Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Duży problem z kabrioletem samochodu elektrycznego TikTok

Duży problem z kabrioletem samochodu elektrycznego TikTok

Australijski kierowca ujawnił rażący problem z samochodami elektrycznymi po tym, jak utknął na poboczu drogi, gdy jedna z jego opon się przecięła.

Eddie May jechał do domu swoim elektrycznym Mercedes-Benz EQC-400 w niedzielę tuż przed południem, kiedy jego lewe tylne koło się poluzowało, zostawiając go i jego żonę na poboczu drogi w Adelajdzie.

Korzystając z obsługi klienta dostępnej w luksusowym modelu, nacisnął przycisk i spędził pięć minut na rozmowie telefonicznej z Mercedesem w sprawie opony.

„Rozmawiałem z nimi, wysyłają lawetę” – powiedział pan May swoim zwolennikom w klipie udostępnionym na TikTok.

Szybkie pięć minut przez telefon, kupon na przesyłkę o wartości 200 USD na powrót do domu, [and the] Samochód zostanie odholowany do Mercedesa i prawdopodobnie jutro zostanie naprawiony.

Około 35 minut później pojazd o wartości 128 000 $ został załadowany na lawetę i przyjechała taksówka pary.

Po godzinie 12.00 byli już w drodze do domu.

„Bardzo dobrze. Brawo Mercedes”, powiedział pan May.

Ale wideo chwalące Mercedesa za ich usługi wywołało pytania o to, dlaczego w pojeździe nie trzymano koła zapasowego, jak to ma miejsce w przypadku samochodów benzynowych.

„W tym luksusowym samochodzie nie ma części zamiennych, ponieważ całe pomieszczenie jest wypełnione akumulatorami i tak dalej” – powiedział May.

Większość samochodów elektrycznych nie jest dostarczana z oponami zapasowymi ze względu na dodatkową przestrzeń i wagę, których wymagają.

Jeden z komentarzy do filmu brzmi: „Nie byłbym strasznie dotknięty potrzebą lawety, przejażdżki taksówką, wypożyczonym samochodem i dnia lub dwóch bez mojego samochodu na przebitej oponie”.

Inny napisał: „Najlepsza montażownica w 10 minut”.

„Świetna usługa i ciekawy sposób na uratowanie planety i zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. Jedź taksówką i holuj ciężarówkę w porównaniu z noszeniem koła zapasowego „, powiedział trzeci.

May argumentował, że samochód nadal działał, aby ogólnie był bardziej przyjazny dla środowiska, chociaż zużywał znacznie więcej zasobów, gdy opona się zepsuła.

READ  WeWork: Akcje WFH spadły o 97%, może nie trwać cały rok

W odpowiedzi na kogoś, kto nazwał ten samochód „żartem”, powiedział, że pod względem emisji nadal wyprzedza.

„24 000 km bez benzyny lub oleju i 38 km z ciężarówką z silnikiem Diesla. Nadal uważam, że jest w porządku – powiedział.