Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klasyczne gry Nintendo mają dodać ray tracing dzięki mod

Klasyczne gry Nintendo mają dodać ray tracing dzięki mod

klasyczny Nintendo 64 Dzięki modowi gry otrzymają zaawansowane oświetlenie wykorzystujące ray tracing.

Deweloper oprogramowania „Dario” twierdził w piątek, że dostosowuje RT64, system śledzenia ścieżki stojący za Super Mario 64. komputer Mod do śledzenia promieni, do użytku w innych grach na N64 jako wtyczka emulatora.

Jak twierdzą, wtyczka typu open source pozwoli graczom korzystać z emulatora komputerowego w celu dodania oświetlenia ray tracingu, rozmycia ruchu obiektów, obsługi panoramicznego ekranu, DLSS i ponad 60 klatek na sekundę w obsługiwanych grach Nintendo 64.

Dario powiedział, że wtyczka, o której mówi się, że jest na wczesnym etapie rozwoju, będzie wymagała od twórców ręcznego dodania obsługi wybranych ROM-ów gier N64. Możesz zobaczyć wyniki za pośrednictwem poniższego wideo na Twitterze.

zauważyć: Aby wyświetlić to włączenie, zezwól na stosowanie funkcjonalnych plików cookie w formacie Preferencje plików cookie.

Obejmuje obsługiwane gry pokazane na wczesnych migawkach legenda o zelda: Ocarina of Time, Paper Mario, Kirby 64, Snowboard Kids, Mystical Ninja z Goemonem i Rocket: Robot on Wheels.

„Zacząłem ten projekt miesiąc temu jako sposób na poprawę [Super Mario 64] Deweloper napisał, cofając się do portu PC tak bardzo, jak to możliwe, i szybko zdałem sobie sprawę, że może to przekształcić się w ogólne rozwiązanie do emulacji, które pozwoliłoby mi zastosować te ulepszenia w większej liczbie gier.

„Ten projekt jest na wczesnym etapie, do premiery pozostało tylko kilka miesięcy, ale dotychczasowe wyniki są bardzo ekscytujące. Zdaję sobie również sprawę, że nie da się sprawić, by każda gra na N64 działała, ponieważ wciąż jest to ręczny proces stworzyć oświetlenie do konkretnego tytułu.”

Mario Kart 8 Deluxe – Wszystkie pomocnicze ścieżki przepustek w Fali 1

Po premierze wtyczka zostanie dołączona do białej listy kompatybilnych gier, powiedział Dario, ale użytkownicy będą mogli również eksperymentować z własnymi ustawieniami oświetlenia w zamian za opcjonalny przełącznik.

READ  Jak łatwo odblokować omszałą górę mamuta w World of Warcraft: Dragonflight

Deweloper powiedział, że zamierza również zapewnić kompatybilność RT64 z zaprojektowanymi przez fanów portami PC z Mario 64 i Zelda: Ocarina of Time.

„Bardzo ekscytującym efektem ubocznym tego projektu jest szukanie sposobu na wykonanie poleceń renderowania wysyłanych z gry N64 bez faktycznego modyfikowania gry” – dodali. „Oznacza to, że zestaw gier, które nigdy nie miały korekcji 60 kl./s, może działać z prędkością 60 kl./s lub więcej, jednocześnie nadal działając wewnętrznie z oryginalnymi szybkościami”.

zauważyć: Aby wyświetlić to włączenie, zezwól na stosowanie funkcjonalnych plików cookie w formacie Preferencje plików cookie.

zauważyć: Aby wyświetlić to włączenie, zezwól na stosowanie funkcjonalnych plików cookie w formacie Preferencje plików cookie.

zauważyć: Aby wyświetlić to włączenie, zezwól na stosowanie funkcjonalnych plików cookie w formacie Preferencje plików cookie.

Grupa fanów przyniosła „Statek Harkiniana” Zelda: Okaryna Czasu na PC Na początku tego roku z wieloma nowymi funkcjami, takimi jak grafika HD, ultraszeroka rozdzielczość ekranu, obsługa klawiatury, obsługa modów, silne sprzężenie zwrotne i orientacja żyroskopu.

Port PC możliwy dzięki 2-letniemu projektowi fanów Pomyślnie wykonano inżynierię wsteczną Transkrypcja Okaryny Czasu na możliwy do przetłumaczenia kod C.

Podobny projekt detłumaczenia doprowadził do: Port Super Mario 64 na PC w 2019 roku. Port PC Mario 64 został szybko zmodyfikowany za pomocą nowa grafika i współczesne wpływy jak ray tracingI wydaje się prawdopodobne, że Ocarina otrzyma więcej wsparcia dla modów.