Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Farnborough Air Show – dzień 1 Codzienny przegląd

Farnborough Air Show – dzień 1 Codzienny przegląd

Cóż, to krematorium na terenie Farnborough, z temperaturami sięgającymi czterdziestu lat. Ale to nie jedyne gorące rzeczy, które się zdarzają.

Zacznijmy od tego, co zostało ogłoszone Prośba producenta.

Airbusa

TAAG Angolan Airlines podpisały umowę najmu z Air Lease Corp na sześć samolotów Airbus A220-300.

Dostawa samolotu do linii lotniczej jest zaplanowana na lata 2023-2024 z księgi zamówień ALC z Airbusem.

Stephen Udvar Haze, dyrektor generalny Air Lease Corporation, powiedział:

„ALC ma przyjemność ogłosić znaczący leasing sześciu nowych samolotów Airbus A220 z TAAG i być pierwszym, który zaoferuje samoloty Airbusa liniom lotniczym”

„Możliwości A220-300 znacznie poprawią wydajność operacyjną TAAG i rozszerzą sieć tras o najnowsze oszczędne samoloty”.

Eduardo Ferrin, dyrektor generalny TAAG, powiedział:

„Dzisiaj rozpoczęliśmy współpracę z ALC od integracji sześciu nowych samolotów Airbus A-220-300 do naszej floty. Jest to dla nas naprawdę ważne ogłoszenie, ponieważ świętujemy nową erę i nową wizję dla TAAG. Żyjemy, z powrotem w biznesie i przedzieranie się przez przeszłość, aby osiągnąć lepsze wyniki. I stajemy się punktem odniesienia dla Afryki. To partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w rozwój i dalsze zwiększanie naszej wiarygodności wśród międzynarodowych interesariuszy, jednocześnie tworząc nową propozycję wartości dla naszych pasażerów.

ATR . samolot

ATR podpisał list intencyjny (LoI) dla maksymalnie 36 samolotów z Feel Air Holdings podczas Farnborough Air Show.

LoI podkreśla zobowiązanie Feel Air do wyłącznego wykorzystywania samolotów ATR w operacjach krajowych, z flotą składającą się z samolotów ATR 42-600 i ATR 72-600, a także wariantu krótkiego startu i lądowania ATR 42-600S , dla łatwiejszego dostępu do mniejszych regionalnych portów lotniczych.

Feel Air to nowy japoński holding linii lotniczych stworzony w celu rewitalizacji regionów Japonii. Feel Air wykorzysta swoją unikalną strukturę biznesową franczyzy, aby stopniowo tworzyć rodzinę regionalnych linii lotniczych, które będą obejmować różne regiony w Japonii.

Pan Taiichi Kojima, prezes Feel Air Holdings powiedział:

Feel Air Holdings ma na celu nadanie nowej dynamiki japońskim regionalnym podróżom lotniczym, czyniąc je bardziej zróżnicowanymi, bardziej satysfakcjonującymi i bardziej dostępnymi dla wszystkich. Dzięki niższej emisji CO2 i niższemu zużyciu paliwa, samoloty ATR mogą nam w tym pomóc w zrównoważony sposób, umożliwiając nam aktywny udział w lokalnych społecznościach, jednocześnie chroniąc wiele pięknych krajobrazów Japonii”.

Pan Hideki Ide, dyrektor generalny Feel Air Holdings powiedział:

W nadchodzących latach Feel Air Holdings utworzy co najmniej pięć regionalnych linii lotniczych z flotą, która docelowo będzie obejmować 36 samolotów ATR. Naszym głównym celem jest poprawa regionalnej mobilności lotniczej w Japonii poprzez łączenie krajowych miejsc docelowych, które obecnie nie mają usług lotniczych, tworząc w ten sposób silniejsze powiązania między regionalnymi przedsiębiorstwami i osobami prywatnymi, tworząc nowe rynki i wzbogacając lokalną gospodarkę. ATR odgrywają zasadniczą rolę w naszej strategii biznesowej, ponieważ są idealnym rozmiarem dla takich operacji regionalnych i wykazują wyjątkową wydajność operacyjną. „

Stefano Bortoli, dyrektor generalny ATR skomentował:

Transport lotniczy ma kluczowe znaczenie dla wysp i regionów Japonii, a stworzenie Feel Air pomoże połączyć regiony Japonii w przystępny i zrównoważony sposób. W ATR chcemy zapewnić, że lotnictwo, aw szczególności Feel Air, może przyczynić się do pomyślnej przyszłości Japonii. Wspólnie zbadamy wiele możliwości dla naszych wszechstronnych i zrównoważonych śmigieł w nadchodzących latach, aby dalej wspierać rozwój gospodarczy Japonii i jej zapotrzebowanie na szybkie, niezawodne i odpowiedzialne podstawowe usługi.

Boeing

To wielki początek, gdy Delta Air Lines potwierdziła, że ​​podpisze 100 samolotów Boeing 737 Max 10 z 30 opcjami.

READ  NAB aktualizuje prognozę cen domów na 2022 r., ANZ wybiera rok, w którym ma ona spaść

Delta Air Lines podpisała również umowę z Boeing Global Services na całkowitą wewnętrzną rekonfigurację 29 samolotów nowej generacji 737-900ER w swojej flocie. Pomoże to w przygotowaniu tych samolotów do wejścia do letniego rozkładu lotów Delta Air Lines 2025 z całkowicie odnowionymi wnętrzami.

Ed BastianDyrektor generalny Delta powiedział

„Te nowe samoloty zapewniają doskonałą ekonomikę operacyjną i elastyczność sieci, a umowa odzwierciedla nasze ostrożne podejście do rozmieszczania naszego kapitału”.

„Ten samolot będzie pilotowany, dostarczany i konserwowany przez najlepszych specjalistów w tej dziedzinie, a to ich ciężka praca i poświęcenie dla naszych klientów zawsze nas wyróżniało”.

Umowa StanaPrezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes.

„Jesteśmy dumni, że Delta Air Lines modernizuje swoją flotę jednonawową, wprowadzając 737 MAX, najbardziej oszczędną rodzinę samolotów w branży”.

Zbudowany w naszej fabryce stan Waszyngton Dzięki wsparciu głównych dostawców w całych Stanach Zjednoczonych, 737-10 zapewni Delta Air Lines najlepszą ekonomikę, umożliwiającą przewóz większej liczby pasażerów na trasach krótko- i średniodystansowych.

Następnie ANA ponownie ogłosiła nabycie Boeinga 737 Max 8 (20 stałych zamówień, 10 opcji) i dwóch frachtowców Boeing 777-8F, które omawialiśmy w zeszłym tygodniu.

Koji ShibataPrezes i Dyrektor Generalny ANA HOLDINGS

„Cieszymy się, że możemy współpracować z Boeingiem, aby wprowadzić nowe samoloty do naszej globalnej floty, co wzmacnia nasze zaangażowanie w zrównoważone lotnictwo”.

„Wydajność, niezawodność i zasięg 737 MAX sprawiają, że jest to idealny samolot do modernizacji naszej floty wąskokadłubowej i zapewnienia naszym pasażerom najwyższego poziomu komfortu na pokładzie. Ponadto frachtowce 777-8 zwiększą elastyczność i wydajność naszej lotniczej sieci cargo. Samoloty 737 i 777 od dawna stanowią podstawę floty ANA i nie możemy się doczekać dalszej współpracy z Boeingiem w zakresie tych nowych samolotów.

Umowa StanaPrezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes

READ  Polscy rolnicy żądają: „Putin, przywróć porządek na Ukrainie, w Brukseli i w naszym rządzie!”

„To ogromne osiągnięcie dla ANA i Boeinga, ponieważ linia lotnicza wybrała samoloty 737-8 i 777-8 Freighter w celu usprawnienia operacji pasażerskich i towarowych”.

„ANA pozostaje w czołówce lotnictwa komercyjnego, stale inwestując w najnowsze technologie lotnicze, zapewniając swoim pasażerom niezrównane wrażenia z latania i bardziej zrównoważone opcje podróży i dostarczania ładunków na całym świecie”.

samoloty de Havilland

Kanadyjska firma De Havilland Aircraft wprowadziła trzy rozwiązania w zakresie transformacji ładunku dla Dash 8-400. Wprowadzone rozwiązania obejmują konfiguracje szybkiej wymiany (QC), frachtu paczkowego (PF) i frachtu z dużymi drzwiami ładunkowymi (F-LCD).


Zmienna wysyłka paczek.

dumping produktu, Jean-Philippe Cottier, wiceprezes ds. programów, De Havilland Canada powiedział:

„Ponieważ rynek przewozów towarowych stale się rozwija, nasze rozwiązania do konwersji ładunków bezproblemowo zwiększą ogólną wartość i rozszerzą i tak już wysokie możliwości generowania przychodów przez Dash 8-400”

„De Havilland Canada zaoferuje wszystkie trzy rozwiązania w zakresie konwersji ładunków, wprowadzone za pomocą biuletynów serwisowych zatwierdzonych przez Transport Canada dla producentów oryginalnego sprzętu (OEM), i jesteśmy gotowi zaoferować szeroki zakres wsparcia OEM zgodnie z życzeniem naszych operatorów – od instalacji zestawu po wsparcie na miejscu. Poprzez globalną infrastrukturę wsparcia.

„Wiele funkcji wbudowanych w Dash 8-400, w tym łatwy dostęp do lotnisk, wysoka wydajność, zasięg do 1640 nm i długa żywotność konstrukcji, sprawiają, że jest on dobrze przystosowany do operacji cargo, niski poziom hałasu i2 Emisje oznaczają, że jest to również wybór odpowiedzialny dla środowiska”,

Embraer

Embraer i Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę na odnowienie i rozszerzenie programu Pool w celu obsługi floty Embraer E-Jets LOT-u. W nowej umowie LOT rozszerzy również pierwotny kontrakt o siedem samolotów EJ, przy czym kompleks obejmuje obecnie łącznie 44 samoloty i ponad 300 komponentów.

Embraer’s Pool Program obsługuje obecnie ponad 50 linii lotniczych na całym świecie.

READ  Dom Barwon Heads sprzedaje się prawie dwukrotnie więcej niż cztery lata temu

i inne rzeczy…

Aercap podpisał umowę z GOL na transport sześciu przerobionych frachtowców Boeing 737-800.

spokojny dzień 1

Było dużo szumu ze strony niektórych linii lotniczych, które miały wiele do ogłoszenia – ale pierwszy dzień Farnborough 2022 był stosunkowo cichy w porównaniu z poprzednimi latami, z łącznie 100 potwierdzonymi zamówieniami, 30 opcjami i 36 zobowiązaniami (nowa transakcja , bez ponownych reklam) .

To, co przyniesie drugi dzień, będzie zabawne.


witaj w Klasa ekonomiczna i nie tylko – Twój bezsensowny przewodnik po wiadomościach sieciowych, uczciwe recenzje, z dogłębnymi relacjami, unikalnymi badaniami oraz humorem i szaleństwem, które tylko ja umiem przedstawić.

Śledź mnie na Twitterze pod adresem Umieść tweeta Najnowsze aktualizacje! możesz iśc za mną Instagram bardzo!

Pamiętaj też, że jesteśmy częścią The Obszar wewnętrzny Społeczności, przedstawiamy najnowsze wiadomości dla osób często podróżujących z całego świata.