Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Hunt ostrzega przed manipulacjami, gdy ceny lotów rosną przed ustaleniem nowego limitu liczby przylotów

Niektórzy, jak młode małżeństwo Dylan i Emilio Polanco, mogą zostać bezdomni i bezrobotni, jeśli zgubią bilet.

Pani Polanco jest w 17 tygodniu ciąży i miała wyjechać z mężem do Australii na początku sierpnia, kiedy to będzie w 22 tygodniu ciąży.

Obywatele Australii Emilio (z lewej) i Dylan Polanco obawiają się, że w razie spóźnienia się na lot do domu zostaną pozostawieni bez ubezpieczenia lub pracy z nowym dzieckiem.

Para przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych sześć lat temu do pracy, ale zawsze planowała powrót do Melbourne, gdzie mieszkają ich najbliższe rodziny, gdy mieli dzieci. Para zaczęła planować zmianę na początku 2020 roku, ale pandemia zepsuła ich plany.

Czekali do tego roku, kiedy ceny spadły i oboje zostali zaszczepieni, aby w końcu wrócić do domu, z zawiadomieniami o pracy i zorganizowaniem zakończenia wynajmu mieszkania na czas z planowaną sierpniową podróżą.

Pani Polanco powiedziała, że ​​piątkowe ogłoszenie było druzgocące, a para czekała na wiadomości z United Airlines, czy mogą wrócić do domu przed 28 tygodniem jej ciąży, kiedy nie może już latać.

„Ponieważ mamy taki limit czasowy i prawdopodobnie zostaniemy odwołani… Może będę musiała urodzić dziecko tutaj” – powiedziała.

„Będziemy bezrobotni i bez [health] Ubezpieczenie, ponieważ wszystko zaplanowaliśmy tak, by tutaj zakończyć nasze życie.

Para zapisała się do DFAT i planuje spakować swój dom w nadchodzących dniach i żyć z walizką, jeśli w krótkim czasie pojawi się miejsce w ich locie do domu.

Rada Reprezentantów Australii, która reprezentuje 33 duże międzynarodowe linie lotnicze, stwierdziła, że ​​hipokryzją dla rządu jest sugerowanie, że linie lotnicze mogą czerpać korzyści z klientów, gdy wciąż pobierają stałą opłatę lotniczą w wysokości około 7 000 USD za lot do kraju. Nieważne, ilu pasażerów było na pokładzie.

Zarząd skontaktował się z rządem, aby zrzec się tej opłaty, ale został zwolniony.

READ  Długo oczekiwany rynek chiński otwiera się z westchnieniem, a nie z fanfarami

„W ostatecznym rozrachunku większość linii lotniczych traci przepływy pieniężne — nie chodzi tu o dążenie do osiągnięcia zysku, chodzi tylko o odzyskanie bezpośrednich kosztów operacyjnych usług operacyjnych” – powiedział Barry Abrams, dyrektor wykonawczy zarządu.

Abrams powiedział, że linie lotnicze czekają, aż Departament Infrastruktury przydzieli limity dla nowych lotów na początku przyszłego tygodnia, zanim będą mogli poinformować pasażerów, czy ich bilety są nadal ważne.

Powiedział, że może to nie być tak proste, jak zmniejszenie o połowę liczby pasażerów na lot po 14 lipca. Kilka osób może wpaść na niektóre wycieczki, podczas gdy inne w ogóle nie pójdą naprzód.

„Jeśli codziennie latasz, 25 pasażerów może zostać przydzielonych do pięciu z tych lotów, a następnie zero pasażerów może zostać przydzielonych do dwóch lotów” – powiedział Abrams.

Powiedział, że każda linia lotnicza ma inny sposób decydowania, kto zatrzyma bilet; Niektórzy pójdą z tymi, którzy dokonali rezerwacji jako pierwsi, inni wybiorą pasażera, który zapłacił najwyższe ceny, a jeszcze inni będą traktować priorytetowo osoby często podróżujące lub trudne okoliczności.

Grupa około 30 linii lotniczych obsługuje tylko jeden lub dwa loty do Australii tygodniowo, a Abrams powiedział, że wiele z tych mniej popularnych linii lotniczych rozważy, czy nadal jest w ogóle możliwe finansowo wykonywanie lotów pasażerskich zgodnie z nowymi przepisami.

„Czy po prostu domyślnie obsługują loty cargo? Ponieważ koszty załogi, cateringu i wszystkiego innego, co wiąże się z 25 pasażerami przylatującymi samolotem zaprojektowanym dla 350 pasażerów, jest bardzo trudne do uzasadnienia.

Ładowanie

„Oczywiście zmniejszymy kontakt dostępny dla osób, które chcą wrócić do Australii”.

Zarezerwowane loty będą realizowane do 14 lipca zgodnie z planem, a loty, które są częścią bańki Trans-Tasman, nie będą objęte nowymi przepisami dotyczącymi limitów, powiedział Abrams.

READ  Poligon Holden Lang Lang

Hunt powiedział, że wzrost ułatwionych przez rząd lotów repatriacyjnych może pomóc wypełnić lukę pozostawioną przez spadek liczby przylotów komercyjnych lotów w nadchodzących miesiącach.

„Wiemy, że niektóre z tych lotów nie były w ostatnich tygodniach zbyt mało subskrybowane, więc istnieje potencjał, aby sprowadzić więcej Australijczyków do domu przez Howard Springs” – powiedział.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Handlu działa poprzez priorytetowe lokalizacje, aby ułatwić loty repatriacyjne.

Z Fergusem Hunterem

Bądź na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami związanymi z pandemią dzięki aktualizacji Corona Virus. Zarejestruj się, aby otrzymywać cotygodniowy biuletyn.