Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Katolicka produkcja poruszająca historię św. Maksymiliana Kolbego

Katolicka produkcja poruszająca historię św. Maksymiliana Kolbego

W październiku pojechałem do Polski, aby przeprowadzić wywiad z reżyserem Anthonym D'Ambrosio i ekipą „Triumf serca„, film będący kroniką ostatnich tygodni Świętego Maksymiliana KolbeŻycie w obozie koncentracyjnym Auschwitz. Przez dwa tygodnie obserwowałem obsadę i ekipę, ucząc się, czego potrzeba, aby samodzielnie wyprodukować film i co to znaczy tworzyć doskonałą sztukę skupioną na Chrystusie.

Wiele z tego, czego dowiedziałem się w małym miasteczku Piotrków, potwierdziło to, co już podejrzewałem: Bóg raczej kwalifikuje powołanych niż powołuje kwalifikowanych; Jeśli chcesz stworzyć coś, co dotrze do zróżnicowanej publiczności, musisz nadać priorytet różnorodności w całym procesie twórczym; Oczywiście modlitwa przed filmowaniem robi różnicę.

Jednak tym, co mnie najbardziej zaskoczyło i zachwyciło w tym przedstawieniu, była wybitna rola kobiet. Od projektantów kostiumów, przez asystentów reżyserów, scenarzystów, po skautów, a także zespół zajmujący się fryzurami i charakteryzacją – ta ekipa składała się z energicznych, wiernych młodych kobiet. Miałem też okazję porozmawiać z kobietą, która im wszystkim przewodziła, producentką „Triumph of the Heart”, Cecilią Stevenson. Ten wywiad został zredagowany pod kątem długości i przejrzystości.

NCR: Co dokładnie robi ten produkt?

StevensonaMówiąc najprościej, producent nadzoruje realizację filmu od scenariusza po ekran. Każdy film zaczyna się jako scenariusz lub słowa na stronie. Producent jest odpowiedzialny za ożywienie tego scenariusza, a następnie zaprezentowanie go publiczności. Producent negocjuje i zawiera umowy; Twórz budżet, harmonogramy i harmonogramy; rozwiązuje problemy; zatrudnia i zwalnia; podejmuje decyzje; W końcu współpracują z resztą swojego zespołu, aby urzeczywistnić magię filmu.

Czy jest dużo produktów dla kobiet? A co z produktami katolickimi?

Około jedna czwarta producentów filmowych to kobiety i myślę, że co najmniej jedna czwarta producentów katolickich to kobiety. Jeśli mówimy tylko o moich doświadczeniach związanych z produkcją mojego pierwszego filmu fabularnego, było to bardzo pochłaniające przedsięwzięcie.

READ  Ella Ding i Dominica Calarco z MAFS ujawniają, co wydarzyło się na after party i najlepszą część nagród

Jak Twoja kobiecość krzyżuje się z pracą zawodową i twórczą?

Podstawowe metody obejmują zarządzanie konfliktami i budowanie środowiska. Kiedy członkowie zespołu czuli się przygnębieni, do rozwiązywania konfliktów podchodziłem ze współczuciem i empatią. Widzę też, jak moja kobiecość odegrała rolę w konstruowaniu środowiska naszych przestrzeni domowych i pracy w Polsce. W naszym zespole byli ludzie z różnych części Ameryki i Europy i do moich obowiązków należało dbanie o to, żeby się nimi zająć. Dołożyłem wszelkich starań, aby stworzyć ciepłą, przyjazną i pełną miłości przestrzeń w naszym domu i na planie.

Na planie było mnóstwo pobożnych katoliczek. Jak myślisz, jakie wyjątkowe mocne strony wnoszą kobiety na plan zdjęciowy?

Mimo że pracowaliśmy pod dużą presją, a tematyka naszej historii była ciężka i trudna, kobiety w naszym zespole wniosły radość i ciepło do swojej etyki pracy i zaangażowania w projekt. Ta jakość stworzyła atmosferę, która została bardzo doceniona przez naszą obsadę i ekipę.

Maryja odgrywa w tej rodzinie znaczącą rolę, podobnie jak nabożeństwo św. Maksymiliana Kolbe do niej. Czy możesz powiedzieć nam o tym więcej, nie zdradzając szczegółów?

Przez całe życie Colby żywił piękne i silne nabożeństwo do Najświętszej Dziewicy, więc oczywiście została ona uwzględniona w naszym filmie. W piękny i tajemniczy sposób ukazuje się Colby'emu w snach i wizjach jako jego przewodnik przez cały film. Zdecydowaliśmy się przedstawić Maryję jako Niepokalaną oraz Matkę Bożą Częstochowską, aby skontrastować smutek Polski w tym czasie i jej czystość.