Duży sprzedawca w Wielkiej Brytanii toczy wojnę z konkurencyjnym supermarketem Aldi o ciasto gąsienicowe.
Dla tych, którzy nie wiedzą, kim jest Colin Gąsienica (czyli Australijczycy) – to bardzo charakterystyczny biszkopt czekoladowy, który Brytyjczycy nauczyli się kochać przez ostatnie 30 lat.
Sieć luksusowych supermarketów Marks and Spencer (M&S) stała się właścicielem Colin the Caterpillar w 1990 roku i sprzedała ponad 15 milionów mlecznych ciastek czekoladowych.
Ale wtedy Aldi Przyszedł z Cuthbertem w 2019 roku – a M&S nie jest zadowolony.
Do tego stopnia, że wszczęła pozew przeciwko Aldi UK w związku z jej duplikatem.
Związane z: 4 dolary spin na słynnych czekoladach Walii
W pozwie o naruszenie znaku towarowego, wniesionym w tym tygodniu do Sądu Najwyższego, M&S twierdzi, że Cuthbert „nosi fraki” dla swojej reputacji i przekonuje klientów, że są na tym samym poziomie.
Oba słodycze są zrobione z czekoladowego biszkoptu wypełnionego kremem czekoladowym z kremem – i ma też twarz z białej czekolady – ale M&S sprzedaje swoje ciasto za 7 funtów (12 AU), a Aldi za 5 funtów (A9 $).
Tak czy inaczej, M&S chce, aby niemiecki detalista zaprzestał sprzedaży produktu lub czegokolwiek podobnego po złożeniu roszczenia dotyczącego własności intelektualnej w celu „ochrony” Colina przed naśladownictwem.
Wysokiej klasy brytyjska sieć oferuje również kobiecą wersję deseru Connie Caterpillar, która zawiera różową posypkę i czekoladową kokardkę do włosów.
Inne sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii, takie jak Asda, Sainsbury i Tesco, również sprzedają podobne ciastka gąsienicowe.
Związane z: Zaskakujący klient znajduje półkę Coles
Ale Aldi UK znalazła się na linii ognia, twierdząc, że czerpie wszystkie korzyści.
Rzecznik Marks & Spencer powiedział: „Ponieważ wiemy, że marka Marks & Spencer jest dla naszych klientów i oczekują od nas tylko tego, co najlepsze, każdy produkt Marks and Spencer na naszych półkach jest pełen miłości i troski.
„Dlatego chcemy chronić Colina i Connie oraz naszą reputację w zakresie świeżości, jakości, innowacyjności i wartości”.
W poście na Instagramie M&S udostępnił zdjęcie marki Colin, nazywając ją „oryginalną i najlepszą”, wraz z podpisem: „Być może widzieliście w wiadomościach official_colinthecaterpillar … Colin nie komentuje, ale dziękuje za wsparcie ”.
Oczywiście Aldi UK uznało to za świetną okazję i wyzwoliło kilka niegrzecznych odpowiedzi, w tym kalambur o nadchodzącym wyzwaniu prawnym i szkic Cuthberta w sądzie.
Zespół społecznościowy udostępnił również przezabawny tweet, grając na klasycznej mantrze M&S, pisząc: „To nie jest tylko pozew sądowy, to … #FreeCuthbert”.
Inny tweet brzmiał: „Cuthbert został uznany za winnego… bycia pysznym”.
„Cecil, kręci się, kręci, Clyde. Mamy cię. Tweet wliczony w cenę”.
#FreeCuthbert. „
Zespół społecznościowy Aldi UK się tam nie poddał, z bardziej zmysłowymi tweetami, takimi jak „Znaki i znicze. #FreeCuthbert” i „Mówią, że koty i psy się nie dogadują!”
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu