Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Co najmniej dwa zespoły są gotowe do udziału w Formule 1 z Challengers dla AC37

America’s Cup: co najmniej dwa zespoły Formuły 1 współpracują z Challengers w AC37

Richard Gladwell / Sail-World NZ 4 października 04:49 GMT
4 października 2021

Team INEOS UK – Waitemata Port – 29 stycznia – 36. Puchar Ameryki © Richard Gladwell / Sail-World.com

Max Verstappen (NED) i Red Bull Racing © Mark Thompson / Getty Images / Red Bull Content Pool

Sail-World rozumie, że dwa zespoły Formuły 1 są gotowe do współpracy z rywalizującymi zespołami w nadchodzącym Pucharze Ameryki.

Pierwszy Mercedes-AMG ma za kilka godzin ogłosić partnerstwo z zespołem Ben Ainslie prowadzonym przez INEOS-Britannia, bijącego rekord Challengera 37. Pucharu Ameryki.

Oczekuje się, że ich rywal z Formuły 1, Red Bull Racing, zjednoczy się również w niewypowiedzianym wyzwaniu Alinghiego, zwycięzcy Pucharu Ameryki w 2003 i 2007 roku.

Ruch ma miejsce w Pucharze Ameryki, jednej z największych rywalizacji w tym sporcie między Christianem Hornerem z Red Bulla a Toto Wolffem z Mercedes-AMG.

Posunięcie to oczywiście zwiększy budżety drużyn America’s Cup, ale jednocześnie zwiększy zainteresowanie mediów wydarzeniem wodnym, które opiera się na synergii obu sportów.

Zawodnicy nie mieli innego wyjścia, jak polegać na zasobach zespołów Formuły 1, jeśli chcieli wypełnić lukę technologiczną między nimi a Emirates Team New Zealand, ponieważ musieli wykonać skok techniczny, zamiast dogonić perspektywę. Ten zespół Kiwi rozciągnął się jeszcze bardziej.

Obszary wiedzy nakładające się na siebie w projekcie, w tym pasożytnicza redukcja oporu, inżynieria kompozytowa, wykorzystanie sztucznej inteligencji i symulacji, wraz z wprowadzeniem śledzenia i monitorowania osiągów F1 – prawdopodobnie będą miały miejsce przynajmniej podczas szkolenia i rozwoju. INEOS F1 Communications jest powszechnie uznawany za dostarczenie analizy projektu i wskazówek, które pomogły wyciągnąć zespół INEOS UK z czarnej dziury wydajności, która pojawiła się na Mistrzostwach Świata w Ameryce. Na początku etapu Round Robin Brytyjczycy jako pierwsi dotarli do finału Prada Cup. Ale Luna Rossa (ITA) była w stanie wypełnić lukę w wynikach w ciągu ostatnich trzech tygodni przed rozpoczęciem finałów.

READ  Kanadyjska mistrzyni świata Jessica Klimkett przechodzi do historii z brązem olimpijskim w judo kobiet

Uważa się również, że Alinghi podpisał kontrakt z Nickiem Holroydem, byłym dyrektorem ds. projektów w Emirates Team New Zealand na Puchar Ameryki 2013, który następnie dołączył do japońskiego zespołu Softbank, a następnie do zespołu INEOS UK w ostatnim pucharze, i wnosi wiedzę o próbach i błędach gdy sport przesunął się z jednokadłubowych Tradycyjny offsetowy IACC miał na celu udaremnienie twardoskrzydłowych łodzi i teraz pchanie miękkich dwuskrzydłowych jednokadłubowców.

Co ciekawe, Martin Whitmarsh, szef zespołu w McLaren Racing przez 24 lata, a wcześniej w brytyjskim Land Rover Bar do Pucharu Ameryki 2017, niedawno powrócił, aby prowadzić zespół Aston Martin Formuły 1. Podczas swoich sześciu lat w McLaren, Dan Bernasconi, szef Obecny projekt zespołu Emirates w Nowej Zelandii, donosi Whitmarsh.

Fani mogą również być zwycięzcami, ponieważ oczekuje się, że transmisja telewizyjna America’s Cup zostanie otwarta w wyniku wpływu F1 – z bardziej otwartym podejściem do fotografii i dostępem do obszarów boksów przez ekspertów, którzy są w stanie analizować i odkrywać postęp techniczny.

Dla sponsorów to posunięcie zwiększyło ekspozycję, a regaty America’s Cup trwały trzy lub cztery miesiące i dobrze korelowały z relacjami Bam-Bam o Formule 1, gdy poruszał się po torze wokół 22 kalendarzy wyścigów – i jeden, który nadal spełniał wymagania harmonogram transmisji telewizyjnych pomimo ograniczeń pandemii COVID.

Z dziesięcioma zespołami w Formule 1, inni zawodnicy mają mnóstwo okazji do nawiązania relacji z zespołami F1 oraz dzielenia się technologią i ekspozycją ze wspaniałych wyścigów F1 i AC75.

AC75 otwiera doświadczenie sponsorom F1 na żaglówki z profesjonalnymi załogami regatowymi, zapewniając wyjątkowe wrażenia, które nie są możliwe na pokładzie zawodnika F1.

Oczekuje się, że więcej zostanie ujawnionych podczas Inside Tack Show, prowadzonego na żywo przez INEOS Britannia z siedziby zespołu Mercedes-AMG Formuły 1 w Bracknell, 4 października o 12:30 czasu BST.

READ  Młoda Matylda bawiąca się na śniegu, wideo, reakcja, mecz Korei Południowej

Ogłoszenie większej liczby zespołów Formuły 1 i ich potencjalny udział prawdopodobnie spowoduje wzrost cen w procesie licytacji o organizację 37. Pucharu Ameryki, który nie został jeszcze ustalony.

Preferowane miejsce nie zostało jeszcze ogłoszone w przewidywanym terminie 17 września, a negocjacje trwają między wybranymi miejscami.

Proces ten został prawdopodobnie otwarty dla innych zainteresowanych stron przez brytyjską firmę Origin Sports współpracującą z jej przewoźnikami, Team Emirates New Zealand i Royal New Zealand Yachting Squadron.