Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Firmy walczące z koronawirusem: food trucki, ekskluzywne posiłki „spotkania”, wsparcie techniczne i samoopieka

W obliczu zamieszania i niepewności związanych z nagłymi zamknięciami, rozpoczęcie nowego biznesu może wydawać się szalonym czasem – jednak niektóre z nich prosperują.

Więc czym one są? I dlaczego są odporni na epidemię?

W okresie COVID-19 wzrosło zapotrzebowanie na usługi profesjonalne, takie jak prawnicy, księgowi i zasoby ludzkie, podobnie jak zapotrzebowanie na usługi medyczne, wsparcie NDIS, usługi związane z dobrostanem i zdrowiem psychicznym.

Oprócz tradycyjnej pracy psychologicznej i konsultingowej pojawiły się również zajęcia relaksacyjne i medytacyjne, takie jak zajęcia jogi online, imprezy integracyjne online i firmy, które wspierają hobby rekreacyjne w rozwijającej się dziedzinie zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia.

Ale wzrost nie ograniczał się do usług i samoopieki. Niektórzy w branży hotelarskiej również znaleźli sposoby na rozwój.

Ludzie, którzy robią jogi w środku
Podczas gdy osobiste zajęcia jogi były bardzo trudne podczas pandemii, rośnie zapotrzebowanie na lekcje online.(

ABC Gippsland: Rio Davis

)

Zdolność do adaptacji jest kluczem do przetrwania

Według Eleny Kilarewej, dyrektor generalnej Gippstech i moderatora programu wsparcia biznesowego Startup Gippsland, wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności, kosztów ogólnych i tego, czy możesz skierować swój produkt lub usługę na zmieniające się okoliczności.

„Firmy oparte na technologii, które mogą dostosować się do usług online i offline, firmy o niskich kosztach ogólnych, wszystkie są firmami, które łatwiej radzą sobie z przestojami” – powiedział Kilareva.

„Musisz być bardziej zorganizowany przy rezerwacji spotkań, niż oczekiwać, że pojawi się jako klient.

„Zapotrzebowanie na zdrowie psychiczne przekroczyło granicę, więc wiele firm, które koncentrują się na zdrowiu psychicznym, odnotowuje ogromny wzrost popytu”.

Środek zdjęcia uśmiechniętej kobiety biznesu w niebieskim topu
Elena Kelareva, dyrektor generalna Gippstech, wspiera nowy program wsparcia biznesowego Startup Gippsland. (

ABC Gippsland: Rachel Lucas

)

Wyskakujące okienko nowej ery

Wraz z przejściem w kierunku form na wynos, które były siłą napędową wielu kawiarni, rozwinęło się wiele trendów w sektorze gastronomicznym i hotelarskim.

Zaczynają pojawiać się modele, które mogą działać w niskich kosztach i są elastyczne w przypadku przestojów.

Tostowe curry w Englewood Night Markets
Ciężarówka z jedzeniem Toast My Curry w Perth została zaprojektowana jako tradycyjny indyjski tuk tuk.(

ABC Radio Perth: Lucy Bell

)

Elastyczne, przeniesione, nisko zawieszone ciężarówki z jedzeniem, które mogą być strategicznie rozmieszczone w miastach, na rynkach i na festiwalach z ograniczonymi opcjami na wynos, stały się popularnymi atrakcjami w związku z ograniczonymi możliwościami gastronomicznymi.

Jedzenie domowe również uległo zmianie, a niektóre firmy skłaniają się ku ustalonej cenie „modelu siedzenia”, w którym klienci płacą ustaloną opłatę podstawową za „doświadczenie” w ramach czasowych siedzenia.

„Tak więc istnieje wyższy koszt na klienta i wyższy przychód na klienta, aby zrekompensować fakt, że może istnieć ograniczona liczba klientów i okresy, w których firma nie może działać”.

Drugą stroną „siedzenia” jest rezerwacja „spotkania na wyłączność”.

Mężczyzna serwujący jedzenie w stosunkowo zatłoczonej restauracji?
Jedzenie na zamówienie to rosnący trend ukształtowany przez pandemię.(

Źródło: Facebook

)

To, co tradycyjnie było praktyką dla bogatych i sławnych, teraz rozciąga się na codziennego konsumenta, który może zapłacić premię za zarezerwowanie ekskluzywnego doświadczenia zakupowego.

Wiele barów w Melbourne, mocno dotkniętych brakiem aktywności konsumentów związanym z przestojami, teraz eksperymentuje z ekskluzywnymi modelami organicznymi, które umożliwiają im bezpośredni kontakt z klientami, zarabianie więcej za mniej, redukcję kosztów i utrzymanie ich lokali w ruchu.

Najpierw myśl online, kliknij, aby odpocząć

Usługi wsparcia technologicznego i dostawcy rozrywki online, tacy jak twórcy gier i aplikacji, również wykonali dobrą robotę w świecie rosnącej automatyzacji.

Nowa era innowacyjnego uprzemysłowienia oraz świadomości społecznej i środowiskowej również rozwinęła się dzięki rządowym dotacjom i zachętom.

Ogólny wizerunek osoby robiącej zakupy na komputerze z kartą kredytową w ręku
Pani Kilareva mówi, że pandemia przeniosła uwagę na sklep internetowy, a wiele sklepów stacjonarnych staje się dodatkowym doświadczeniem.(

W zestawie: Unsplash

)

Jednak kluczem do przyszłej weryfikacji każdej firmy jest skalowalność i elastyczność na zmieniającą się dynamikę. Plany zamknięcia i przepisy muszą być na miejscu i obejmować wszystko, od personelu po zapasy.

Istnieje wiele firm, które tradycyjnie uważały swoją obecność w Internecie za promocyjny „dodatek” do swojej tradycyjnej witryny sklepowej.

Pani Kilareva powiedziała, że ​​pandemia przeniosła uwagę na sklep internetowy. Wiele wirtualnych sklepów jest teraz dodatkowym doświadczeniem, showroomem wspierającym zakupy online.

„Opcja internetowa stanie się w końcu domyślną, tanią i budżetową opcją – standardowym wyborem dla konsumentów wrażliwych na czas” – powiedział Kilareva.

Wielkoformatowe tablice ścienne promujące usługi „kliknij i odbierz” online
Pandemia doprowadziła do gwałtownego wzrostu zakupów online.(

ABC Gippsland: Rachel Lucas

)

Ponieważ całodobowe zakupy online, kliknij i odbierz oraz dostawy stały się podstawą dla wielu sprzedawców detalicznych i supermarketów, pani Kelareva powiedziała, że ​​oczekiwania klientów detalicznych zmieniły się w kierunku wygody zakupów w dowolnym miejscu, na dowolnym urządzeniu i o każdej porze.

„Myślę, że firmy, które nie mają możliwości obsługi klientów w formie wirtualnej, bardzo walczą, ponieważ na przykład w handlu detalicznym wszyscy klienci przenieśli się, aby oczekiwać, że będzie on dostępny online” – powiedziała.

„Gdyby mieli wybór między możliwością kupowania online już teraz lub czekaniem na ponowne otwarcie sklepu, wielu klientów kupiłoby online tylko dla wygody”.

Miejsce na odtwarzanie lub pauzę, M dla wyciszenia, strzałki w lewo i w prawo do wyszukiwania, strzałki w górę iw dół do regulacji głośności.

Odtwórz wideo.  Czas trwania: 9 minut 14 sekund

Jeśli zostałeś zaszczepiony, jak bardzo chronisz przed zarażeniem się COVID-19?(Listy z wiadomościami)
READ  Johnson & Johnson proponuje 8,9 miliarda dolarów ugody w sprawie roszczeń związanych z rakiem talku