Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Genshin Impact usuwa tweeta ze współpracy Elona Muska po tym, jak wyzwanie się odbiło

kilka godzin temu, Efekt Jinshin Rozpoczęła się kampania na Twitterze mająca na celu zachęcenie dyrektora generalnego Tesla Motors Elona Muska do grania i transmitowania gry.

To natychmiast doprowadziło do kontrowersji wśród bazy graczy, a wyzwanie ostatecznie odniosło skutek, prowadząc do miHoYo Tweetuj w dół prawie.

Usunięty tweet został przeczytany:

Drodzy Podróżnicy, Aby uczcić dotarcie do 2 milionów obserwujących, a nawet kilku, Paymon postanowił zorganizować wyzwanie społeczności! Śledź Ellę Musk Umieść tweeta Zobacz poniższy obrazek, aby zobaczyć, co się stanie, gdy osiągniesz każdy kamień milowy!

  • Gdy 500 000 fanów dołączy, GenshinImpact zmieni nazwę na Paimon
  • Gdy za nim podąży milion fanów, podąży za nim GenshinImpactelonmusk
  • Gdy fani 3M się dostroią, GenshinImpact zaprosi @elonmusk do transmisji Genshin Impact
  • Kiedy 5 milionów fanów podąża za nimi, dyrektor generalny Dawei Elon Musk zaprosi do odwiedzenia miHoYo HQ
Usunięto tweeta przez Genshin Impact (zdjęcie za pośrednictwem miHoYo
Usunięto tweeta przez Genshin Impact (zdjęcie za pośrednictwem miHoYo)

Włączenie Elona Muska jako części wydarzenia społecznościowego zaskoczyło fanów, mimo że Genshin Impact ma stosunkowo małą NPC o nazwie Ella Musk, której imię jest często traktowane jako odniesienie do samego Elona Muska.


Ella Musk, Elon Musk i pogarda dla społeczności Jinshin Impact

W grze Ella Musk jest reprezentowana jako naukowiec, który chce nauczyć się języka Hilichurlian, aby komunikować się z Hilichurls. miHoYo utworzy alternatywne konto na jej imię, Umieść tweeta, który zajmuje się przede wszystkim przedstawieniem sztuki społeczności i innymi anegdotami w grze o Genshin Impact.

Wyzwanie społeczności obracało się wokół fanów, którzy śledzą Ellę Musk na Twitterze. Po osiągnięciu pewnego limitu oficjalny opis Genshina Impact nie tylko podążałby za Elonem Muskiem Tesli, ale także zapraszał go do grania i transmitowania gry. Mogła również hostować go w siedzibie miHoYo po tym, jak Ella otrzymała 5 milionów obserwujących.

READ  Przeglądarka Vivaldi ma teraz wbudowany czytnik poczty, kalendarza i RSS

To wyzwanie społeczności wcale nie było dla mas. W świetle skali ubóstwa Nagrody I Rocznicy Gracze oczekiwali trochę większego uznania od miHoYo, zamiast wzywać dużą postać do gry.

Prowadzenie Elona Muska i Genshin Impact w żaden sposób nie pomaga społeczności. Dlatego fani uważali, że to wyzwanie było dostać w twarzWielu nadal wyrażało swoje opinie o tym, jak bardzo byli rozczarowani miHoYo.

Efekt Genshin: ELON MUSK >>> Społeczność 🤩😍🥰 Społeczność: https://t.co/d873EomSxp

Fani ciasteczek: Za każdym razem, gdy loguję się do królestwa, codziennie dostaję 200 prezentów, a czekoladowe ciasteczko bombonierki w mgnieniu oka rozbija piekarnik <3. Deweloperzy dali wszystkim 5000 kryształów na przeprosiny za konserwację ^_^ Fani efektu Genshin: wysyłają elona Muska do mihoyo hq

Inne gacha: Szczęśliwej rocznicy! Oto darmowa moneta, mnóstwo nowych treści i mnóstwo miłości fanów od naszych programistów 🙂 <3genshin effect: Jeśli zdobędziecie anonimowe konto na Twitterze z 5 milionami obserwujących, zaprosimy Elona Muska do naszej siedziby

Hej Umieść tweeta Co powiesz na to, że zamiast zdobywać zwolenników na imprezę Elona Muska, faktycznie dajesz swoim graczom przyzwoite nagrody? https://t.co/y3pH9tp5MN

Genshin Impact opublikował promocję, w której nagrodą jest nakłonienie Elona Muska do gry, a następnie uzyskanie takiego procentu, że musieli usunąć post Prawdopodobnie najzabawniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobił Gacha

Ostatnio społeczność Genshin Impact czuje, że bez względu na to, jak duże jest oburzenie lub reakcja, miHoYo nie będzie słuchać ich obaw ani opinii. Gracze, zarówno płatni, jak i darmowi, zainwestowali w grę wiele swojego czasu, wysiłku i pieniędzy.

Ilość uznania i nagród, jakie za to otrzymali, jest co najmniej rozczarowująca, a takie wydarzenia społecznościowe jak to nie pomogą deweloperom. pogodzić się Z ich rzeszą fanów w najbliższym czasie.