Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dutton wyjaśnia problem z wektoryzacją SVG

Dutton wyjaśnia problem z wektoryzacją SVG

Shane’a van Gisbergena. Zdjęcie: Inside Media

Zdaniem Marka Duttona, menadżera zespołu inżynierów wyścigowych Triple Eight, samochód Shane’a van Gisbergena „ma swój własny rozum”.

Van Gisbergen zajął 10. miejsce w drugim treningu Vailo Adelaide 500, ale nie wrócił na właściwe tory, gdy reszta zawodników ruszyła na ostatnie okrążenia, zamiast tego skierowała się w stronę tankowca Triple Eight.

Dutton podczas przemówienia telewizyjnego po sesji potwierdził, że wystąpił problem z przekładnią kierowniczą w bolidzie Red Bull Ampoule Camaro nr 97 pretendenta do mistrzostw.

„W każdym razie sporo się nauczyliśmy [but] „Stojak nie był w porządku” – stwierdził.

Finałowy wyścig Mistrzostw REPCO SUPERCARS 2023 na jednym z najlepszych torów ulicznych na świecie. Ciesz się tym wszystkim w VAILO ADELAIDE 500, Kliknij tutaj, aby kupić bilety

„Wyszli na prowadzenie, ale potem, gdy próbowałeś umieścić greeny [new tyres] Nawet jeśli chcesz to zobaczyć, nie możesz poprosić ich, aby zjechali 10 dziesiątych greenu.

„Możesz wypróbować używane opony, możesz się uczyć, uczyć, uczyć się, ale kiedy osiągniesz pełny cykl na 100%, samochód powinien być lepszy niż był”.

Wyjaśniając dramat, Dutton wyjaśnił: „Ujmując to prosto, czasami wydaje się, że ma własny rozum, więc wpada w hamulce i podąża za nim…

„Chodzi o to, że Shane i wszyscy kierowcy muszą zachować kontrolę. Kiedy są na wolności i robią te wszystkie szalone rzeczy normalnej osobie w samochodzie drogowym, czasami można wybaczyć, jeśli pomyślisz, że wyjechali pod kontrolą, ale nigdy nie wymykają się spod kontroli; mają kontrolę; Pod kontrolą.

Kontynuował: „Tak więc bagażnik daje im poczucie, że wymknęli się spod kontroli i nie mają pełnej kontroli nad samochodem, i dlatego jest napisane: «Nie mogę zrobić 10 dziesiątych, bo nie wiem co się wydarzy.” Nie robi wszystkiego, czego chcę, robi pewne rzeczy.” Opierając się na własnych kompetencjach.”

READ  Europejski Związek Piłki Nożnej (UEFA) ogłosił, że FedEx jest partnerem w Lidze Mistrzów UEFA

To Van Gisbergen ogólnie zgłaszał najgorsze opinie na temat układu kierowniczego swoich samochodów wyścigowych trzeciej generacji, a nawet zmienił podwozie w połowie sezonu, gdy Triple Eight uporał się z widocznym problemem w swoim oryginalnym Camaro.

Jeśli chodzi o to, czy trzykrotny mistrz ma większą wrażliwość na swój samochód, Dutton powiedział: „Tak, zdecydowanie, ma świetne wyczucie; Można powiedzieć, że najlepsze uczucie to jazda w górę i w dół alei serwisowej.

„Myślę, że osiągnięcia i nagrody prawdopodobnie to potwierdzają, więc ma to swoje wady, ponieważ czasami, gdy wszystko czujesz bardzo delikatnie, jeśli nie wszystko jest w porządku, prowadzenie nie sprawia przyjemności i nie jest bezpieczne” – powiedział. dodany. Jego zdaniem przywództwo.

„Samochód nie uderzy w ścianę, nie do tego stopnia, ale daje takie wrażenie i jest to bardzo niepokojące”.

Oba samochody Triple Eight miały problemy w drugim treningu, a Broc Feeney opuścił większość sesji z powodu problemów z silnikiem.

„W dniu jazdy zrobiło się trochę gorąco i nie mieliśmy później żadnych problemów, oczywiście poza kilkoma przeglądami i tym podobnymi” – powiedział Dutton.

„A potem dzisiejszego ranka byliśmy tak blisko sesji, że wiedzieliśmy, że może nie dojść do skutku, ale było tak blisko sesji, że nie mogliśmy tego zmienić, więc mogliśmy wykonać to lepiej.

„Więc nie trwało to tak długo, jak chcieliśmy. Właściwie wyprzedziliśmy siebie, a chłopaki mieli wszystko gotowe do zmian po sesji, ponieważ na szczęście mamy dużą różnicę w kwalifikacjach.

Kwalifikacje do wyścigu 27, który określi końcowe 15 pozycji na starcie i ustali kolejność startu do jutrzejszej strzelaniny Top 10, odbędą się dziś wieczorem o 17:35 czasu lokalnego/18:05 EST.