Internetowa firma meblarska ze sklepami w Sydney i Melbourne przeszła do administracji.
Dyrektor Richard Tucker powiedział, że firma prosperowała online podczas blokad COVID-19, potrajając wielkość, ale potem wpadła w problemy z „przepływem środków pieniężnych”.
„Firma stanęła przed wyzwaniami, gdy sprzedaż spadła po zniesieniu ograniczeń związanych z COVID-19” – powiedział Tucker.
„Wywołało to krótkoterminową presję na przepływy pieniężne po okresie gwałtownego wzrostu”.
Powiedział, że spodziewa się „dużego zainteresowania” ze strony kupujących.
Urzędnicy powiedzieli nine.com.au, że przeglądają zamówienia, za które zostały opłacone, aby ustalić, czy zapasy są dostępne.
Przyjmują również odpowiedzialność za zamówienia złożone od dzisiaj i zapewniają zwrot pieniędzy w przypadku wyczerpania zapasów.
Założona z „chęci zmiany przemysłu meblarskiego na lepsze”, firma mówi na swojej stronie internetowej, że jej celem jest sprzedaż „funkcjonalnych, designerskich mebli bez wygórowanej ceny”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu