Ta historia jest częścią raportu Forbesa dotyczącego najlepszych w Azji poniżej 1 miliarda dolarów w 2022 r., w którym wyróżnia się 200 spółek publicznych w regionie Azji i Pacyfiku ze sprzedażą poniżej 1 miliarda dolarów i stałym wzrostem zysków od góry do dołu. Zobacz pełną listę ułożoną alfabetycznie, tutaj.
Ponieważ ograniczenia Covid-19 łagodzą się w regionie Azji i Pacyfiku, a ludzie dostosowują się do nowej normy, tegoroczna lista Best Under A Billion podkreśla przejście do wydatków uznaniowych. Podczas gdy firmy związane z opieką zdrowotną i farmaceutykami były jednymi z najważniejszych wydarzeń w ubiegłym roku, powrót do codziennego życia po pandemii przyniósł korzyści między innymi producentom odzieży, operatorom centrów handlowych, restauracjom, firmom elektroniki użytkowej i rozrywkowym. Tegoroczna lista obejmuje 75 osób powracających z poprzedniego roku, co odzwierciedla ich odporność w szybko zmieniającym się środowisku, takim jak Aspide z Tajwanu, który osiągnął najlepszy wynik poniżej 1 miliarda przez dziewięć kolejnych znaczących lat.
Podkreśliliśmy osiem firm, które uchwyciły dynamikę wznowień gospodarczych w następstwie pandemii.
Bafang elektryczny
Popularność e-rowerów wzrosła podczas pandemii, ponieważ ludzie zaczęli jeździć na rowerze dla rozrywki i alternatywnego transportu. Podążając za trendem, sprzedaż Bafang Electric, producenta silników i akumulatorów z siedzibą w Suzhou, wzrosła w ubiegłym roku o 90%, podczas gdy zysk netto wzrósł o 50%. Niedawno otworzył nowy zakład produkcyjny w Polsce, aby obsługiwać rynek europejski.
przemysł dolarowy
Po odbiciu się po zakłóceniach w handlu i dostawach spowodowanych przez Covid 19 indyjski producent odzieży Dollar Industries odnotował 30% wzrost sprzedaży w roku podatkowym kończącym się w marcu, z zyskiem netto o 72%. Oprócz poszerzenia asortymentu odzieży damskiej, firma dodała ostatnio przędzalnię i magazyn.
Kolekcje prezentowe
Firma restauracyjna ramen odnotowała wzrost sprzedaży o 22% do 124 milionów dolarów, ponieważ zniesienie ograniczeń pandemicznych w Japonii zmusiło klientów do powrotu do swoich stolików. W ubiegłym roku w całej Japonii działał 602 restauracje, w tym 147 placówek należących do firmy, w porównaniu z 519 w 2020 roku.
Świat międzynarodowy
Ten australijski producent odzieży, obuwia i deskorolek odnotował wzrost sprzedaży o 75% do 199 milionów USD, a jego trzy główne rynki, Australię, Amerykę Północną i Europę, generują największe przychody w historii firmy. Sprzedaje do ponad 100 krajów na całym świecie.
JYP Rozrywka
Złagodzenie ograniczeń Covid-19 pomogło zwiększyć sprzedaż koncertów i wydarzeń offline przez południowokoreańską firmę rozrywkową. W rezultacie sprzedaż wzrosła o 34%, a zysk netto wzrósł ponad dwukrotnie w 2021 roku. Wśród głównych artystów firmy są K-popowy zespół 2PM i dziewczęcy zespół Twice.
saba
Tajska firma produkująca napoje Sappe zwiększyła w zeszłym roku sprzedaż o 12% do 108 milionów dolarów, ponieważ jej rynki eksportowe odbiły się od pandemii. Sappe jest eksportowany do 98 krajów na całym świecie. Firma zaczęła również badać konopie i produkty z konopi, aby poszerzyć swoje portfolio.
Seydou Minkul
W ubiegłym roku indonezyjski producent leków i suplementów ziołowych odnotował wzrost sprzedaży o 21% do 281 mln USD. Firma twierdzi, że trend w kierunku zdrowia i dobrego samopoczucia podczas pandemii pomógł zwiększyć popyt na jej produkty spożywcze i napoje.
szklany zegar
Sprzedaż w sklepach z luksusowymi zegarkami w Singapurze wzrosła w zeszłym roku o prawie 40%, a zysk netto o 86%, ponieważ kupujący tkwiący w domach z powodu pandemii szukali sposobów na wydanie swoich pieniędzy. The Hour Glass, który sprzedaje takie marki jak Rolex, Patek Philippe i Audemars Piguet, ma 50 sklepów w regionie Azji i Pacyfiku.
Sprawozdania Jonathana Burgosa, Ralpha Jenningsa, Johna Kanga, Ramakrishnana Narayana, Visano Fromchanii, Yasara Rosendara, Jamesa Simsa, Yue Wang i Jennifer Wells.
metodologia
Ta lista ma na celu zidentyfikowanie firm o zrównoważonych, długoterminowych wynikach w zakresie różnych wskaźników. Spośród 20 000 spółek notowanych na giełdzie w regionie Azji i Pacyfiku o rocznej sprzedaży przekraczającej 10 mln USD i mniej niż 1 mld USD wybrano te 200 firm. Firmy z tej listy, które nie zostały sklasyfikowane, zostały wybrane na podstawie łącznej oceny, która obejmowała ich ogólne osiągnięcia w zakresie wskaźników, takich jak zadłużenie, sprzedaż i wzrost zysku na akcję w ostatnim rocznym i trzyletnim okresie podatkowym. , oraz najsilniejszy roczny i pięcioletni średni zwrot z kapitału. Oprócz kryteriów ilościowych zastosowano również ekrany jakościowe, takie jak wykluczenie spółek z poważnymi problemami związanymi z zarządzaniem, wątpliwą księgowością, problemami środowiskowymi, kwestiami zarządzania czy kwestiami prawnymi. Wykluczono również duże spółki państwowe i ich spółki zależne. Standardy zapewniły również zróżnicowanie geograficzne firm z całego regionu. Lista wykorzystuje roczne wyniki za cały rok, oparte na najnowszych publicznie dostępnych danych z 11 lipca 2022 r.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Ujawnia diagnozę traumy uznanej autorki Sophie Kinsella
Ministerstwo Kultury odwołuje dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Radosława Schmegulskiego
Obsada THE FALL GUY zostaje dodatkowo przedstawiona i kpi z Ryana Goslinga w nowych, zabawnych reklamach