Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Fani Marvela opisują brak promocji „Shang-Chi” jako „motywowany rasowo”

Baza fanów w Marvel Cinematic Universe jest z pewnością silna i potężna.

Media społecznościowe nadchodzą, aby bronić nadchodzącego filmu Shang Chi i legenda dziesięciu pierścieni Po tym, jak wielu fanów zauważyło, że Disney nie wkłada wystarczająco dużo energii, aby go promować, Poczta w Nowym Jorku raporty.

Użytkownicy TikTok twierdzili, że brak marketingu filmu wydaje się mieć coś wspólnego z rasą.

Marquez Pereira podzielił się swoimi poglądami na platformie, a kilku innych fanów w komentarzach zakwestionowało brak promocji. Film zebrał ponad 806 000 wyświetleń i 252 200 polubień.

„Fakt, że shang chi To jak najmniej rasowo motywowany film” – napisał Pereira w krótkim klipie. Jeden z użytkowników napisał: „Oni dbają tylko o Azjatów, jeśli chodzi o anime lub K-pop… wiesz [sic] Estetyka.”

Inny TikToker dodał: „Nie myśl, że istnieje motyw rasistowski, ale myślę, że dlatego wydają tak dużo [their] Różnica napięć na Disney+”.

„Dziękujemy za uznanie króla naszej społeczności: (To niefortunne, ale prawdziwe” – powiedział inny widz.

Inny TikToker o imieniu Jillian (offscreenpodcast) udostępnił wideo, które również kwestionowało rzekome działania Disneya. „Czy to tylko ja, czy nie wydaje się, że marketing tego filmu po prostu się nie dzieje, na przykład, jedyną osobą, która go wzmacnia i publikuje, jest główny facet” – powiedziała.

Simu Liu występuje w roli głównej i chociaż może promować film akcji w swoich mediach społecznościowych, Jillian twierdzi, że nie widziała innego marketingu nigdzie indziej.

Związane z: Ujawniono nowego rozdartego superbohatera Marvela

„[I’ve] Gillian dodała: Nie widziałam innych aktorów Marvela tak podekscytowanych jak on. TikToker @slickla34 również podzielił się swoimi przemyśleniami, mówiąc: „Simu Liu wziął to wszystko. shang chi W tym momencie w jego rękach jest kampania promocyjna”.

„Naprawdę wydaje się, że po prostu wykonuje całą pracę promocyjną, której Marvel Studios odmawia dla niego. Nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek widział aktora Marvela podekscytowanego pobytem w MCU i kogoś, kto regularnie o tym pisze”. użytkownik mediów społecznościowych powiedział w swoim klipie.

READ  CI Games ogłasza nową strategię przyszłego rozwoju - Wiadomości biznesowe

Dodał: „To tak, jakbym się bardzo cieszył, że pokazał to tak, jak widzieliśmy na jego Twitterze, ale lepiej wesprzyj film tego gościa w jakiś sposób, kształt lub formę, niezależnie od tego, czy idzie do kina, czy ogląda go na Disney +, cokolwiek twoje opcje, nie zawiedź tego faceta.

„Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” trafi do kin 3 września, a 45 dni później zostanie pokazany w Disney+. Fani MCU skrytykowali również Disneya za jego wydanie tylko na scenie. Inne filmy Marvela, takie jak „Czarna wdowa”, trafiły do ​​serwisu streamingowego tego samego dnia, w którym zostały wprowadzone do kin.

Ten artykuł pierwotnie ukazał się na Poczta w Nowym Jorku Reprodukowano go za zgodą