Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Fake Shadow Torch Recenzja – Delikatne Zrobotyzowane Króliki

Po raz pierwszy ogłoszony w 2016 r., China Hero Project firmy Sony Interactive Entertainment starał się wspierać branżę tworzenia gier w Chinach, wspierając nowe tytuły od start-upów chińskich studiów. Wprowadzenie tych projektów na światową scenę jest nie tylko dobrodziejstwem dla lokalnych deweloperów, ale przyciągnęło uwagę publiczności na całym świecie dzięki grom takim jak Zagubiona dusza na bok I rok: zmiana Podziel się marketingowym reflektorem z innymi znanymi tytułami na PlayStation. Pięść: Wykuty w Płomieniu Cienia TiGames zbliża się do nas jeszcze szybciej i jest świetnym przykładem tego, dlaczego warto realizować takie inicjatywy, jak China Hero Project.

Gatunek Metroidvania mógł stać się podstawą sceny niezależnych gier wideo w ostatnich latach, ale ile można powiedzieć, że grasz rolę antropomorficznego królika w kostiumie outdoorowym z przyczepioną gigantyczną pięścią robota? To prawie całe pole gry dla FIST – umieść wspomnianego królika w rozległej dystopii i labiryncie, gdzie „furtizens” są tłumione przez legion robotów i zmuszane do uderzania go, gdy wychodzi. Były rewolucyjny królik, Rayton (w skrócie Ray), zostaje wciągnięty w kolejną bitwę przeciwko Legionowi i jego Żelaznym Żołnierzom, kiedy jego przyjaciel zostaje porwany i dowiaduje się o tajnych spiskach między maszynami a wstrętnymi organizacjami zwierzęcymi miasta.

Szczerze mówiąc, przestałem śledzić dokładnie to, co działo się w FIST po mniej więcej połowie, głównie z powodu nieco niezręcznych dialogów, które mogły zostać utracone w tłumaczeniu. Na szczęście sama sceneria Torch City jest wystarczająco interesująca, aby pozostać zaangażowanym, a dzięki roli, jaką odgrywa w przypadku Metroidvanii FIST, łatwo staje się gwiazdą gry. Kręte ścieżki pełne ukrytych sekretów i wielu powodów, aby odnowić starą podłogę za pomocą nowych umiejętności, są oczywiste, ale wszystkie ubrane w oszałamiająco piękne efekty wizualne. Z Unreal Engine wygląda to o wiele lepiej niż gra side-scrollowa, z ogromnym tłem Torch City na najwyższym poziomie i industrialnymi zieleniami i pomarańczami przypominającymi Midgar w Remake Final Fantasy VII Dom naprawdę prowadzi do dystopijnej atmosfery, Diesel Punk.

READ  Bathurst Peugeot odchodzi po 18 latach przerwy

Prawdziwą sztuczką w takiej grze jest oczywiście projektowanie poziomów, a FIST robi to głównie w tym zakresie. Gra nieustannie wprowadza do Raya nowe pomysły i wyzwania, a następnie z czasem buduje na nich, aby dać graczowi poczucie postępu, nawet jeśli nie kolekcjonuje nowego sprzętu. Zwłaszcza sekcje peronów to dreszczyk emocji z Rayem na końcu Ori i Ślepy Las– Amunicja do skoków, podwójnych skoków, doskoków i strzałów z haka, które można bezpiecznie połączyć, aby manewrować wokół zagrożeń. Jest oczywista satysfakcja z wznoszenia się z wdziękiem nad panelami elektrycznymi, przeciskania się przez idealnie rozmieszczone szczeliny i nagradzania czymś nowym i błyszczącym (lub po prostu garstką pieniędzy).

Jeśli ogólna struktura FIST jest typowa dla tego gatunku, jego walka jest zupełnie inna. Gdy stopniowo wprowadza nowe bronie i umiejętności, od dumnej pięści po wiertło i bicz, a także dodatkowe gadżety i ruchy, jej walka szybko zamienia się w coś na kształt zręcznościowego wojownika. Skomplikowane kombinacje i błyskawiczne refleksy są kluczem do sukcesu – choć na szczęście w tym drugim przypadku ujdzie ci to na sucho – podobnie jak przełączanie się między trzema podstawowymi broniami podczas walki. Gra nie boi się stawiać dość intensywnych wyzwań, szczególnie w niektórych walkach z bossami, ale tolerancja na punkty kontrolne i prawdziwe poczucie spełnienia, gdy je pokonasz, sprawia, że ​​odkrywanie, gdzie idziesz źle, jest zabawne i relaksujące – i jeśli wszystko inne zawiedzie, prawdopodobnie będzie więcej ulepszeń.Poszukaj go w obszarach, których nie odwiedzałeś od jakiegoś czasu.

Przekonuje mnie ilość zawartości zapakowanej w tę skromną zabawę, nie skończyłem jeszcze gry w 100%, ale jestem już dość blisko i mogę śmiało powiedzieć, że do tego momentu wchodzę w 20 godzin . Za 45 AU i biorąc pod uwagę oferowane wartości produkcyjne, jest to świetny pakiet. Pomimo wszystkiego, co robisz dobrze, FIST ma kilka frustracji. Uważam, że mapa w grze jest przejrzysta i łatwa w nawigacji, ale oznaczenia i opisy misji często były zamazane lub uszkodzone. Nie ma też ustawień trudności, co nie jest takie złe, biorąc pod uwagę, jak dobrze krzywa trudności jest ogólnie dostrojona, ale jest przynajmniej kilka zauważalnych skoków, które mogą całkowicie wyłączyć niektóre. Jest też kwestia narracji, która traci rozpęd, gdy zaczynasz zbliżać się do końca – ale twój przebieg prawdopodobnie będzie się tam różnił.

wniosek

READ  Aktualizacja Tiny Tina's Wonderlands 1.07 będzie miała na celu naprawienie postępów w fabule 20 maja

FIST: Forged in Shadow to bardzo kompetentna i bardzo dobrze wyglądająca gra z gatunku Metroidvania z solidną platformą oraz ekscytującą i wymagającą zręcznościową walką. Latarka jest cudownym, ponurym miejscem, w którym można się zgubić i jest ładnie prezentowana, pomimo pewnych niezręcznych znaków. Przede wszystkim wydobywa poczucie eksploracji i stałego postępu, które są znakiem rozpoznawczym gatunku, a wszystko to z królikiem całującym osła w mechanicznym kostiumie dla bohatera. Jeśli jest to poziom jakości, który zaoferują studia wspierane przez China Hero, to program sam w sobie ma więcej niż jedną argumentację.

Pozytywy

Efekty wizualne napędzane silnikiem Unreal Engine są fantastyczne

Trudna walka z zadowalającym pułapem i wysokimi umiejętnościami

Śruby projektowe poziomu Metroidvania i postęp

Torch City i jego zwierzęcy mieszkańcy to ciekawe miejsce

Negatywy

Kombinacja główna pada na końcu

Wysokości trudności mogą niektórych frustrować