Zegar tyka we flocie A380 Asiana Airlines, a południowokoreański przewoźnik przygotowuje się do tego Został nabyty przez długoletniego rywala Korean Air..
Obie firmy połączą się do 2024 r., tworząc połączoną flotę 16 gigantów – największą na świecie po samych Emirates (singapore Airlines również Zmniejsz wielkość swojej floty A380 o połowę tylko od 24 do 12 lat).
A w przypadku Korean Air to ponad 16 A380 – co oznacza, że A380 Asiana, wraz z własnym, zostanie wypuszczony na pastwiska w ciągu najbliższych kilku lat.
Dyrektor generalny Korean Air, Walter Cho, niedawno potwierdził w biuletynach branżowych, że „A380s opuści flotę Korean Air w ciągu pięciu lat”. Lot globalny. Oznacza to, że Korean Air i Asiana dołączą do listy linii lotniczych, które porzuciły A380 – są wśród nich Lufthansa, Air France, Etihad, Malaysia Airlines i Thai Airways.
Asiana przybyła na gigantyczną imprezę nieco spóźniona, odbierając swojego pierwszego A380 w maju 2014 r. – w tym samym roku, co Etihad Airways i Qatar Airways, w ostatniej rundzie zamówień Airbusa.
(Trzy superjumbo ANA, dostarczone od 2019 r., zostały odziedziczone z zamówienia japońskiej linii lotniczej Skymark w ramach restrukturyzacji jej inwestycji w zbankrutowaną linię lotniczą.)
Jednak podczas gdy Etihad i Katar z dużą dozą stylu zaciągnęły zasłony w swoich A380, tak jak w trzypokojowym Etihad Residence i przestronnym i eleganckim salonie Qatar Airways, Asiana potraktowała piętrowe piętro jeszcze bardziej subtelnie.
Dwanaście apartamentów pierwszej klasy było bliższych tym z Emirates i Singapore Airlines, z przesuwanymi drzwiami zapewniającymi prywatność, siedzeniem, które zamieniło się w całkowicie płaskie łóżko udrapowane w pluszowe ubranie i 32-calowym ekranem HD, największym tego typu na świecie. czas.
Chociaż nie było miejsca na konfigurację „podwójnego łóżka” w apartamentach SQ sąsiadujących z A380…
…siedzisko dołączone do każdego apartamentu pozwala na prostsze interakcje między starszymi podróżnikami.
Z przodu górnego pokładu znajdował się skromny salon, w którym pasażerowie klasy biznes mogli rozprostować nogi, zjeść przekąskę lub drinka i porozmawiać z innymi podróżnikami.
Ale z pewnością nie było takiego boomu, jak sklep wolnocłowy A380s Korean Air!
Jak wcześniej informowaliśmy, gdy Asiana zostanie wchłonięta przez Korean Air, to też będzie Opuść grupę Star Alliance, w posunięciu, które nie tylko osłabi nieco największy na świecie sojusz, ale także wesprze wspólne przedsięwzięcie partnerów SkyTeam, Korean Air i Delta Airlines.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu