Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Samsung wprowadza reklamy gier na swoich telewizorach

Samsung ogłosił w nowym wywiadzie, że zacznie wprowadzać „kontekstowe reklamy gier” dla właścicieli swoich telewizorów Smart TV.

Ogłoszenie zostało ogłoszone na początku tego miesiąca w Publikacja branżowa Mi3Samsung ujawnił, że jeden na pięć inteligentnych telewizorów Samsung był używany do gier. Według Alexa Sporzima, dyrektora generalnego Samsung Advertising w Australii, w Australii jest 1,8 miliona telewizorów Samsung obsługujących reklamy, a firma dysponuje inteligentną technologią, która może określić, w jaką grę grasz.

“Dzięki wykorzystaniu technologii możemy zidentyfikować zrzuty ekranu z najpopularniejszych tytułów gier i dowiedzieć się o tych sesjach gier. Oznacza to, że marki mogą dotrzeć do graczy, którzy nie tylko posiadają konkretną konsolę, ale co ważniejsze, mogą dotrzeć do konsumentów w oparciu o gry i gatunki. oni grają.” Spurem powiedział Mi3.

Ta partia to nic nowego – Samsung Zrób trochę hałasu O reklamy gier autorstwa, I jakie dane zbierają, gdy używają telewizorów do gier. Ale nowsze cytaty mają bardziej na celu zachęcenie wydawców gier do reklamowania się bezpośrednio ludziom bezpośrednio przez telewizję, a nie jakąś formę rozwiązania przed lub po, które pojawia się przed transmisjami na Twitchu, reklamami na YouTube itp.

“Wierzymy [it] Będzie to świetna okazja dla wydawców gier. Możemy zaoferować wysoce ukierunkowane strategie w zakresie dotarcia do graczy. Na przykład, uzyskaj dostęp tylko do tych graczy, którzy należą do gatunku, ale nie mają zaangażowanej konkretnej gry” – powiedział Spurzem.

Dokładnie, jak to wygląda i jak jest skuteczne, to inna sprawa. W tej chwili wydaje się, że zakres reklam kierowanych na telewizorach Samsung jest ograniczony do jednego panelu w pasku menu telewizora, który pojawia się, gdy chcesz zmienić źródło, na przykład z darmowego telewizora na konsolę podłączoną do HDMI 1. Gracze już wyrazili niechęć Wiele reklam zakłócających ich wrażenia – co się stało z UFC 4 jest świetnym przykładem. A jeśli nie ma wystarczającej konwersji z reklam displayowych w telewizji na jakieś konkretne działania, takie jak zamówienia w przedsprzedaży, listy życzeń na stronach sklepów konsolowych lub coś namacalnego, co prowadzi do sprzedaży, wydawcy mogą nie gryźć tak bardzo, jak liczył Samsung.

READ  Fake Shadow Torch Recenzja - Delikatne Zrobotyzowane Króliki

Inną opcją na ścieżce reklamowania gier kontekstowych może być dalsza promocja Gamer 365, sieci należącej do Samsunga, obsługiwanej przez usługę przesyłania strumieniowego Samsung TV+. Funkcje gry Gamer 365 Treści dotyczące gier, stylu życia i e-sportu, chociaż nie były widoczne lokalnie, gdy sprawdziłem mój domowy telewizor Samsung na potrzeby tego artykułu.

Mimo to stanowi ciekawe pole bitwy. Marki, reklamodawcy i marketerzy rozumieją, że gry wideo to ogromny rynek, do którego dostęp za pomocą tradycyjnych metod marketingowych okazał się trudny. Jak więc nawiązują kontakt z tak znającą się na technologii publicznością? W ciągu najbliższych trzech do pięciu lat zobaczymy prawdziwe, interesujące odpowiedzi na to pytanie.