Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Australijskie regionalne linie lotnicze Rex wykonały pięć kolejnych lotów w NSW, obwiniając Qantas

Australijskie regionalne linie lotnicze Rex wykonały pięć kolejnych lotów w NSW, obwiniając Qantas

Po dziesięcioleciach służby australijska linia lotnicza ogłosiła, że ​​nie będzie już w stanie obsługiwać mieszkańców tych pięciu regionów.

Australijski przewoźnik Rex ogłosił, że linia lotnicza musiała wyłączyć ze swoich usług pięć kolejnych obszarów regionalnych, aby poprawić wyniki finansowe firmy.

Od 30 czerwca linia lotnicza nie będzie już obsługiwać regionalnych hubów w Bathurst, Grafton, Lismore i Kangaroo Island. Ballina również zostanie wycofana z sieci od 2 lipca, a dwa inne tory czekają na dalszą analizę.

W oświadczeniu przewoźnika, wiceprezes Rex, Hon John Sharp AM, obwinił konkurencyjne linie lotnicze Qantas o zakończenie tras.

News.com.au skontaktowało się z Qantas w celu skomentowania, ale nie odpowiedziało w czasie prasy.

„To niefortunne, że te społeczności terytorialne są dodatkowymi stratami spowodowanymi przez zastraszanie i bezwzględne zachowanie Qantas” – powiedział Sharp.

„To zachowanie jest jeszcze bardziej nierozsądne po otrzymaniu ponad 2 miliardów dolarów pomocy federalnej w ciągu ostatnich dwóch lat”.

„Dobrze nagłośnione drapieżne działania Qantas na regionalnych drogach Rexa oznaczają, że Rex nie ma już możliwości pokonywania tych marginalnych dróg”.

Sharp powiedział, że decyzja została podjęta „ze smutnym sercem”, jednak musi zostać podjęta w „próbie poprawy wyników finansowych Rexa”.

W zeszłym tygodniu regionalny przewoźnik ogłosił, że się wycofa Canberry do Sydney Roadzaledwie rok po uruchomieniu usługi w 2021 roku. Ruch ten nastąpił kilka tygodni po wejściu na rynek Jetstar – spółki zależnej należącej w całości do Qantas Group – z lotami z Melbourne i Gold Coast.

„Niestety z dodatkowym wejściem operatora i wygórowanymi opłatami nałożonymi przez lotnisko w Sydney od 1 czerwca oznacza to, że droga nie jest już ważna dla Rexa” – powiedział Sharp.

„Zasoby zostaną przekierowane na inne metody, które zapewnią lepszy zwrot”.

W tym czasie lotnisko w Sydney również odpowiedziało na zarzuty, mówiąc, że próbowały zatrzymać Rexa na trasie Sydney-Canberra.

READ  Deficyt Polski w 2024 r. będzie wysoki, ale nowy rząd ogranicza obietnice wyborcze | Muzyka pop

„Lotnisko Sydney podjęło szereg prób wsparcia operacji REX na trasie Sydney-Canberra i poczyniliśmy znaczne postępy w osiągnięciu porozumienia” – czytamy w oświadczeniu.

„Sugestia Rexa, że ​​lotnisko w Sydney jest częściowo odpowiedzialne za ich wykolejenie, jest rozczarowująca i nieprawdziwa”.

Spór między Rexem a QantasLink (oddział regionalny linii lotniczych) osiągnął już wcześniej punkt kulminacyjny.

W lutym 2021 r. dyrektor generalny QantasLink, John Gissing, oskarżył regionalnego przewoźnika o „klasyczny napad złości Rex”, po tym jak oskarżył przewoźnika lub drapieżne zachowanie handlowe.

Pan Jising powiedział, jak donosił Gospodarstwo online.

„Idea konkurencji Rexa to coś, co przytrafia się innym.

„Wygląda na to, że Rex próbuje obwiniać Qantas za inne wyzwania, z którymi mogą się zmierzyć”.

Przeczytaj powiązane tematy:Kantas