Internetowa firma meblarska ze sklepami w Sydney i Melbourne przeszła do administracji.
Dyrektor Richard Tucker powiedział, że firma prosperowała online podczas blokad COVID-19, potrajając wielkość, ale potem wpadła w problemy z „przepływem środków pieniężnych”.
„Firma stanęła przed wyzwaniami, gdy sprzedaż spadła po zniesieniu ograniczeń związanych z COVID-19” – powiedział Tucker.
„Wywołało to krótkoterminową presję na przepływy pieniężne po okresie gwałtownego wzrostu”.
Powiedział, że spodziewa się „dużego zainteresowania” ze strony kupujących.
Urzędnicy powiedzieli nine.com.au, że przeglądają zamówienia, za które zostały opłacone, aby ustalić, czy zapasy są dostępne.
Przyjmują również odpowiedzialność za zamówienia złożone od dzisiaj i zapewniają zwrot pieniędzy w przypadku wyczerpania zapasów.
Założona z „chęci zmiany przemysłu meblarskiego na lepsze”, firma mówi na swojej stronie internetowej, że jej celem jest sprzedaż „funkcjonalnych, designerskich mebli bez wygórowanej ceny”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Jak stabilna gospodarka Polski pozwala na rozwój przedsiębiorstw | Pierwszy na świecie
Anzac Day 2024: Kompletny przewodnik po godzinach otwarcia supermarketów Coles, Woolworths, ALDI i IGA
Rynek pracy w Polsce jest w dalszym ciągu napięty Stabilizuje