Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Legenda Lancia Delta Sega Rally szykuje się do powrotu

Klasyczny mistrz Sega Rally powróci jako ekscytujący automat z wydajnością nowej generacji.

Lancia Ogłoszono plany przywrócenia Delta, hatchbacka zbudowanego do sławy dzięki globalnemu sukcesowi gry wideo Sega Rally.

Oryginalna Lancia Delta Integrale to nowoczesny klasyk, który łączy w sobie surowy wygląd z czterocylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem i napędem na wszystkie koła.

Podobnie jak Mitsubishi Lancer Evolution czy Subaru WRX STI, Delta Integrale została zaprojektowana jako specjalna homologacja do wyścigów, która wymagała od producentów budowania przykładów drogowych dla konkurencyjnych samochodów.

Jako poprzednik takich jak Subaru Impreza WRX, Lancia Delta Integrale zaprezentowana w Rajdowe Mistrzostwa Świata oraz epizodyczną grę wideo Sega Rally.

Był to jeden z zaledwie dwóch samochodów, które gracze mogli pokierować w najnowocześniejszej grze zręcznościowej, stając się ulubioną grą milionów fanów samochodów na całym świecie.

W rozmowie z włoską gazetą Corriere della Sera, dyrektor generalny Lancii, Luca Napolitano, powiedział, że firma wie, że musi przywrócić Deltę.

„Każdy chce delty”, powiedział, zgodnie z angielskimi tłumaczeniami wywiadu.

„Wróci i będzie prawdziwą Delta: ekscytujący samochód, deklaracja postępu i technologii. I oczywiście będzie elektryczny.”

Lancia jest częścią grupy Stellantis obejmującej Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Maserati, Peugeot, Citroen i wiele innych.

Nowa Delta będzie współdzielić urządzenia z innymi urządzeniami w grupie.

Jeśli najnowsza stylizacja Lancii jest czymś godnym uwagi, Delta może przybrać formę zwisającego, chromowanego hatchbacka, który raczej nie wygra konkursów piękności.

ale Hyundai Ioniq 5 Daje wskazówkę, jak nadchodząca Lancia może zinterpretować pudełkowaty wygląd współczesnej epoki.

Nowa maszyna Hyundaia zdobyła nagrody za wzornictwo, a kilku fanów samochodów porównało jej wygląd do klasycznej Delty.

Wobec braku nowoczesnej interpretacji Delty autorstwa Lancii, niezależne firmy przekształciły Deltę dla bogatych kolekcjonerów, kładąc nacisk na historyczne maszyny rajdowe.

READ  Aplikacje Microsoft Office pojawiają się na goglach Meta Quest VR

Automobili Amos zdobyło uznanie tysięcy entuzjastów, aby przeformułować Deltę przy użyciu nowoczesnych technologii, aby zwiększyć jej wytrzymałość i zmniejszyć wagę. Haczyk polega na tym, że kosztuje około 500 000 USD.

Jeśli brzmi to zbyt drogo, rozważ przeprojektowaną Lancię 037 Coupe firmy Kimera Automobili.

Zwinny dwudrzwiowy samochód kosztuje około 800 000 dolarów, a wyprodukowanych zostanie tylko 37 modeli.