.
Więcej z WWD
Fashioncenter będzie ściśle współpracować z Lotto Sport Italia SpA, która zarządza podstawowymi kategoriami wyników marki Lotto w Europie i na innych kluczowych rynkach. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone latem 2024 r., a do sklepów trafią na początku jesieni/zimy 2024 r.
Dzięki temu partnerstwu Lotto rozszerzy swoją obecność w Europie Środkowej w sektorze stylu życia i mody.
„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, korzystającego nie tylko z jej doświadczenia w dystrybucji marek lifestylowych, ale także z ich rozległej sieci na dwóch największych rynkach w Europie. Oczekujemy, że to partnerstwo przyniesie „znaczne zwiększenie naszej obecności na tym ważny region.”
Cornelia Schmidt, dyrektor generalna Fashioncenter, dodała: „Nie możemy się doczekać rozszerzenia obecności marki Lotto w Niemczech i Polsce. Nasz zespół jest pełen pomysłów i entuzjazmu dla biznesu i już pracuje nad pierwszymi kolekcjami lifestylowymi.”
Pod nazwą „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH będzie oferować kolekcje odzieży i obuwia o sportowym charakterze, ale przeznaczone do noszenia na co dzień z wyraźnym elementem modowym. Lotto Life połączy segment lifestylowy i aktywny, aby zaoferować sprzedawcom detalicznym różnorodną gamę produktów dedykowanych sportowi i rozrywce.
WHP Global nabyło Lotto ponad dwa lata temu. Lotto, którego siedziba znajduje się niedaleko Wenecji, zostało założone w 1973 roku, a jego logo z podwójnym diamentem pojawiło się na profesjonalnych sportowcach, w tym mistrzach Wielkiego Szlema Martinie Navratilowej i Borisie Beckerze, a także ponad 40 drużynach piłkarskich i 500 sportowcach na całym świecie.
W innych wiadomościach WHP Global firma podała w piątek, że sfinalizowała przejęcie marki modowej G-Star Raw, którą podobno zgodziła się kupić we wrześniu. W związku z zamknięciem WHP Global otworzy nowe europejskie biuro w Amsterdamie.
Sprzedający zachowają mniejszościowe udziały w marce, a obecne kierownictwo G-Star Raw, na którego czele stoi dyrektor generalny Rob Schilder, będzie nadal prowadzić podstawową działalność marki w zakresie wielokanałowości z siedziby głównej w Amsterdamie.
Najlepsze z WWD
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Parramatta broni zwolnienia Brada Arthura, szczegóły nie powiodły się podczas próby zwabienia Wayne’a Bennetta
Nieudany spisek Parramatty Eels mający na celu zastąpienie Brada Arthura Waynem Bennettem
Port Adelaide 19 sekund więcej po powrocie przeciwko Hawthornowi, wideo, błąd sędziego czasowego, wezwanie do rozpoczęcia meczu AFL, gol Darcy'ego Burne-Jonesa, najnowsze wiadomości