Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Duży problem z kabrioletem samochodu elektrycznego TikTok

Duży problem z kabrioletem samochodu elektrycznego TikTok

Australijski kierowca ujawnił rażący problem z samochodami elektrycznymi po tym, jak utknął na poboczu drogi, gdy jedna z jego opon się przecięła.

Eddie May jechał do domu swoim elektrycznym Mercedes-Benz EQC-400 w niedzielę tuż przed południem, kiedy jego lewe tylne koło się poluzowało, zostawiając go i jego żonę na poboczu drogi w Adelajdzie.

Korzystając z obsługi klienta dostępnej w luksusowym modelu, nacisnął przycisk i spędził pięć minut na rozmowie telefonicznej z Mercedesem w sprawie opony.

Rażący problem z samochodami elektrycznymi

„Rozmawiałem z nimi, wysyłają lawetę” – powiedział pan May swoim zwolennikom w klipie udostępnionym na TikTok.

Szybkie pięć minut przez telefon, kupon na przesyłkę o wartości 200 USD na powrót do domu, [and the] Samochód zostanie odholowany do Mercedesa i prawdopodobnie jutro zostanie naprawiony.

Około 35 minut później pojazd o wartości 128 000 $ został załadowany na lawetę i przyjechała taksówka pary.

Po godzinie 12.00 byli już w drodze do domu.

„Bardzo dobrze. Brawo Mercedes”, powiedział pan May.

Ale wideo chwalące Mercedesa za ich usługi wywołało pytania o to, dlaczego w pojeździe nie trzymano koła zapasowego, jak to ma miejsce w przypadku samochodów benzynowych.

„W tym luksusowym samochodzie nie ma części zamiennych, ponieważ całe pomieszczenie jest wypełnione akumulatorami i tak dalej” – powiedział May.

Większość samochodów elektrycznych nie jest dostarczana z oponami zapasowymi ze względu na dodatkową przestrzeń i wagę, których wymagają.

Jeden z komentarzy do filmu brzmi: „Nie byłbym strasznie dotknięty potrzebą lawety, przejażdżki taksówką, wypożyczonym samochodem i dnia lub dwóch bez mojego samochodu na przebitej oponie”.

Inny napisał: „Najlepsza montażownica w 10 minut”.

„Świetna usługa i ciekawy sposób na uratowanie planety i zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. Jedź taksówką i holuj ciężarówkę w porównaniu z noszeniem koła zapasowego „, powiedział trzeci.

May argumentował, że samochód nadal działał, aby ogólnie był bardziej przyjazny dla środowiska, chociaż zużywał znacznie więcej zasobów, gdy opona się zepsuła.

READ  Dlaczego dyrektor generalny JPMorgan, Jamie Dimon, mówi, że światowa gospodarka znajduje się na niezbadanym terytorium?

W odpowiedzi na kogoś, kto nazwał ten samochód „żartem”, powiedział, że pod względem emisji nadal wyprzedza.

„24 000 km bez benzyny lub oleju i 38 km z ciężarówką z silnikiem Diesla. Nadal uważam, że jest w porządku – powiedział.