Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jetstar porzuca starszą parę, a Alan Joyce dostaje podwyżkę

Jetstar porzuca starszą parę, a Alan Joyce dostaje podwyżkę

Starsze małżeństwo, które podróżowało samolotem Jetstar, zostało porzucone, płacząc i czekając godzinami na międzynarodowym lotnisku, po tym, jak ich linia lotnicza ich porzuciła.

35-letni mężczyzna z Melbourne, Elijah, mówi, że był tak zdenerwowany tym, co zobaczył w tym tygodniu na lotnisku w Bangkoku, że całkowicie zabroniono mu podróżować.

„Przez dwa bolesne dni obserwowałem, jak Jetstar porzuca dwóch starszych pasażerów w Bangkoku” – powiedział NCA Newswire.

Gdy lot Jetstar do Melbourne został odwołany, starsza para podróżowała ze Skopje do Stambułu, a następnie do Bangkoku i Melbourne jako pasażerowie priorytetowej opieki na wózkach inwalidzkich.

Para i Elijah znaleźli się wśród 22 pasażerów, którym powiedziano, że ich zwrot został przetworzony i że personel Jetstar nie może już pomóc.

„W tym momencie pasażerowie zostali usunięci z wózków inwalidzkich i odprowadzeni do dwóch miejsc w poczekalni na lotnisku w Bangkoku” – powiedział.

„Dopiero dziewięć godzin później przestałem, kiedy poszedłem sprawdzić, jak wygląda starsza para i zastałem ich we łzach, nie wiedząc, co robić i w stanie wielkiego żalu”.

Bez angielskiego i bez możliwości skontaktowania się z bliskimi w domu, Elijah powiedział, że byli zdezorientowani, przestraszeni i pozostawieni samym sobie przez personel Jetstar.

„Podobnie jak ja, nie dano im żadnych alternatyw, zmiana rezerwacji na późniejszy lot nie była opcją, a zakwaterowanie w hotelu nie było zapewnione” – powiedział.

„Efektywnie uwięziony w Bangkoku na czas nieokreślony”.

Ilya – która rozpłakała się sytuacją – w końcu mogła zadzwonić do swojej córki do domu przez Facebooka.

Gorączkowo próbowała znaleźć rodziców.

„Córka, która również jest histeryczna, przez cały wieczór i rano rozmawiała przez telefon, próbując skontaktować się z Jetstar i lotniskiem w Bangkoku, aby dowiedzieć się, gdzie są jej rodzice” – powiedział.

Elijah, który w końcu musiał zapłacić dodatkowe 4000 dolarów, aby polecieć do domu inną linią lotniczą, zarezerwował zakwaterowanie dla pary w tym samym hotelu, w którym nocował.

READ  Klarna Australia zgłasza „katastrofalne” straty w wysokości 56 milionów dolarów w 2021 r.

„Nie było standardu opieki nad kimkolwiek” – powiedział.

78-letni Paul i 81-letnia Georgina, córka Markowsky’ego, powiedzieli NCA Newswire, że jest „bardzo, bardzo zła” z powodu tej sytuacji, wyjaśniając, że martwi się, że kończą jej się leki.

„Byłam sfrustrowana, zła i zmartwiona, ponieważ godzinami nie wiedziałam, gdzie są” – powiedziała.

Powiedziała, że ​​nie otrzymała jeszcze odpowiedzi od Jetstar, odkąd skontaktowała się z nią w piątek.

– Nie możesz z nikim rozmawiać – powiedziała – wszystko odbywa się przez Jess, czat online.

„Czekaj i czekaj i czekaj i czekaj.”

Nazwała Eliasza „aniołem stróżem”, mówiąc, że zrobił dokładnie to, co powinna zrobić różdżka.

Elijah powiedział, że jego umysł był „nadal zdumiony próbami przetworzenia wydarzeń, które się rozwinęły”.

„Jak starsza para w wieku 80 lat może zostać pozostawiona bez opieki i niedoinformowania, unieruchomiona na lotnisku bez możliwości komunikowania się ze światem zewnętrznym, jest czymś, czego nie można lekceważyć” – powiedział.

Zapytany, czy rozważyłby ponowne latanie Jetstar, 35-latek powiedział, że tania linia lotnicza „już dla niego nie istnieje”.

„Nie sądzę, że będę latać pełnym lotem” – powiedział.

Ojciec Perth, Mark Carder, również popadł w chaos, tracąc w tym tygodniu 10. urodziny córki po tym, jak kilka lotów zostało odwołanych przez Jetstar.

Pan Carder był podekscytowany spotkaniem z żoną i dwiema córkami na Bali po podróży do USA, zarezerwowanej na lot z Sydney do Denpasar 3 września.

„Plan zakładał, że 5 września polecę z Sydney do Denpasar przez Melbourne, abym mógł spotkać się z żoną i córką na Bali na 10. urodziny mojej najstarszej Zoe w dniu 6 września”, powiedział NCA Newswire.

Jednak po odwołaniu dwóch lotów Carder został zmuszony do poddania się i powrotu do domu w Perth, odczekania 11 godzin na lotnisku w Sydney i zapłacenia kolejnych 550 dolarów za lot repatriacyjny inną linią lotniczą.

READ  Stopa bezrobocia w Polsce spada w czerwcu

Sfrustrowany ojciec powiedział, że jedyne, czego oczekiwał od Jetstar, to móc przejść „z punktu A do punktu B w klasie bydła”.

„Przegapiłem dziesiąte urodziny mojej córki i naprawdę czułem się, jakbym ją zawiódł” – powiedział.

„Nigdy więcej nie będę latać Jetstarem – nie warto ryzykować.

„Jetstar sprawia, że ​​czujesz się jak śmieci”.

Sfrustrowani dojeżdżający do pracy, tacy jak Carder, po ogłoszeniu, że dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, otrzyma w tym roku 15-procentową podwyżkę płac, pomimo wszechobecnych problemów.

Qantas i Jetstar, w całości należące do Qantas Group, od miesięcy znajdują się pod ostrzałem, po dużych opóźnieniach, odwołaniach lotów i problemach z bagażem, które wywołały u pasażerów konsternację.

Joyce, którego linia lotnicza została zmuszona do przeprosin za niegospodarność, odnotował wzrost wypłaty z 1,98 miliona dolarów do 2,27 miliona dolarów w tym roku, wynika z rocznego raportu Qantas.

Jetstar przeprosił prawie 4000 pasażerów pozostawionych na Bali w ciągu ostatniego tygodnia z powodu odwołanych lotów.

Przeczytaj powiązane tematy:Kantas