Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jetstar porzuca starszą parę, a Alan Joyce dostaje podwyżkę

Jetstar porzuca starszą parę, a Alan Joyce dostaje podwyżkę

Starsze małżeństwo, które podróżowało samolotem Jetstar, zostało porzucone, płacząc i czekając godzinami na międzynarodowym lotnisku, po tym, jak ich linia lotnicza ich porzuciła.

35-letni mężczyzna z Melbourne, Elijah, mówi, że był tak zdenerwowany tym, co zobaczył w tym tygodniu na lotnisku w Bangkoku, że całkowicie zabroniono mu podróżować.

„Przez dwa bolesne dni obserwowałem, jak Jetstar porzuca dwóch starszych pasażerów w Bangkoku” – powiedział NCA Newswire.

Gdy lot Jetstar do Melbourne został odwołany, starsza para podróżowała ze Skopje do Stambułu, a następnie do Bangkoku i Melbourne jako pasażerowie priorytetowej opieki na wózkach inwalidzkich.

Para i Elijah znaleźli się wśród 22 pasażerów, którym powiedziano, że ich zwrot został przetworzony i że personel Jetstar nie może już pomóc.

„W tym momencie pasażerowie zostali usunięci z wózków inwalidzkich i odprowadzeni do dwóch miejsc w poczekalni na lotnisku w Bangkoku” – powiedział.

„Dopiero dziewięć godzin później przestałem, kiedy poszedłem sprawdzić, jak wygląda starsza para i zastałem ich we łzach, nie wiedząc, co robić i w stanie wielkiego żalu”.

Bez angielskiego i bez możliwości skontaktowania się z bliskimi w domu, Elijah powiedział, że byli zdezorientowani, przestraszeni i pozostawieni samym sobie przez personel Jetstar.

„Podobnie jak ja, nie dano im żadnych alternatyw, zmiana rezerwacji na późniejszy lot nie była opcją, a zakwaterowanie w hotelu nie było zapewnione” – powiedział.

„Efektywnie uwięziony w Bangkoku na czas nieokreślony”.

Ilya – która rozpłakała się sytuacją – w końcu mogła zadzwonić do swojej córki do domu przez Facebooka.

Gorączkowo próbowała znaleźć rodziców.

„Córka, która również jest histeryczna, przez cały wieczór i rano rozmawiała przez telefon, próbując skontaktować się z Jetstar i lotniskiem w Bangkoku, aby dowiedzieć się, gdzie są jej rodzice” – powiedział.

Elijah, który w końcu musiał zapłacić dodatkowe 4000 dolarów, aby polecieć do domu inną linią lotniczą, zarezerwował zakwaterowanie dla pary w tym samym hotelu, w którym nocował.

READ  Jak nieodpowiedzialność polskiego rządu doprowadziła do kryzysu gospodarczego z Ukrainą

„Nie było standardu opieki nad kimkolwiek” – powiedział.

78-letni Paul i 81-letnia Georgina, córka Markowsky’ego, powiedzieli NCA Newswire, że jest „bardzo, bardzo zła” z powodu tej sytuacji, wyjaśniając, że martwi się, że kończą jej się leki.

„Byłam sfrustrowana, zła i zmartwiona, ponieważ godzinami nie wiedziałam, gdzie są” – powiedziała.

Powiedziała, że ​​nie otrzymała jeszcze odpowiedzi od Jetstar, odkąd skontaktowała się z nią w piątek.

– Nie możesz z nikim rozmawiać – powiedziała – wszystko odbywa się przez Jess, czat online.

„Czekaj i czekaj i czekaj i czekaj.”

Nazwała Eliasza „aniołem stróżem”, mówiąc, że zrobił dokładnie to, co powinna zrobić różdżka.

Elijah powiedział, że jego umysł był „nadal zdumiony próbami przetworzenia wydarzeń, które się rozwinęły”.

„Jak starsza para w wieku 80 lat może zostać pozostawiona bez opieki i niedoinformowania, unieruchomiona na lotnisku bez możliwości komunikowania się ze światem zewnętrznym, jest czymś, czego nie można lekceważyć” – powiedział.

Zapytany, czy rozważyłby ponowne latanie Jetstar, 35-latek powiedział, że tania linia lotnicza „już dla niego nie istnieje”.

„Nie sądzę, że będę latać pełnym lotem” – powiedział.

Ojciec Perth, Mark Carder, również popadł w chaos, tracąc w tym tygodniu 10. urodziny córki po tym, jak kilka lotów zostało odwołanych przez Jetstar.

Pan Carder był podekscytowany spotkaniem z żoną i dwiema córkami na Bali po podróży do USA, zarezerwowanej na lot z Sydney do Denpasar 3 września.

„Plan zakładał, że 5 września polecę z Sydney do Denpasar przez Melbourne, abym mógł spotkać się z żoną i córką na Bali na 10. urodziny mojej najstarszej Zoe w dniu 6 września”, powiedział NCA Newswire.

Jednak po odwołaniu dwóch lotów Carder został zmuszony do poddania się i powrotu do domu w Perth, odczekania 11 godzin na lotnisku w Sydney i zapłacenia kolejnych 550 dolarów za lot repatriacyjny inną linią lotniczą.

READ  Australijczycy tęsknią za „szaloną” nową serią Pizza Pasta Domino

Sfrustrowany ojciec powiedział, że jedyne, czego oczekiwał od Jetstar, to móc przejść „z punktu A do punktu B w klasie bydła”.

„Przegapiłem dziesiąte urodziny mojej córki i naprawdę czułem się, jakbym ją zawiódł” – powiedział.

„Nigdy więcej nie będę latać Jetstarem – nie warto ryzykować.

„Jetstar sprawia, że ​​czujesz się jak śmieci”.

Sfrustrowani dojeżdżający do pracy, tacy jak Carder, po ogłoszeniu, że dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, otrzyma w tym roku 15-procentową podwyżkę płac, pomimo wszechobecnych problemów.

Qantas i Jetstar, w całości należące do Qantas Group, od miesięcy znajdują się pod ostrzałem, po dużych opóźnieniach, odwołaniach lotów i problemach z bagażem, które wywołały u pasażerów konsternację.

Joyce, którego linia lotnicza została zmuszona do przeprosin za niegospodarność, odnotował wzrost wypłaty z 1,98 miliona dolarów do 2,27 miliona dolarów w tym roku, wynika z rocznego raportu Qantas.

Jetstar przeprosił prawie 4000 pasażerów pozostawionych na Bali w ciągu ostatniego tygodnia z powodu odwołanych lotów.

Przeczytaj powiązane tematy:Kantas