Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Informacje o poprawce „Baldur’s Gate 3” zawierają kilka bardzo barwnych zmian

Informacje o poprawce „Baldur’s Gate 3” zawierają kilka bardzo barwnych zmian

Wrota Baldura 3 To niezaprzeczalny hit i słusznie. Larian Studios wyprodukowało grę RPG, która nawiązuje do starych dobrych czasów i przypomina nam wszystkim, jak bardzo tęsknimy za oryginalną grą. Wrota Baldura gry lub nowsze tytuły, takie jak Dragon Age: Początek.

W rzeczywistości wygląda na to, że od dłuższego czasu mieliśmy całkiem sporo wysokobudżetowych gier RPG AAA, a przynajmniej nie tych z mnóstwem opcji dialogowych, zarządzaniem drużyną i całą resztą. Gry RPG akcji zyskały popularność, ale gry takie jak efekt masowy Lub Magik Byli nieliczni.

W każdym razie, przy 800 000 jednoczesnych graczy na Steamie, Wrota Baldura 3 Jest to obecnie jeden z 10 najpopularniejszych tytułów nigdy na platformie PC. Ale pomimo lat wczesnego dostępu, gra wciąż jest pełna błędów i innych problemów. Niektóre z tych problemów zostały rozwiązane w poprawce opublikowanej dziś rano. Poniżej znajdują się pełne informacje o łatce, które obejmują zmiany dotyczące bielizny i genitaliów.

amortyzatory i zderzaki

  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się w dialogu.
  • Naprawiono potencjalną awarię podczas ponownego wczytywania zapisu gry wykonanego w środku okna dialogowego.
  • Naprawiono niemożność wejścia do Shadowfell, jeśli zapiszesz, gdy monit jest wyświetlany na ekranie.
  • Naprawiono awarię spowodowaną przez interfejs użytkownika.
  • Naprawiono możliwą awarię podczas zapisywania podczas stania na dachu podczas walki lub w trybie turowym.
  • Naprawiono rzadki błąd podczas wczytywania zapisu wykonanego w obozie, który powodował, że członek drużyny pojawiał się poza obozem.
  • Naprawiono możliwą awarię po wybraniu zaprzestania słuchania dialogów.
  • Naprawiono możliwą awarię, gdy barwnik został nałożony na przedmiot spoza ekwipunku lub w niekonwencjonalny sposób, taki jak tablica bonusowa.
  • Naprawiono możliwą awarię gry wieloosobowej, gdy klient dotknie nadajnika-odbiornika łodzika i opuści imprezę, a następnie gospodarz próbuje otworzyć widok imprezy.
  • Naprawiono możliwą awarię spowodowaną przez grę próbującą załadować interfejs tworzenia postaci, gdy nie jesteś już w trakcie tworzenia postaci.
  • Naprawiono potencjalny problem z podpowiedziami dla przedmiotów, które dają korzyści z umiejętności, ale nie mają właściciela.
  • Naprawiono rzadką awarię w PhysX.
  • Naprawiono rzadką awarię związaną z przesuwaniem przedmiotów.
READ  Jak naprawić błędy niedziałającego kadzidła w Pokemon GO

Tryb wieloosobowy

  • Naprawiono długie zanikanie podczas słuchania dialogów w trybie dla wielu graczy.

Grać

  • Paski C i D nie przeplatają się już w niektórych ubraniach githyanki.
  • Czarodzieje płci męskiej gnomów nie gubią już majtek.
  • Naprawiono nieskończoną pętlę, która mogła wystąpić w przypadku zaklęć takich jak Mniejsza Iluzja, w których wróg i iluzja wielokrotnie wchodzili do walki i opuszczali ją.
  • Naprawiono, aby Necromite nie dołączał do walki z Ketheric.
  • Naprawiono wrogów na górnym pokładzie Wschodu Księżyca walczących z wrogami na dolnym pokładzie.
  • Naprawiono wygląd Dragon Voss po scenie Githianki w pobliżu przełęczy.
  • Naprawiono książkę w Moonrise Towers wyświetlającą nazwę zmiennej wewnętrznej zamiast prawidłowej treści.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp walki z bossem z Ketheric.

interfejs użytkownika

  • Numer wersji pod minimapą został usunięty.
  • Poprawiono stabilność interfejsu użytkownika, zapobiegając możliwym awariom i możliwym uszkodzeniom w zapisie gry.

silnik

  • Naprawiono problemy z renderowaniem na Vulkan podczas minimalizowania gry.
  • Dodano dodatkowe serwery dla wielu graczy i obsługę skalowania serwerów.
  • Naprawiono błąd, który powodował stosowanie niewłaściwych częstotliwości odświeżania, jeśli gra nie działała w trybie pełnoekranowym.

filmowy

  • Naprawiono pauzy i długą ciszę w ponad 200 dialogach.
  • Towarzysze nie blokują już kamery w niektórych dialogach.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera widziała tył głowy Jill, gdy prosił cię o położenie dłoni na jego klatce piersiowej.
  • Naprawiono wyskakiwanie Shadowheart, gdy słyszy głos Shar.
  • Wiosłowe ręce Gale’a są unieruchomione w jednym z jego dialogów.
  • Guex jest skupiony na patrzeniu z góry na Ziemię w swoim dialogu ze Szmaragdowym Gajem.
  • Naprawiono blokowanie kamery w dialogu z Benrynem w Waukeen’s Rest.
  • Naprawiono przycinanie i inne problemy ze sceną, w której słychać dźwięk strzelca podczas zbliżania się do obozu goblinów.
  • Naprawiono problem z kamerą i wyskakującym dialogiem z niedźwiedziem w jego jaskini.
  • Naprawiono ślizganie się stóp graczy w dialogu z Jaheirą po walce w Last Light.
  • Naprawiono ucinanie jednej z kwestii Astariona w dialogu w obozie.
  • Naprawiono różne problemy z animacją dialogów po wizycie niektórych znajomych Astariona w obozie.
  • Naprawiono wyskakiwanie graczy korzystających z Body Type 4 w scenie z biednym Liamem w Obozie Goblinów.
  • Naprawiono problem z kamerą podczas dialogu z Edowinem, Andrickiem i Brynną w lesie.
  • Naprawiono wywracanie oczu Kagi do tyłu w stylu Egzorcysty po pokonaniu przywódców goblinów.
  • Naprawiono problem z pozycjonowaniem Lorina w Legowisku Pielgrzyma.
  • Posprzątaj trochę mocap w Rozmowach z Astarionem.
  • Naprawiono wyskakującą głowę w scenie z ogrami w Zniszczonej Wiosce.
  • Naprawiono animację klawiszy dla Wylla w dialogu z Florrickiem w Last Light.
  • Naprawiono Sceleritas Fel, który stał zbyt blisko, by zapewnić sobie komfort, gdy kazał Mrocznemu Popędowi popełnić określone przestępstwo.
  • Naprawiono problem z kamerą w scenie z Radiją we Wschodzie Księżyca.
  • Naprawiono drobne pęknięcie podczas zapisywania zasobów Zariel dla Mizory.
  • Naprawiono problem z przycinaniem ramion i liści pewnej wiedźmy w Nieśmiałej Syrence.
  • Naprawiono niektóre problemy z rozmieszczeniem postaci w końcowej scenie gry.
  • Naprawiono problem z kamerą krasnoludek w dialogach we Wschodzie Księżyca, przez który coś przechodziło przez ścianę.
  • Naprawiono trzaskanie ciała podczas rozmowy z Balthazarem.
  • Naprawiono problem z kamerą podczas rozmowy z jednym z wilkorów Theresien w Crèche Y’llek.
  • Naprawiono problemy z rozmieszczeniem postaci w scenie z lancą z Molem i Raphaelem w Last Light.
  • Naprawiono problem z rozmieszczeniem postaci, który powodował, że Lae’zel unosił się na krawędzi łodzika.
  • Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Bernardem w Arkan Tower.
  • Naprawiono problem z kamerą w scenie łodzi, gdy kieruje się ona do określonego basenu.
  • Naprawiono drobny problem z mocapem Roan Fist podczas przekraczania Żmija.
  • Muntari patrzył podejrzliwie w bok w noc po imprezie w obozie.
  • Naprawiono opuszczanie głów postaci podczas wrzucania monety do studni w Zniszczonej Wiosce.
  • Naprawiono drobne trzaski, gdy Shadowheart próbował cię przekonać, że potrzebujesz go w Obozie Goblinów.
  • Wyraz twarzy Astariona zmienia się w dialogu z Gandrelem na zalanych słońcem mokradłach.
  • Naprawiono niewidzialność Blurga i zablokowanie Astariona w niewłaściwej animacji w Kręgu Myconidów.
  • Naprawiono kilka problemów z dialogami z Amuletem Mnicha.
  • Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Dammonem i Karlachem na temat jej serca.
  • Naprawiono kilka problemów z dialogiem z Fortuno Dibbsem na Wyrm’s Crossing.
  • Naprawiono kilka problemów z animacją dialogów z Kansifem i Wojownikiem Vezem na Krainach Przeklętych Cieniem.
  • Naprawiono drobny problem z synchronizacją w kolejce Dream Visitor podczas rozmowy z Theresien w pokoju dziecinnym.
  • Naprawiono problemy z wieloma liniami lektora.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że oczy postaci patrzyły w niewłaściwą stronę w scenie zasadzki w Shadow-Cursed Lands, jeśli stoisz obok Harfiarzy.
  • Posprzątali trochę mocap w Rozmowach z Jill.
  • Posprzątaj trochę mocap w dialogu z Astarionem o matowych mocach.
  • Dodano kilka niepokojących pomruków dla gracza w scenie Will in the Colony.
  • Dodano pomruki w scenie dla graczy Dark Urge po tym, jak oparli się pokusie swoich pragnień.
  • Drenn nie jest już widoczna na scenie w Moonrise, kiedy Minthara musi się bronić.
  • Naprawiono bardzo długą przerwę w dialogu z Halsinem po bitwie końcowej.
READ  Nowy zegarek Apple Watch i iPhone 14 wykrywają wypadki samochodowe i wzywają pomoc

Wrota Baldura 3 Teraz na PC z premierą PS5 we wrześniu i Xbox w przyszłym roku.

Chodź za mną Świergot. spłacać moja strona internetowa.