Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Samsung wprowadza reklamy gier na swoich telewizorach

Samsung ogłosił w nowym wywiadzie, że zacznie wprowadzać „kontekstowe reklamy gier” dla właścicieli swoich telewizorów Smart TV.

Ogłoszenie zostało ogłoszone na początku tego miesiąca w Publikacja branżowa Mi3Samsung ujawnił, że jeden na pięć inteligentnych telewizorów Samsung był używany do gier. Według Alexa Sporzima, dyrektora generalnego Samsung Advertising w Australii, w Australii jest 1,8 miliona telewizorów Samsung obsługujących reklamy, a firma dysponuje inteligentną technologią, która może określić, w jaką grę grasz.

„Dzięki wykorzystaniu technologii możemy zidentyfikować zrzuty ekranu z najpopularniejszych tytułów gier i dowiedzieć się o tych sesjach gier. Oznacza to, że marki mogą dotrzeć do graczy, którzy nie tylko posiadają konkretną konsolę, ale co ważniejsze, mogą dotrzeć do konsumentów w oparciu o gry i gatunki. oni grają.” Spurem powiedział Mi3.

Ta partia to nic nowego – Samsung Zrób trochę hałasu O reklamy gier autorstwa, I jakie dane zbierają, gdy używają telewizorów do gier. Ale nowsze cytaty mają bardziej na celu zachęcenie wydawców gier do reklamowania się bezpośrednio ludziom bezpośrednio przez telewizję, a nie jakąś formę rozwiązania przed lub po, które pojawia się przed transmisjami na Twitchu, reklamami na YouTube itp.

„Wierzymy [it] Będzie to świetna okazja dla wydawców gier. Możemy zaoferować wysoce ukierunkowane strategie w zakresie dotarcia do graczy. Na przykład, uzyskaj dostęp tylko do tych graczy, którzy należą do gatunku, ale nie mają zaangażowanej konkretnej gry” – powiedział Spurzem.

Dokładnie, jak to wygląda i jak jest skuteczne, to inna sprawa. W tej chwili wydaje się, że zakres reklam kierowanych na telewizorach Samsung jest ograniczony do jednego panelu w pasku menu telewizora, który pojawia się, gdy chcesz zmienić źródło, na przykład z darmowego telewizora na konsolę podłączoną do HDMI 1. Gracze już wyrazili niechęć Wiele reklam zakłócających ich wrażenia – co się stało z UFC 4 jest świetnym przykładem. A jeśli nie ma wystarczającej konwersji z reklam displayowych w telewizji na jakieś konkretne działania, takie jak zamówienia w przedsprzedaży, listy życzeń na stronach sklepów konsolowych lub coś namacalnego, co prowadzi do sprzedaży, wydawcy mogą nie gryźć tak bardzo, jak liczył Samsung.

READ  CES 2023: Gran Turismo pojawia się na PS VR2 jako gra premierowa

Inną opcją na ścieżce reklamowania gier kontekstowych może być dalsza promocja Gamer 365, sieci należącej do Samsunga, obsługiwanej przez usługę przesyłania strumieniowego Samsung TV+. Funkcje gry Gamer 365 Treści dotyczące gier, stylu życia i e-sportu, chociaż nie były widoczne lokalnie, gdy sprawdziłem mój domowy telewizor Samsung na potrzeby tego artykułu.

Mimo to stanowi ciekawe pole bitwy. Marki, reklamodawcy i marketerzy rozumieją, że gry wideo to ogromny rynek, do którego dostęp za pomocą tradycyjnych metod marketingowych okazał się trudny. Jak więc nawiązują kontakt z tak znającą się na technologii publicznością? W ciągu najbliższych trzech do pięciu lat zobaczymy prawdziwe, interesujące odpowiedzi na to pytanie.