Scott Capus, specjalista ds. relacji technicznych OEM I-CAR USA, podzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie napraw powypadkowych w ramach nadchodzących targów Collision Repair Expo.
Odbywające się w dniach 11–13 kwietnia 2024 r. w Centrum Kongresowo-Wystawienniczym w Melbourne targi Collision Repair Expo (CRExpo) to jedyna w Australii kompleksowa wystawa poświęcona branży napraw powypadkowych. Wydarzenie, dumnie sponsorowane przez Grupę SAPE, zgromadzi najlepszych i najzdolniejszych przedstawicieli branży, zaprezentuje wiodące w kraju firmy zajmujące się naprawami powypadkowymi i zaoferuje niezrównane możliwości szkoleniowe.
Do Scotta dołączą inni międzynarodowi prelegenci Dirk Fuchs, szanowany specjalista w dziedzinie technologii pojazdów elektrycznych i hybrydowych oraz wielokrotnie nagradzany trener biznesu Robert Snook, w ramach ekskluzywnego programu szkoleniowego dotyczącego naprawy powypadkowej, który jest bezpłatny dla każdego, kto pracuje w branży motoryzacyjnej. handel.
Dzięki dziesiątkom lat doświadczenia w salonach wystawowych Scott pracował także jako technik napraw strukturalnych, dyrektor generalny i instruktor w college'u w zakresie napraw powypadkowych i renowacji, a także przez pięć lat pracował dla amerykańskiej Hondy opracowując program techniczny i szkoleniowy w zakresie napraw powypadkowych.
Podczas trzech cennych sesji wystawienniczych Scott skoncentruje się na różnych zaawansowanych tematach naprawy powypadkowej.
Sesja „Kalibracja stałego sterownika pomocniczego, wyzwania i pułapki” dotyczyć będzie typowych pułapek podczas wykonywania kalibracji stałego sterownika pomocniczego oraz tego, w jaki sposób I-CAR US stara się pomóc warsztatom pokonać te wyzwania w ich działalności.
Sesja „Mieszane metody mocowania przy wymianie i dzieleniu blachy stalowej” pozwoli zagłębić się w dzisiejsze złożone procedury naprawcze, które wymagają wielu metod mocowania oraz sprzętu i umiejętności czasami wymaganych do wymiany pojedynczej płyty. Scott opowie o tych procedurach i opowie o tym, jak zdobyć umiejętności potrzebne do wykonywania skutecznych napraw wysokiej jakości.
W przypadku dzisiejszych kompozytów stalowych wykonanych z materiałów o różnej wytrzymałości, niektóre z nich można naprawić, ale wiele z nich nie. Sesja „Zmierz, zainstaluj i pociągnij” poinformuje uczestników o znaczeniu pomiarów 3D w zrozumieniu ugięcia konstrukcji i konieczności odpowiedniego mocowania, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń i koncentracji sił ciągnących. W wielu przypadkach warsztaty zamiast holować w celu naprawy, holują w celu wymiany.
Program szkoleniowy dotyczący napraw powypadkowych zapewni także lepsze przygotowanie warsztatów do bezpiecznej i wydajnej naprawy pojazdów elektrycznych i hybrydowych, zapewniając jednocześnie istotny wgląd w kluczowe wyzwania związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, takie jak przyciąganie i zatrzymywanie personelu oraz odblokowywanie źródeł przychodów firmy.
Dirk Fuchs z USA jest popularnym ekspertem i mówcą na temat technologii hybrydowych i pojazdów elektrycznych, a także założycielem i dyrektorem generalnym Electric Mobility Consulting.
Bezpłatne sesje Dirka to: Konfiguracja warsztatu pod kątem prądu; Obsługa akumulatorów pojazdów elektrycznych i usługi naprawy powypadkowej; Naprawa układu elektrycznego pojazdu i wymiana jego podzespołów.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
„Ghost Of Tsushima” jest już zalany negatywnymi recenzjami na Steamie
Assassin's Creed Shadows eksploruje feudalną Japonię – Ubisoft wypuszcza pierwszy zwiastun w listopadzie
Zdjęcia szpiegowskie: Lamborghini Temerario 2025 przyłapane we Włoszech