Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Disney o marketingu Sony „Spider-Man”

Chociaż wydaje się, że w pewnym momencie pojawia się i odchodzi, aby sprowadzić Disneya i Sony z powrotem do stołu nad Spider-Manem, studia właśnie to zrobiły i teraz jest to układ, z którego obie strony wydają się zadowolone.

W grudniu tego roku Sony Picture wyda „Spider-Man: No Way Home”, który będzie trzecim solowym dziełem Spideya dla Marvel Cinematic Universe.

rozmawiać z THRDyrektor marketingu Walt Disney Studios, Asad Ayaz, mówił o współpracy studia:

„Sony w pełni zajmuje się marketingiem Spider-Mana. Kevin Feige i jego zespół ściśle współpracują z zespołem Sony. Jest to więc koordynacja w tym sensie. Upewniamy się również, kto odpada i kiedy. w kampaniach, ponieważ to ich film. Ale jest pewien poziom koordynacji, aby upewnić się, że to wygrana dla wszystkich”.

W nowym filmie Doctor Strange z Benedicta Cumberbatcha dołącza do Toma Hollanda i jego stałych współpracowników, tym razem z historią, która ma nawiązywać do wieloświata, w którym wydaje się być nieco ustawiony serial „Loki”, obecnie emitowany przez Marvel Studios.

„Spider-Man: No Way Home” wchodzi do kin 17 grudnia.

READ  Jak Justice Society: World War II tworzy JSA idealny dla filmów animowanych DC