Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klientka ANZ zamyka swoje konta po tym, jak dowiedziała się, że nie może wypłacić gotówki

Klientka ANZ zamyka swoje konta po tym, jak dowiedziała się, że nie może wypłacić gotówki

Sfrustrowana klientka ANZ natychmiast zamknęła swoje konto bankowe po tym, jak pracownicy powiedzieli jej, że nie może wypłacić pieniędzy, ponieważ oni oddział „bezgotówkowy”..

Taryn Compton, mama Brisbane, pojawiła się we wtorek rano w programie śniadaniowym Channel 9, gdzie wyjaśniła gospodarzowi Karlowi Stefanovicowi, że poszła do lokalnego oddziału, aby wypłacić 3500 dolarów – pieniądze, których potrzebuje na remont domu.

Kiedy dotarła do banku, zdała sobie sprawę, że nie ma swojej karty bankowej i udała się do oddziału, aby uzyskać pomoc od kasjera.

Taryn Compton (po prawej) powiedziała, że ​​nie może uzyskać dostępu do swoich funduszy w oddziale ANZ w Brisbane, wprawiając gospodarza TODAY, Karla Stefanovica, w osłupienie. Źródło: Dzisiaj / Facebook

„Powiedziała mi, że nie mają pieniędzy w banku, aby dać ludziom więcej” – powiedział Compton.

Dodała, że ​​kasjer próbował następnie pomóc jej skonfigurować aplikację ANZ na jej telefonie, aby dokonywać wypłat za pośrednictwem bankomatu na zewnątrz, ale technologia nie działała, pozostawiając ją bez gotówki.

Zrozpaczony Karl Stefanovic porównał sytuację do „pub bez piwa”.

„Wystarczy, że zamykają oddziały na lewo, prawo i centrum w całym kraju, a teraz bank nie ma gotówki – to jak pub, w którym nie ma świetnego piwa! Co?”

„Szalone prawda?” Pani Compton zgodziła się.

„Kasjer powiedział mi, że jeśli chcę wypłacić pieniądze, a jeśli będę ich potrzebować tego dnia, przeniosę je do innego banku i spróbuję gdzieś indziej, co właśnie zrobiłam” – powiedziała.

„Szczerze mówiąc, naprawdę skłoniło mnie to do zakwestionowania całego systemu bankowego. Jeśli nie możesz uzyskać własnych pieniędzy z oddziału, jaki jest sens banku?”

Na swojej stronie na Facebooku pani Compton powiedziała, że ​​ma „szczęście”, że ma osobne konto w innym banku, do którego mogłaby przelać swoje pieniądze – ale zamiast po prostu wysłać ponad 3500 USD, przelała „każdy grosz” z konta ANZ i poprosił o zamknięcie.

READ  Wiza indyjska online jest już dostępna dla obywateli RPA, Izraela i Polaków

Gdy dzisiejszy wywiad dobiegał końca, Stefanovic kontynuował swoją tyradę, nazywając oświadczenie ANZ w obronie decyzji o zrzuceniu gotówki „absolutnym nonsensem”.

Yahoo News rozumie, że nie wszystkie podmioty stowarzyszone ANZ działają bezgotówkowo, a podmioty stowarzyszone bezgotówkowe znajdują się w obszarach metropolitalnych.

Przeczytaj pełne oświadczenie poniżej:

„W ANZ zaobserwowaliśmy, że transakcje w oddziałach spadły o 50 procent w ciągu ostatnich pięciu lat, przy czym tylko jeden procent transakcji odbywa się obecnie bez recepty, a 96 procent odbywa się cyfrowo” – powiedział rzecznik firmy.

„Niektóre oddziały ANZ nie obsługują już gotówki w kasie, ale nadal dostarczają gotówkę za pośrednictwem inteligentnych bankomatów na miejscu.

„W tych oddziałach można nadal dokonywać wpłat i wypłat gotówki za pomocą inteligentnych bankomatów i wpłatomatów walutowych, a my mamy pod ręką personel, który pomaga klientom korzystać z nich po raz pierwszy.

„Wszystkie te oddziały znajdują się na obszarach miejskich i znajdują się w odległości 10 km od najbliższego oddziału z usługami bez recepty. Klienci mogą dowiedzieć się więcej o najbliższym oddziale na stronie anz.com.au/locations.”

Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].

Możesz też nas śledzić FacebookI InstagramI TIK Tok I Świergot I pobierz aplikację Yahoo News z sklep z aplikacjami Lub aplikacje Google.