Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jak Bloke in a bar radzi sobie z NRL

Jak Bloke in a bar radzi sobie z NRL

Denan Kemp, który wcześniej grał w NRL, założył podcast, w którym opowiadał o piłce nożnej, oraz konto na Instagramie, aby udostępniać memy. Doprowadziły teraz do udanego biznesu.

Zrozumienie kultury i gier online nie było zwykłą rzeczą dla gracza NRL w połowie 2000 roku, ale Denan Kemp to zrobił i teraz zbiera korzyści dzięki dobrze prosperującemu biznesowi i wielu strumieniom dochodów.

Były skrzydłowy drużyny Broncos and Warrior był jednym z pierwszych twórców treści ligi rugby online, a teraz jest jednym z najbardziej wpływowych. Jego firma zajmująca się podcastami i piwem rozkwitła w ostatnich latach, ponieważ coraz więcej graczy zwraca się do twórców, którzy zachowują się bardziej jak ich kumple niż prezenter telewizyjny.

Marka Kemp eksplodowała podczas pandemii, a jego podcast działa płynnie pomimo masowych wyłączeń w innych branżach, a jego konto na Instagramie @blokeinabar urosło do ponad 180 000 obserwujących. W 2021 r. firma nadal prosperowała dzięki sprzedaży piwa, zwanego także Bloke In A Bar, które gwałtownie wzrosło z jego obecności w Internecie.

W zeszłym roku jego liczba wyświetleń na YouTube wzrosła o 400 procent, średnio o 2,7 miliona wyświetleń, jego marka piwa urosła do rangi producenta krajowego, a on przeniósł się do mediów głównego nurtu, prowadząc audycję radiową z legendą NRL Cameronem Smithem.

Jego treści są bezpłatne i publikowane w mediach społecznościowych, ale mówi, że jego sukces zależy od relacji między Kempem a jego publicznością, a nie od dostępności.

Zwolennicy The Bloke in a Bar mają poczucie wspólnoty. Rozumieją dowcipy, łączą zainteresowania związane z piłką nożną i piwem, a co najważniejsze aktywnie przyczyniają się do rozwoju grupy poprzez memy, filmy i komentarze.

I w przeciwieństwie do tradycyjnych form przekazu, można je również zobaczyć i na nie odpowiedzieć. Czy to przez polubienie komentarza, czy ponowne opublikowanie filmu – widzowie czują się częścią akcji.

READ  „Jesteśmy naprawdę pewni siebie”: Matildas Sam Kerr jest gotowa na Puchar Świata Kobiet | Sama Kerra

Doprowadziło to do tego, że Kemp i jego zwolennicy szaleli z memów, takich jak „nieugięcie się” na zdjęciach, fotografując gęsie ślady i dokumentując, ilekroć Jake Trbojevic pokazuje kciuk w górę.

Mem Trbojević widzi, jak zwolennicy Kempa dzielą się zdjęciami NSW i Manleya atakującego kciukiem. To jest to.

Kemp próbował wyjaśnić uczucia Trbojevicia, ale powiedział, że tworzenie memów i żartów jest często „dziwne i oczywiste”.

„Myślę, że musisz być online, aby zrozumieć coś Memed. Tak jak nie możesz po prostu pokazać tego komuś poza kontekstem” – powiedział.

„W przypadku Jake’a jest to zestawienie faceta, który jest całkowicie przyziemny, ale jest taki słodki i jak kciuk w górę, wydaje się, że ma dwadzieścia kilka lat.

„Myślę, że najlepszym sposobem na opisanie tych rzeczy jest to, że nie są zabawne, dlatego są zabawne i unikalne dla tego pokolenia”.

Kemp przypisuje swoje rozumienie kultury online dorastaniu, grając w gry online.

„Moje pierwsze wspomnienia były związane z ICQ, MSN i tymi czatami. Po raz pierwszy pojawił się internet i jak rewolucyjny był, kiedy grałem w tę grę o nazwie Ultima Online” – powiedział.

„To było w zasadzie MMO (Multiplayer Online). Zszokowało mnie, gdy zobaczyłem postać kręcącą się, że zdałem sobie sprawę, że to ktoś inny.

„Cała ta sytuacja online po prostu mnie zszokowała. Nie ma znaczenia, kim jesteś i jak wyglądasz w prawdziwym życiu, czy jesteś fajnym chłopcem, czy sportowcem, czy nie, byłem tylko tą postacią.”

Gry były kontynuowane wraz z wiekiem – w dzień trenował z Bronco, a nocą grał w World of Warcraft.

„Mieszkałem z kilkoma innymi piłkarzami i wykorzystali mnie za bycie piłkarzem. Wtedy nie było to tak akceptowalne społecznie jak teraz – ale kochałem to, nie przestanę tego robić” – powiedział.

READ  Australia vs Anglia, SCG Test, Zespoły, Zespoły, Mitchell Sweepson vs Josh Hazelwood, Scott Boland, Usman Khawaja, Pogoda, Deszcz, Joss Butler

„Pamiętam, jak logowałem się do WoW (World of Warcraft) i byłem tak samo podekscytowany jak piłka nożna. W grze grałem nieuczciwego mężczyznę o imieniu Shadowhand podczas Burning Crusade.

„Byłeś tam wspaniałymi towarzyszami. Byłem zachwycony tym poczuciem wspólnoty. Nauczyłem się wielu rzeczy, prosiłeś o radę starszych mężczyzn – takie jak rozmowa z dziewczyną – ci ludzie online byli naprawdę twoimi koledzy”.

W tworzonych przez niego pracach na pierwszy plan wysuwa się inkluzywność i relacja między twórcą a odbiorcą.

Jego pierwszy podcast, szatnia Był to jeden z pierwszych australijskich podcastów sportowych, kiedy zaczął się w 2015 roku, i był chwalony za zrozumienie kultury internetowej w celu jej uruchomienia.

„Z powodu tego czasu spędziłem online, grając lub na forach. Dowiedziałem się o podcastach i rzeczach, których gracze ligi rugby nie znają. Musiałem wyjaśnić gościom, czym jest podcast” – powiedział.

Jego sukces online zaprowadził go do głównego nurtu, ponieważ brał udział w dwóch programach radiowych SEN – Kapitan biegnie Z Cameronem Smithem i Morning Glory z Mattym Jonesem.

Jednak najważniejszą rzeczą dla Kempa w tych rolach nie było przejście do tradycyjnych mediów.

„Nie mogłem odmówić pracy z ludźmi tego kalibru. Aby dostać się na koncert z Cameronem Smithem, a następnie Matty Jonesem, są świetni w tym, co robią” – powiedział.

„Nie jestem pewien, czy byłby to tylko program radiowy, który zrobiłbym – przypuszczam, że wszystko może się zdarzyć i pozostanę na to otwarty”.