Wrota Baldura 3 To niezaprzeczalny hit i słusznie. Larian Studios wyprodukowało grę RPG, która nawiązuje do starych dobrych czasów i przypomina nam wszystkim, jak bardzo tęsknimy za oryginalną grą. Wrota Baldura gry lub nowsze tytuły, takie jak Dragon Age: Początek.
W rzeczywistości wygląda na to, że od dłuższego czasu mieliśmy całkiem sporo wysokobudżetowych gier RPG AAA, a przynajmniej nie tych z mnóstwem opcji dialogowych, zarządzaniem drużyną i całą resztą. Gry RPG akcji zyskały popularność, ale gry takie jak efekt masowy Lub Magik Byli nieliczni.
W każdym razie, przy 800 000 jednoczesnych graczy na Steamie, Wrota Baldura 3 Jest to obecnie jeden z 10 najpopularniejszych tytułów nigdy na platformie PC. Ale pomimo lat wczesnego dostępu, gra wciąż jest pełna błędów i innych problemów. Niektóre z tych problemów zostały rozwiązane w poprawce opublikowanej dziś rano. Poniżej znajdują się pełne informacje o łatce, które obejmują zmiany dotyczące bielizny i genitaliów.
amortyzatory i zderzaki
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się w dialogu.
- Naprawiono potencjalną awarię podczas ponownego wczytywania zapisu gry wykonanego w środku okna dialogowego.
- Naprawiono niemożność wejścia do Shadowfell, jeśli zapiszesz, gdy monit jest wyświetlany na ekranie.
- Naprawiono awarię spowodowaną przez interfejs użytkownika.
- Naprawiono możliwą awarię podczas zapisywania podczas stania na dachu podczas walki lub w trybie turowym.
- Naprawiono rzadki błąd podczas wczytywania zapisu wykonanego w obozie, który powodował, że członek drużyny pojawiał się poza obozem.
- Naprawiono możliwą awarię po wybraniu zaprzestania słuchania dialogów.
- Naprawiono możliwą awarię, gdy barwnik został nałożony na przedmiot spoza ekwipunku lub w niekonwencjonalny sposób, taki jak tablica bonusowa.
- Naprawiono możliwą awarię gry wieloosobowej, gdy klient dotknie nadajnika-odbiornika łodzika i opuści imprezę, a następnie gospodarz próbuje otworzyć widok imprezy.
- Naprawiono możliwą awarię spowodowaną przez grę próbującą załadować interfejs tworzenia postaci, gdy nie jesteś już w trakcie tworzenia postaci.
- Naprawiono potencjalny problem z podpowiedziami dla przedmiotów, które dają korzyści z umiejętności, ale nie mają właściciela.
- Naprawiono rzadką awarię w PhysX.
- Naprawiono rzadką awarię związaną z przesuwaniem przedmiotów.
Tryb wieloosobowy
- Naprawiono długie zanikanie podczas słuchania dialogów w trybie dla wielu graczy.
Grać
- Paski C i D nie przeplatają się już w niektórych ubraniach githyanki.
- Czarodzieje płci męskiej gnomów nie gubią już majtek.
- Naprawiono nieskończoną pętlę, która mogła wystąpić w przypadku zaklęć takich jak Mniejsza Iluzja, w których wróg i iluzja wielokrotnie wchodzili do walki i opuszczali ją.
- Naprawiono, aby Necromite nie dołączał do walki z Ketheric.
- Naprawiono wrogów na górnym pokładzie Wschodu Księżyca walczących z wrogami na dolnym pokładzie.
- Naprawiono wygląd Dragon Voss po scenie Githianki w pobliżu przełęczy.
- Naprawiono książkę w Moonrise Towers wyświetlającą nazwę zmiennej wewnętrznej zamiast prawidłowej treści.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp walki z bossem z Ketheric.
interfejs użytkownika
- Numer wersji pod minimapą został usunięty.
- Poprawiono stabilność interfejsu użytkownika, zapobiegając możliwym awariom i możliwym uszkodzeniom w zapisie gry.
silnik
- Naprawiono problemy z renderowaniem na Vulkan podczas minimalizowania gry.
- Dodano dodatkowe serwery dla wielu graczy i obsługę skalowania serwerów.
- Naprawiono błąd, który powodował stosowanie niewłaściwych częstotliwości odświeżania, jeśli gra nie działała w trybie pełnoekranowym.
filmowy
- Naprawiono pauzy i długą ciszę w ponad 200 dialogach.
- Towarzysze nie blokują już kamery w niektórych dialogach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera widziała tył głowy Jill, gdy prosił cię o położenie dłoni na jego klatce piersiowej.
- Naprawiono wyskakiwanie Shadowheart, gdy słyszy głos Shar.
- Wiosłowe ręce Gale’a są unieruchomione w jednym z jego dialogów.
- Guex jest skupiony na patrzeniu z góry na Ziemię w swoim dialogu ze Szmaragdowym Gajem.
- Naprawiono blokowanie kamery w dialogu z Benrynem w Waukeen’s Rest.
- Naprawiono przycinanie i inne problemy ze sceną, w której słychać dźwięk strzelca podczas zbliżania się do obozu goblinów.
- Naprawiono problem z kamerą i wyskakującym dialogiem z niedźwiedziem w jego jaskini.
- Naprawiono ślizganie się stóp graczy w dialogu z Jaheirą po walce w Last Light.
- Naprawiono ucinanie jednej z kwestii Astariona w dialogu w obozie.
- Naprawiono różne problemy z animacją dialogów po wizycie niektórych znajomych Astariona w obozie.
- Naprawiono wyskakiwanie graczy korzystających z Body Type 4 w scenie z biednym Liamem w Obozie Goblinów.
- Naprawiono problem z kamerą podczas dialogu z Edowinem, Andrickiem i Brynną w lesie.
- Naprawiono wywracanie oczu Kagi do tyłu w stylu Egzorcysty po pokonaniu przywódców goblinów.
- Naprawiono problem z pozycjonowaniem Lorina w Legowisku Pielgrzyma.
- Posprzątaj trochę mocap w Rozmowach z Astarionem.
- Naprawiono wyskakującą głowę w scenie z ogrami w Zniszczonej Wiosce.
- Naprawiono animację klawiszy dla Wylla w dialogu z Florrickiem w Last Light.
- Naprawiono Sceleritas Fel, który stał zbyt blisko, by zapewnić sobie komfort, gdy kazał Mrocznemu Popędowi popełnić określone przestępstwo.
- Naprawiono problem z kamerą w scenie z Radiją we Wschodzie Księżyca.
- Naprawiono drobne pęknięcie podczas zapisywania zasobów Zariel dla Mizory.
- Naprawiono problem z przycinaniem ramion i liści pewnej wiedźmy w Nieśmiałej Syrence.
- Naprawiono niektóre problemy z rozmieszczeniem postaci w końcowej scenie gry.
- Naprawiono problem z kamerą krasnoludek w dialogach we Wschodzie Księżyca, przez który coś przechodziło przez ścianę.
- Naprawiono trzaskanie ciała podczas rozmowy z Balthazarem.
- Naprawiono problem z kamerą podczas rozmowy z jednym z wilkorów Theresien w Crèche Y’llek.
- Naprawiono problemy z rozmieszczeniem postaci w scenie z lancą z Molem i Raphaelem w Last Light.
- Naprawiono problem z rozmieszczeniem postaci, który powodował, że Lae’zel unosił się na krawędzi łodzika.
- Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Bernardem w Arkan Tower.
- Naprawiono problem z kamerą w scenie łodzi, gdy kieruje się ona do określonego basenu.
- Naprawiono drobny problem z mocapem Roan Fist podczas przekraczania Żmija.
- Muntari patrzył podejrzliwie w bok w noc po imprezie w obozie.
- Naprawiono opuszczanie głów postaci podczas wrzucania monety do studni w Zniszczonej Wiosce.
- Naprawiono drobne trzaski, gdy Shadowheart próbował cię przekonać, że potrzebujesz go w Obozie Goblinów.
- Wyraz twarzy Astariona zmienia się w dialogu z Gandrelem na zalanych słońcem mokradłach.
- Naprawiono niewidzialność Blurga i zablokowanie Astariona w niewłaściwej animacji w Kręgu Myconidów.
- Naprawiono kilka problemów z dialogami z Amuletem Mnicha.
- Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Dammonem i Karlachem na temat jej serca.
- Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Fortuno Dibbsem na Wyrm’s Crossing.
- Naprawiono kilka problemów z animacją dialogów z Kansifem i Wojownikiem Vezem na Krainach Przeklętych Cieniem.
- Naprawiono drobny problem z synchronizacją w kolejce Dream Visitor podczas rozmowy z Theresien w pokoju dziecinnym.
- Naprawiono problemy z wieloma liniami lektora.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że oczy postaci patrzyły w niewłaściwą stronę w scenie zasadzki w Shadow-Cursed Lands, jeśli stoisz obok Harfiarzy.
- Posprzątali trochę mocap w Rozmowach z Jill.
- Posprzątaj trochę mocap w dialogu z Astarionem o matowych mocach.
- Dodano kilka niepokojących pomruków dla gracza w scenie Will in the Colony.
- Dodano pomruki w scenie dla graczy Dark Urge po tym, jak oparli się pokusie swoich pragnień.
- Drenn nie jest już widoczna na scenie w Moonrise, kiedy Minthara musi się bronić.
- Naprawiono bardzo długą przerwę w dialogu z Halsinem po bitwie końcowej.
Wrota Baldura 3 Teraz na PC z premierą PS5 we wrześniu i Xbox w przyszłym roku.
Chodź za mną Świergot. spłacać moja strona internetowa.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort