Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Age Of Empires 4 zawiera zabójcze futurystyczne pomysły dla nowszych graczy RTS

Jeden z kopaczy w każdej grze strategicznej czasu rzeczywistego, ale szczególnie w wielu różnych cywilizacjach Era imperium 4Tak lubię to nazywać kropka Problem.

ten kropka problem – o League of Legends, Wszelkie MOBA, a nawet starsze gry RTS, takie jak świt wojny Jest to w zasadzie koszmar informacyjny, który po raz pierwszy wprowadza nowych graczy w rozgrywkę wieloosobową. Ledwo pokonujesz to, co może zrobić twoja postać lub cywilizacja, nie mówiąc już o tym, co mogą zrobić inni ludzie. Więc dołączasz do gry, wpadasz w coś, czego nie widzisz, lub podejmujesz złą decyzję, ponieważ zostałeś przewrócony przez jednostkę, która specjalizuje się w czymś, czego nigdy wcześniej nie widziałeś. A potem przegrywasz przez kolejne 30 lub 40 godzin, więc możesz zacząć „grać” w grę.

To problem dla każdego nowego gracza przychodzącego do dowolnego RTS-a (lub MOBA). To szczególny problem dla wiek imperiów 4, Bycie nowym pierwszym wiek Gra, która istnieje od dziesięcioleci i ma przyciągnąć zupełnie nowych ludzi w wiek Seria – a może w ogóle gry RTS – ze względu na jej obecność w Xbox Game Pass.

Dlatego zadałem to pytanie dyrektorowi kreatywnemu World’s Edge Adamowi Isgrenowi i dyrektorowi gry Relicowi Quinnowi Duffy. Rozmawialiśmy już o tworzeniu mądrzejszych gier strategicznych czasu rzeczywistego, zwłaszcza od premiery wiek Partnerzy deweloperów z Microsoft Research o pomoc Trening sztucznej inteligencji do gry.

Ale posiadanie inteligentniejszej sztucznej inteligencji jest naprawdę dobre tylko dla osób, które osiągnęły już pewien poziom umiejętności. Wszystko to jest błędnie używane dla osób, które nie grały wystarczająco długo, aby zrozumieć, jak działają różne cywilizacje, jakie jednostki należy zbudować z wyprzedzeniem itp. Istnieje również nałożenie wiek Zespół również: W jakim stopniu jako programiści powinni kierować graczy do społeczności na temat franczyzy, która ma i będzie tworzyć własne lekcje, przewodniki dla początkujących i wszelkiego rodzaju materiały do ​​nauki, a ile instrukcji powinni sami udzielić?

READ  Zostań gwiazdą PlayStation, oszczędzaj pieniądze i rejestruj cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie
Zdjęcie: Krawędź Świata / Relikwia

„To trudne pytanie” – powiedział Quinn, który pracował w Relic wystarczająco długo, by być starszym projektantem i głównym projektantem od samego początku. Homeworld, Świt wojny I Kompania bohaterów dni, powiedział. „Otrzymujesz efekt mnożnikowy, dodając obywatelstwo. Będziemy pobierać 8, oczywiście dodając więcej, a to dużo informacji, które należy zachować”.

„Istnieje wiele podejść, które mamy nadzieję zadziałają. Tak jak powiedział Adam, musimy wysłać to i zobaczyć, co okaże się prawdą i czego potrzebujemy, aby nadal wspierać i iść naprzód, ale [there’s] Rzeczy takie jak wyzwania Art of War i tak dalej, które zachęcają graczy do udziału w niektórych częściach gry wiek Ma pewne podobieństwa między cywilizacjami – każdy będzie miał jakąś formę podstawowego łucznika, kawalerii itp. – to jeden z tych obszarów, który również wymaga więcej danych.

Ale Isgreen wpadł na kilka ciekawych pomysłów, które byłyby astronomicznie przydatne dla wielu nowych graczy. „Jedną z fajnych rzeczy jest to, że jest o wiele więcej miejsca na ulepszenia. Mamy teraz dynamiczne podpowiedzi, które monitorują, jak grasz i sugerują rzeczy, jeśli widzą, że gracze nie robią tego, co mogli. Ale to po prostu się nie pojawia, więc nie dostajesz tego stale – och, zauważyłem, że nie rób tego, pozwól, że ci o tym przypomnę, jeśli nie jesteś zaznajomiony.

„Ale jest tak wiele do zrobienia. Wiele z tego było motywowane przez Instynkt zabójcy, gdzie chciałem stworzyć samouczek, który był świetny do gier walki. Dodaj rzeczy takie jak Art of War do wiek Z tego powodu – chcę ponownie edukować ludzi, jak to robić” – powiedział Isgren. „Chcę tego więcej. Chcę natychmiastowej nauki – i jeszcze tego nie mamy, ale właśnie tam chcę – jak zakończenie meczu i nagranie ekranu: „Hej, tutaj przegrałeś grę, czyż nie tutaj?”.

READ  Film Starfielda przedstawia system Settled Systems w grze

Zasugerowała „prawie jak silnik szachowy”.

– Dosłownie tak – odparł Isgren. „Tutaj się zgubiłeś, tutaj twoje decyzje poszły źle. To jest miejsce, w którym twoje mikro się zepsuło, prawda, i nie nadążałeś, gdy wszedłeś w ten wiek. Czy chciałbyś wypróbować samouczek, który pomoże ci nauczyć się to? A potem możesz wskoczyć i faktycznie to przećwiczyć. To dla mnie będzie pocałunek szefa kuchni, jeśli chodzi o zachęcenie większej liczby osób do nauki. Ponieważ chcemy, aby więcej osób nauczyło się gry i jeśli masz kogoś kto siedzi z tobą i robi komentarze, które mogą ci pomóc, to świetnie. Ale w dobie internetu nie zawsze jesteś z innymi ludźmi — możesz ich szukać w YouTube i innych rzeczach. Ale czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli to zrobić na czas?”

Jak dowiodły szachy, natychmiastowe przyspieszenie — ruch, który mogłeś wykonać, w porównaniu z ruchem, który wykonałeś — jest wypróbowaną i sprawdzoną techniką uczenia się. ale AOE Drugim pomysłem dla twórców byłoby dalsze rozwijanie dynamicznych wskazówek i wbudowanie ich w coś naprawdę bardziej przydatnego w locie.

„Myślę, że są też inne rzeczy, które możemy zrobić. Przyjrzymy się – ciągle opowiadam Quinnowi o zaawansowanych podpowiedziach. Wyobraź sobie, że jesteś w stanie wyróżnić wrogą jednostkę, taką jak ty, którą musisz zbudować, aby przeciwdziałać tym jednostkom. bardziej świadomy kontekstu”. Myślę, że jest to miejsce, w którym jest dużo miejsca na rozwój w sposób, który może naprawdę pomóc graczom zdobyć doświadczenie, które pomoże im się uczyć” – wyjaśnił Isgren.

„Myślę, że jest tam wiele do zrobienia. A wraz z pojawieniem się w Game Pass, wiemy, że ludzie będą skakać przez cały czas; dlatego mamy tryb fabularny, dlatego mamy nowe wrażenia użytkownika dla za pierwszym razem jest to podobne do gatunku casual, jak nauka budowania wioski. Wiesz takie rzeczy, że możemy przyspieszyć ludzi. Ale myślę, że niebo jest szeroko otwarte”.

READ  Discord powraca po dwugodzinnej przerwie [Update]

To nie jest pomysł, który pojawi się w wiek imperiów 4 W momencie premiery, żeby było jasne, w najbliższej przyszłości nic nie pojawi się tak, jak bezmyślna sztuczna inteligencja napędzana przez uczenie maszynowe, które wiek Fani mogą się tego spodziewać. Ale technologia nie będzie daleko — możesz wykorzystać tę samą pracę AI, która jest wykorzystywana do szkolenia AI w podejmowanych przez nią decyzjach dotyczących tego, które jednostki budować, czego nie budować i na co się przygotować.

Byłoby to również transformacyjne poza czystym gatunkiem RTS. Wyobraź sobie, że grasz w grę MOBA, w której gra oferuje nie tylko zalecane i gotowe konfiguracje, ale sklep z przedmiotami może również dostarczać indywidualne dynamiczne sugestie dotyczące określonych przedmiotów na podstawie setek tysięcy gier z tymi samymi bohaterami, z którymi obecnie walczysz. Pomoże to graczom wypełnić tę lukę, od kupowania właściwych „rodzajów” przedmiotów do zrozumienia, dlaczego kupują przedmioty w pierwszej kolejności.

Wszystkie te rodzaje zmian mogą nie być ważne dla kogoś grającego Era imperium Od 20 lat, ale miło wiedzieć, że World’s Edge i Relic mają je na myśli. W końcu Relic nie tylko działa wiek imperiów 4. Studio jest budowane systematycznie Firma bohaterów 3I wyobrazisz sobie całe to doświadczenie i dostępność od wiek Bez wątpienia zrobi następny COH Lepsza gra też.