Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Australijczycy są wściekli, gdy Cadbury po cichu zmniejsza rozmiar swojego popularnego pudełka ulubionych

Australijczycy są wściekli, gdy Cadbury po cichu zmniejsza rozmiar swojego popularnego pudełka ulubionych

Popularna marka czekolady jest najnowszą firmą, która po cichu „zmniejsza” swój produkt w obliczu rosnącego kryzysu związanego z kosztami utrzymania.

Cadbury Favourites był wcześniej dostępny w sprzedaży w dwóch rozmiarach, pudełku 570 g oraz mniejszym 373 g.

Jednak obaj zostali oskarżeni o „kurczenie się” po tym, jak kupujący o sokolich oczach zauważyli, że pudełka zmniejszyły się.

Pudełko 570 g zostało zastąpione lżejszym pudełkiem 50 g i teraz ma 520 g. Tymczasem mniejsze pudełko waży teraz 340 g — o 33 g mniej niż wcześniej.

Cadbury Australia potwierdziło spekulacje na temat mniejszej wagi produktu, powołując się na wyższe koszty produkcji.

Alex Blair, dyrektor ds. korporacyjnych i rządowych Mondelez, powiedział news.com.au: „Ze względu na wysokie koszty, z którymi boryka się wielu australijskich producentów, podjęliśmy trudną decyzję o dostosowaniu rozmiaru naszej oferty Cadbury Favorites”.

„Dzięki temu możemy nadal oferować najwyższej jakości czekoladę Cadbury, wyprodukowaną w Australii i z najlepszych lokalnych składników, w tym cukru z Queensland i świeżego mleka z tasmańskich farm.

„Wiemy, że niektórych to rozczaruje, jednak dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Australijczykom tę samą wysokiej jakości czekoladę o doskonałym smaku”.

Jeden niezadowolony użytkownik Reddita udostępnił plik zdjęcie Z pudełka 520 g obok swojego poprzednika, z podpisem na ujęciach: „Skurcz dotarł do moich ulubionych”

Zmiana trafiła już na półki supermarketów, a linki do zakupu pudełka 570 g oraz pudełka 373 g na stronach internetowych Coles i Woolworths prowadzą teraz do mniejszych wersji.

Obecnie większy pakiet „Party” kosztuje 22 USD, a mniejszy pakiet kosztuje 16 USD – choć obecnie jest dostępny w specjalnej cenie 8 USD.

Nie była to jednak jedyna zmiana w popularnym produkcie supermarketów, ponieważ Cadbury porzucił dwa mniejsze batony i zastąpił je nowymi smakami.

Dream i Flake nie były już w zestawie i zostały zastąpione przez Caramilk i Twirl Rods.

READ  „Nowa era” ASX rozpoczyna się od zwolnień, gdy dyrektor generalny macha siekierą

Mondelez International, firma macierzysta Cadbury, powiedziała, że ​​regularnie sprawdza czekoladę w swoim ulubionym produkcie, „aby upewnić się, że pudełko odzwierciedla ulubione smaki Australii”.

„Caramilk i Twirl należą do naszych najbardziej kultowych produktów i naprawdę zasługują na swoje miejsce w naszych ulubionych Cadbury” — dodał Blair.

„Fani Dream i Flake nie powinni się obawiać – oba są nadal szeroko dostępne w formatach batonów i torebek typu joint”.

To nie powstrzymało Australijczyków od wędrówek, debatujących, czy odpowiednia mieszanka batonów jest obecnie w ofercie.

„Twirl to po prostu bardziej ustrukturyzowana wersja Flake’a. Zdecydowanie ulepszenie IMO” – napisał jeden z użytkowników.

„Twirl zastąp Flick, dobrze, ale bez marzeń?”, powiedział inny.

Jeden z nich zaprotestował: „Tak [Cadbury] Dotknij Turkish Delight, napiszę surowy e-mail.

Inni mówili, że są bardziej zaniepokojeni „utratą 50 gramów”, ale dodali, że nie są pewni, czy można coś zrobić, aby naprawić sytuację.

„Stare złoto jest zdecydowanie najmniej popularne i zawsze zostawia się je w skrzyniach, które widziałem” — powiedziała inna osoba.

„Brak płatków = brak ulubionych” – zażartował inny.

Cadbury’s to najnowszy produkt cukierniczy oskarżony o „deflację”, podczas gdy cena pozostaje taka sama lub wzrosła z powodu obecnej presji produkcyjnej w obliczu kryzysu kosztów utrzymania.

Firma produkująca lody Maxibon ogłosiła niedawno, że zmniejsza ilość produkowanych lodów, ponieważ firma stara się utrzymać zyski podczas spowolnienia gospodarczego.

„To nie jest wiadomość, którą chcesz przekazać, ale najpierw musieliśmy cię o tym powiadomić. Ciężkie czasy oznaczają trudne zmiany. Z tego powodu musieliśmy odebrać telefon, zmniejszając rozmiar naszego Maxibona” – udostępniła firma Instagram w marcu.

„Więc od tego miesiąca zauważysz zmiany, ale nasze Maxiboony będą miały ten sam smak, który znasz i kochasz”.

Cadbury również ostatnio tnie flak, zmniejszając rozmiar Freddo Frogs z 15 g do 12 g w zeszłym roku.

READ  Uber zakazał kierowcy Harjeetowi Singhowi pracy na tydzień po tym, jak ojciec z Canberry zgłosił „przerażający” atak wcześnie rano

Jego popularne bloki mleczne również podobno zostały zmniejszone, o prawie 50 procent wolumenu w ciągu ostatnich 20 lat, według głównego stratega rynkowego Investment Smart, Evana Lucasa.