Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dla Devolver Digital wolność i kreatywność programistów są kluczowe

Dla Devolver Digital wolność i kreatywność programistów są kluczowe

„Osobiście, jeśli jestem pod jakąkolwiek presją, jestem najgorszy, jeśli chodzi o wybieganie w przyszłość” – powiedział GamesHub współzałożyciel Devolver Digital, Graeme Struthers. PAX Od 2022. „W tym przypadku chodzi tylko o radzenie sobie z tym, co jest przed tobą i po prostu o rozwiązanie tego”.

Okoliczności te, jak opisuje to Struthers, naruszają i znacznie zniekształcają kreatywność. Sztuka tworzenia nie jest już wesoły. Stają się ważne – co może prowadzić do starych myśli i stresu, które trudno zmienić. Będąc otwartym na elastyczność i poświęcając czas, aby pozwolić pomysłom oddychać, Devolver Digital dąży do tego, aby być: Różne Typ wydawcy gry.

Ten „ekstremalny” pomysł przełożył się na nieograniczony sukces firmy, która może pochwalić się lśniącą gamą najnowszych gier, które stały się hitami – Kult ciążyA drzwi śmierciA pierścień bohateraA A szyfrowanie między nimi.

W wywiadzie z 2019 r. z GryPrzemysł.bizKate Ludlow z Devolver’s SpecialOps twierdzi, że pomimo tego sukcesu firma nie ma planu na przyszłość — i to właśnie wyróżnia ich podejście do publikacji.

„Myślę, że jedną z najlepszych rzeczy w Devolverze jest to, że nie mamy mapy drogowej” – powiedział Ludlow. Nie mamy 10-letniego planu, w którym co roku musimy robić wybitne osiągnięcia. Dzięki temu jesteśmy bardzo elastyczni.

Jak Devolver Digital pozwala oddychać nowym pomysłom

W naszej rozmowie z Graeme Struthers było jasne, że ten duch nadal kieruje planami wydawniczymi firmy i co zachęca do kreatywności niezliczonych programistów współpracujących z Devolver – w tym australijskich programistów, takich jak Massive Monster (Kult ciąży) i wszystkie możliwe przyszłości (Czarny kwadrat).

Jak wyjaśnił Struthers w naszej rozmowie, nigdy nie powinno tak być gdy Wydane gry – Chodzi o zapewnienie twórcom przestrzeni do realizacji ich wizji, od procesu promocji po realizację.

Jeśli usiądziesz z niektórymi z nich [development] Różnica, oni sami nie widzą, co będą robić za dwa lata – będą zrobione [a] powiedział Struthers. Dobrym przykładem jest kwaśny nerw. [The team] skrzynia drzwi śmierci Nieco ponad rok temu. To było bardzo dobre. Po tym przestają pracować, aby dojść do siebie po tym, przez co przeszli i przez chwilę cieszyć się sobą.

READ  Netflix wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby wypchnąć efekty wizualne poza zielony ekran

Widziałem Marka [Foster, programmer, designer, writer and animator on Death’s Door] Jakieś dwa miesiące temu powiedział: „Nie mam pojęcia, co będę dalej robić, ale powiem ci”. Musisz się z tym pogodzić. Większość zespołów – tak właśnie pracuje.

W przestrzeni pomiędzy tymi wydaniami pozwala się rozkwitać kreatywności – zarówno dla deweloperów, jak i dla samego Devolver Digital. Między projektami firma często daje prezentacje od grupy programistów i decyduje, co dalej.

Czarny kwadrat. Obraz: wszystkie możliwe przyszłości

Tak naprawdę nie mamy żadnego wyczucia stylu ani gatunku [of games we pick]powiedział Struthers. „Jesteśmy bardzo otwarci… obejmujemy szeroki zakres płci i wieku. Nie wszyscy są zbyt agresywni… [it’s more about whether] Masz dobry pomysł… [then] Chodzi o to, jak wspieramy programistów. „

Devolver Digital oferuje szereg usług w tym zakresie – FinansePrzede wszystkim, ale także dostęp do narzędzi tłumaczeniowych i pomoc we współpracy z właścicielami platform, takimi jak Sony, Microsoft i Nintendo. Według Struthersa większość jego dnia to arkusze kalkulacyjne i organizowanie — codzienna produkcja, która przeciąża programistów i pozwala im skupić się na procesie twórczym.

„Nudna strona”, jak opisuje to Struthers, jest niezbędna, aby proces tworzenia przebiegał płynnie i ku uciesze wszystkich. Prowadzi to również do „zabawnych” części pracy – jak uczestnictwo w PAX Aus 2022 jako gościnny mówca. Struthers opisał uczestnictwo w wydarzeniach jako bardziej „normalne” dla siebie i innych w Devolverze.

Ponieważ firma zaczynała jako wydawca głównie zorientowany na komputery PC, wiele zespołów wydarzeń, w których uczestniczyły w przeszłości, było mniejszych i bardziej intymnych, gdzie mogli nawiązać kontakt z programistami i dowiedzieć się więcej o swoich projektach. To się powoli zmieniało wraz z rozwojem firmy, ale zespół wciąż potrzebował czasu, aby wziąć udział w jak największej liczbie wydarzeń.

„To było dla nas świetne”, powiedział Struthers, opisując swój czas w PAX Aus. „Po pierwsze, jest tu wielu dobrych programistów… [and] Obecnie współpracuje z nami czterech australijskich programistów… [local] Wygląda na to, że scena niezależna już wystartowała.

Zainteresowanie Devolvera rodzimą australijską sceną rozwoju jest aktualne.

Devolver Digital i australijska scena gier

Rząd australijski w Wzrost finansowania gier wideodzięki wieloletnim sukcesom i globalnemu wzrostowi, który przyciągnął nowe zainteresowanie lokalnymi grami – napędzany przez stały strumień uznanych przez krytyków gier, takich jak ewakuacjaA pomysłowa ucieczkaA płetwonogiA Zapomniane miastoi inne klejnoty.

READ  Seria Galaxy Z Fold, od pomysłu do stworzenia | „Czasy Canberry”.

Sukces tych gier przyciągnął uwagę globalnych wydawców, którzy realistycznie wkraczają w branżę, która wciąż znajduje się na progu wyłaniania się na arenie światowej. Podczas gdy lata 2021 i 2022 były niezwykłymi latami dla lokalnych gier, przed nami jeszcze długa droga – i potrzebne jest większe wsparcie dla lokalnych programistów.

Cyfrowy kult owiec Degolver
Zdjęcie: ogromny potwór

Ale ponieważ wydawcy tacy jak Devolver Digital chcą głębiej zagłębić się w rynek, wspierając nowe projekty o potencjale nie do poznania, coraz więcej osób ogląda australijskie gry wideo. Jest również dostarczany do większej liczby rąk, z ostatnim ciosem Kult ciąży Ponad milion sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu sprzedaży.

To nie jest sukces z dnia na dzień. Wymaga lat planowania, wsparcia i głębokiego zrozumienia, jak działają gry wideo i szersza branża. Obejmuje to zrozumienie procesu twórczego, który może wymagać bardzo intensywnej pracy lub Nie rób absolutnie nic – wszystko, co jest lepsze, sprzyja kreatywności.

Pomaganie w tworzeniu gier to powolny proces, który Struthers opisuje jako proces surowo Nagroda dla osób z Devolver Digital.

„Jeśli oglądasz grę pięć miesięcy przed jej wydaniem, oznacza to, że to wypadek samochodowy” – wyjaśnił Struthers. Nadal próbuję to rozgryźć. Dobrze rozumiesz, co to jest – ale czy będzie fajnie? Kiedy przejdziesz do testu gry i zaczniesz otrzymywać informacje zwrotne, kiedy ludzie z całej firmy zaczną grać w grę i podekscytowanie – możesz poczuć, jak eksploduje.

Dobre wydawanie gier to zrównoważony biznes

Ekscytacja napędza wiele wyborów Devolvera – podekscytowanie nowym pomysłem – ale strach przed porażką jest tak samo ważny jak rozumowanie. Jak mówi Struthers, z pewnością możesz zaryzykować i cieszyć się śmiałymi nowymi pomysłami – ale sukces nigdy nie jest gwarantowany, a gry nadal muszą przejść przez proces promocji i ocenić własne zalety.

„Nigdy nie można przewidzieć, że coś zadziała” – wyjaśnił Struthers.

Kult ciąży jest świetnym przykładem. Pomyśleliśmy, że będzie to udany mecz. Nabierała rozpędu. Nie powiedzielibyśmy: „Och, będziesz taki” ten który Poziom sukcesu”. Chcemy, aby programiści odnieśli sukces, ponieważ oznacza to tantiemy. Oznacza to, że będą kontynuować… Więc oczywiście to wchodzi w całe równanie. Ale byłoby głupio myśleć: „To jest będzie miażdżący cios”.

READ  „Call Of Duty” usuwa skórkę programu uruchamiającego Nickmercs ze sklepu po komentarzach LGBTQ

Ciąg ostatnich sukcesów wskazuje na Devolver Digital ona ma Znalazłem jednak odpowiednią formułę.

drzwi śmierci degolver kwaśny nerw cyfrowy
Zdjęcie: Brama Śmierci / Acid Nerve

Choć łatwo założyć, że jest to wynik szczęścia, trudno zignorować powtarzający się sukces tytułów wydawanych przez Devolver Digital. Zespół, który obejmuje tylko około 20 pracowników na całym świecieMa oko do dobrych pomysłów. Zostało to opisane jako rdzeń podejścia firmy do panelu Devolver PAX Aus 2022, który odbył się po czacie GamesHub ze Struthers.

Podczas tej sesji Struthers omówił proces twórczy w merchandisingu – „straszny”, jak to określił – i jak Siła dobrego pomysłu Jest to najbardziej atrakcyjna część każdej gry, z możliwością: paragon fiskalny Potem szybko. Idee są niematerialne i mają dowolny kształt, a wywodzą się z ludzkich umysłów.

Z czasem i wsparciem mogą przerodzić się w cudowne opowieści – o owcach ofiarnych, przerażających bestiach, bitwach karcianych z wyższych sfer, nawiedzonych tabletach i ożywających książkach z bajkami. Te pomysły muszą zostać przyjęte i uświadomić sobie, że kreatywność nie pochodzi z linii produktów.

Chociaż wydawcy mogą mieć cele do osiągnięcia w procesie tworzenia, jasne zrozumienie ludzkiego elementu w tworzeniu gier jest kluczem do przyjęcia dobrych pomysłów, które mogą stać się udanymi historiami sukcesu. Podobnie jak ludzie, pomysły na gry wymagają wielkiej troski, miłości i uwagi.

Pomimo trudności związanych z merchandisingiem i starannym tańcem, aby umożliwić rozkwit kreatywności przy jednoczesnym trzymaniu się celów produkcyjnych, Devolver Digital jest zdeterminowany, aby wywrzeć znaczący wpływ na branżę gier. Jako wydawca starasz się zademonstrować, że ręka prowadząca może być miękka, wspierająca i wyrozumiała dla ludzkości – nawet gdy zaciskają się pasy i zmienia się światowa gospodarka.

To uczucie, które naszym zdaniem jest bardzo potrzebne pokoleniu utalentowanych twórców gier, którzy teraz liczą się z trwającymi i historycznymi wpływami okrutnych kultura kryzysowa i niezdrowe zachowania, które są naprawione i zepsute.