Duży sprzedawca w Wielkiej Brytanii toczy wojnę z konkurencyjnym supermarketem Aldi o ciasto gąsienicowe.
Dla tych, którzy nie wiedzą, kim jest Colin Gąsienica (czyli Australijczycy) – to bardzo charakterystyczny biszkopt czekoladowy, który Brytyjczycy nauczyli się kochać przez ostatnie 30 lat.
Sieć luksusowych supermarketów Marks and Spencer (M&S) stała się właścicielem Colin the Caterpillar w 1990 roku i sprzedała ponad 15 milionów mlecznych ciastek czekoladowych.
Ale wtedy Aldi Przyszedł z Cuthbertem w 2019 roku – a M&S nie jest zadowolony.
Do tego stopnia, że wszczęła pozew przeciwko Aldi UK w związku z jej duplikatem.
Związane z: 4 dolary spin na słynnych czekoladach Walii
W pozwie o naruszenie znaku towarowego, wniesionym w tym tygodniu do Sądu Najwyższego, M&S twierdzi, że Cuthbert „nosi fraki” dla swojej reputacji i przekonuje klientów, że są na tym samym poziomie.
Oba słodycze są zrobione z czekoladowego biszkoptu wypełnionego kremem czekoladowym z kremem – i ma też twarz z białej czekolady – ale M&S sprzedaje swoje ciasto za 7 funtów (12 AU), a Aldi za 5 funtów (A9 $).
Tak czy inaczej, M&S chce, aby niemiecki detalista zaprzestał sprzedaży produktu lub czegokolwiek podobnego po złożeniu roszczenia dotyczącego własności intelektualnej w celu „ochrony” Colina przed naśladownictwem.
Wysokiej klasy brytyjska sieć oferuje również kobiecą wersję deseru Connie Caterpillar, która zawiera różową posypkę i czekoladową kokardkę do włosów.
Inne sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii, takie jak Asda, Sainsbury i Tesco, również sprzedają podobne ciastka gąsienicowe.
Związane z: Zaskakujący klient znajduje półkę Coles
Ale Aldi UK znalazła się na linii ognia, twierdząc, że czerpie wszystkie korzyści.
Rzecznik Marks & Spencer powiedział: „Ponieważ wiemy, że marka Marks & Spencer jest dla naszych klientów i oczekują od nas tylko tego, co najlepsze, każdy produkt Marks and Spencer na naszych półkach jest pełen miłości i troski.
„Dlatego chcemy chronić Colina i Connie oraz naszą reputację w zakresie świeżości, jakości, innowacyjności i wartości”.
W poście na Instagramie M&S udostępnił zdjęcie marki Colin, nazywając ją „oryginalną i najlepszą”, wraz z podpisem: „Być może widzieliście w wiadomościach official_colinthecaterpillar … Colin nie komentuje, ale dziękuje za wsparcie ”.
Oczywiście Aldi UK uznało to za świetną okazję i wyzwoliło kilka niegrzecznych odpowiedzi, w tym kalambur o nadchodzącym wyzwaniu prawnym i szkic Cuthberta w sądzie.
Zespół społecznościowy udostępnił również przezabawny tweet, grając na klasycznej mantrze M&S, pisząc: „To nie jest tylko pozew sądowy, to … #FreeCuthbert”.
Inny tweet brzmiał: „Cuthbert został uznany za winnego… bycia pysznym”.
„Cecil, kręci się, kręci, Clyde. Mamy cię. Tweet wliczony w cenę”.
#FreeCuthbert. „
Zespół społecznościowy Aldi UK się tam nie poddał, z bardziej zmysłowymi tweetami, takimi jak „Znaki i znicze. #FreeCuthbert” i „Mówią, że koty i psy się nie dogadują!”
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Oficjalna zmiana stóp procentowych Banku Rezerw Australii spowalnia wzrost cen domów
Ukraińska gospodarka straciła 400 mln euro w wyniku blokady polskiej granicy. Zakazano także niektórych transportów wojskowych, w tym tysięcy opasek uciskowych
Brak zmiany polskich stóp procentowych i silniejszy złoty mogą zmienić zasady gry Muzyka pop