Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Hong Kong Convention and Exhibition Centre z powodzeniem organizuje pięć równoczesnych targów

Centrum Kongresowo-Wystawiennicze w Hongkongu z powodzeniem gościło pięć równoległych targów organizowanych przez Radę Rozwoju Handlu Hongkongu, które zgromadziły ponad 900 wystawców i przyciągnęły ponad 370 000 odwiedzających.

Prezentacje obejmowały HKTDC Food Fair, Hong Kong International Wine and Spirit Fair (Special Edition), HKTDC Hong Kong International Tea Fair, HKTDC Home Delights Expo oraz HKTDC Beauty & Wellness Expo, a także Międzynarodową Konferencję Modernizacji Medycyny Chińskiej i Zdrowia Products (ICMCM), organizowanego przez Joint przez HKTDC i Międzynarodowe Towarzystwo Nowoczesnej Medycyny Chińskiej.

Oprócz organizowania lokalnych misji zakupowych, Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) zorganizowała prawie 200 wirtualnych spotkań biznesowych, aby umożliwić globalnym handlowcom pozostawanie w kontakcie i zawieranie nowych transakcji.

Benjamin Zhao, wiceprezes wykonawczy HKTDC, zauważył: „Targi żywności i równoczesne targi odwiedziło ponad 370 000 odwiedzających, co pokazuje, że ludzie są gotowi wydać i chętnie korzystać ze swoich kuponów konsumpcyjnych, mimo że pobieranie próbek żywności i napojów jest niedozwolone teren. Wystawy związane z epidemią. Zachęcamy również do udziału wielu pawilonów zbiorowych za pośrednictwem swoich lokalnych przedstawicieli w celu wykorzystania możliwości biznesowych, co potwierdza, że ​​Hongkong jest ważną platformą handlową.

Zakupy online stają się coraz bardziej popularne
Rada Rozwoju Handlu w Hongkongu (HKTDC) przeprowadziła wywiady z ponad 1400 zwiedzającymi podczas pokazów poprzez losowe próby. Odnotowano pozytywne apetyty konsumpcyjne, przy czym 44% respondentów wydało 175 USD (1000 HKD) lub więcej, a średnie wydatki na mieszkańca to 222 USD (1273 HKD). Podczas gdy 85% wystawców na targach akceptowało co najmniej jedną formę płatności bonów konsumpcyjnych, badanie wykazało, że blisko 80% zwiedzających dokonywało zakupów na targach przy użyciu elektronicznych metod płatności, podczas gdy ponad połowa uczestników korzystała z własnych bonów konsumpcyjnych. rosnące zapotrzebowanie na usługi płatności elektronicznych.

READ  Q&A: Kompozytor Zaire Jabri o procesie komponowania „Southern Crossings”

Hong Kong & Kowloon Provisions, Wine & Spirit Dealers Association Limited (PWSA) i Nam Pak Hong Association po raz pierwszy otworzyły stoisko na Food Expo, sprowadzając około 20 firm spożywczych, aby promować napoje alkoholowe, pakowane produkty spożywcze i przekąski. owoce i inna żywność. Dyrektor PWSA Michael Lee powiedział: „Wszyscy nasi wystawcy przyjęli usługi płatności elektronicznych, aby zapewnić klientom bezproblemowe zakupy. Podczas targów około 80% naszej sprzedaży było obsługiwane przez platformy płatności elektronicznych. System bonów konsumpcyjnych z pewnością pomógł stymulować konsumpcję i nasze wyniki sprzedażowe były lepsze niż oczekiwaliśmy W przyszłym roku planujemy rozszerzenie naszego udziału w targach.

Specjalne pokusy, które przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
Mając na uwadze pary żywności i wina, niektórzy wystawcy na Międzynarodowych Targach Wina i Napojów w Hongkongu (edycja specjalna) stwierdzili, że prowadzenie targów w połączeniu z targami żywności zwiększyło wyniki sprzedaży wystawców. John Lee, dyrektor Everrise International Trading Co Ltd i rzecznik prasowy Wuliangye International (HK) Limited, dodał: „Aby zaangażować więcej klientów, w czasie trwania wystawy udostępniliśmy kupony rabatowe, które można wykorzystać podczas dokonywania zakupów w naszych sklepach w późniejszym czasie. Nasze niezwykłe stoisko również przyciągnęło uwagę wielu klientów do odwiedzenia. Spodziewamy się, że nasze obroty ze sprzedaży na miejscu wyniosą 175 000 USD (milion dolarów w Hongkongu).”

Na targach Home Delights Expo wystawca Bingo Leung, asystent ds. obsługi klienta w Smartech International Marketing Limited w Hongkongu, powiedział, że udział firmy w wystawie na przestrzeni lat pomógł promować jej markę i nowe produkty wśród konsumentów. W tym roku Smartech uruchomił nowe plany promocyjne zaprojektowane specjalnie dla Planu Kuponów Wydatkowych. „Zaoferowaliśmy zniżki, darmowe upominki i cztery elektroniczne metody płatności, aby zachęcić konsumentów do wykorzystania kuponów akcyzowych na zakupy. Naszymi bestsellerami były odkurzacze ręczne, zrobotyzowane i osuszacze. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników i oczekujemy pięciu dni wygenerować 87 500 dolarów (500 000 dolarów hongkońskich) wolumenu sprzedaży.

READ  Polskie Linie Lotnicze LOT przedstawiają ambitną strategię rozwoju poprzez rozwój floty i sieci

Od debiutu Beauty & Wellness Expo w 2016 roku Beauty Sensation Co Ltd z Hongkongu co roku bierze udział jako wystawca. Dyrektor ds. marketingu Ken Wong wyraził silne zaufanie do wyników sprzedaży firmy podczas tegorocznej imprezy. „Wystawa stanowi skuteczną platformę do zwiększania świadomości marki i promowania australijskich produktów do pielęgnacji skóry wśród nowych i obecnych klientów” – powiedział. „Odwiedzający byli szczególnie zainteresowani naszymi ekologicznymi produktami do pielęgnacji skóry w tym roku i spodziewamy się, że nasze obroty w witrynie przekroczą 1 milion HKD”.

Globalni handlowcy postrzegają Hongkong jako ważną platformę handlową
Pomimo trwających ograniczeń w podróżowaniu, wiele pawilonów zbiorowych wzięło udział w targach spożywczych za pośrednictwem lokalnych przedstawicieli, w tym Centrum Promocji Handlu Ministerstwa Rolnictwa, prowincji Shandong, Regionu Autonomicznego Guangxi Zhuang i miasta Chongqing w Chinach kontynentalnych, które połączyły Japonię, Koreę i Polskę, aby przedstawić swoje oferty. Specjalności kulinarne dla lokalnych kupujących. Na targach herbaty pojawił się również Pawilon Guizhou promujący słynne herbaty z prowincji.

Blanka Golibowska, Zastępca Konsula Generalnego Konsulatu Generalnego RP w Hongkongu, powiedziała, że ​​targi spożywcze dały im możliwość nawiązania kontaktów z lokalnymi importerami w celu zbadania dalszej współpracy.

Jolibewska podkreśliła: „Targi to dla nas świetne miejsce do promocji polskich produktów spożywczych i testowania rynku. Bardzo doceniamy wysiłki HKTDC w organizowaniu wirtualnych spotkań biznesowych, które umożliwiają rozwój potencjalnego biznesu.”

Aby uzyskać więcej komentarzy od wystawców i kupujących, proszę Kliknij tutaj.

Zdjęcie: Targi Żywności, Międzynarodowe Targi Wina i Alkoholi w Hongkongu (edycja specjalna), Międzynarodowe Targi Herbaty w Hongkongu, Targi Przysmaków Domowych oraz Targi Urody i Wellness zakończyły się dzisiaj i przyciągnęły ponad 370 000 odwiedzających.

Powiązane artykuły

28 maja 2021 r. – wystawy sztuki w Hongkongu Convention and Exhibition Centre wykazały duże zapotrzebowanie na wydarzenia fizyczne

READ  Ocena filmu Mel Brooks: #7 „Być albo nie być” (1983)

10 maja 2021 – Targi Sztuki wracają do Centrum Kongresowo-Wystawienniczego w Hongkongu

10 lutego 2021 r. – Pierwsza wystawa Hong Kong Convention and Exhibition Centre w 2021 r. podnosi wartość spotkań twarzą w twarz

20 listopada 2020 r. – Wydarzenia powracają z powodzeniem do Centrum Kongresowo-Wystawowego w Hongkongu

29 września 2020 r. – Rząd Hongkongu uruchomił plan wsparcia dla branży konferencyjnej i wystawienniczej

18 sierpnia 2020 r. – Branża MICE w Hongkongu podkreśla potrzebę wsparcia rządowego

27 maja 2020 r. – Centrum Kongresowo-Wystawiennicze w Hongkongu z powodzeniem organizuje swoje pierwsze wydarzenie po kryzysie COVID-19

25 lutego 2020 r. – Centrum Kongresowo-Wystawiennicze w Hongkongu przyjmuje rządowe dotacje na wystawy


Małe zgłoszenie serwisowe
Mamy nadzieję, że docenisz publikowane przez nas wiadomości, więc skoro tu jesteś, czy możemy prosić o Twoje wsparcie?

Wiadomości publikowane na stronie www.ausleertain.com.au są niezależne, wiarygodne (miejmy nadzieję) i dostępne bezpłatnie, bez wypychania ścian i bez irytujących wyskakujących reklam.

Czy jednak jako niezależny wydawca możemy prosić Cię o wsparcie nas w prenumeracie publikacji? Australijski Departament Rekreacji Dziennik – jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Wydawany od 1997 dwumiesięcznik, druk Australijski Departament Rekreacji Różni się od tej witryny tym, że publikuje dłuższe, szczegółowe i analityczne funkcje obejmujące sporty wodne, atrakcje, rozrywkę, wydarzenia, fitness, parki, rekreację, sport, turystykę i zarządzanie obiektami.

Subskrypcje kosztują tylko 90 USD rocznie.

Kliknij tutaj subskrybować.