Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Lotnisko w Sydney: Chaos, gdy pasażerowie narzekają na problemy techniczne w Qantas

Lotnisko w Sydney: Chaos, gdy pasażerowie narzekają na problemy techniczne w Qantas

Pasażerowie narzekają na ogromne kolejki i problemy techniczne, które uniemożliwiają im odprawę na początku wakacji szkolnych.

Transportowy chaos trwał nadal, a problemy na lotnisku w Sydney przedłużą się do nocy.

Gdy w stanie zaczęły się wakacje szkolne, na lotnisku pojawiły się problemy techniczne.

Codzienny Telegraf W piątek wieczorem zgłosiła obserwacje szampana i ogromne kolejki.

„Nie mogłem odprawić się w kioskach, aplikacja nie działa, odprawa bagażu jest niedostępna i są ogromne kolejki do obsługi klienta” – powiedział jeden z pasażerów.

Inny napisał na Twitterze: „Wygląda na to, że (Qantas) właśnie miał poważną awarię systemu, a system odprawy jest zamrożony. Myślę, że możemy poczekać na długą kontrolę”.

Lotnisko w Sydney spodziewało się, że od 27 czerwca do 17 lipca przez jego terminale przewiezie 2,1 miliona pasażerów.

Przedłużające się czasy odprawy i opóźnienia w punktach bezpieczeństwa były obwiniane o niedobór personelu.

Qantas i Jetstar spodziewają się ponad 350 000 klientów tylko w ten weekend.

„Obie firmy obsługiwały podobną liczbę klientów lokalnie w miniony weekend, aby rozpocząć wakacje szkolne w Victorii i Queensland, jednocześnie pracując przez ostatnie dwa miesiące nad poprawą doświadczeń klientów, aby zapewnić stosunkowo płynne działanie” – napisano w oświadczeniu Qantas.

„Obie firmy podjęły działania w celu usprawnienia swojej działalności i współpracy z lotniskami i dostawcami, aby zapewnić zminimalizowanie zakłóceń klientów w okresie wakacyjnym”.

Z Victorią zbliżającą się do końca pierwszego tygodnia wakacji szkolnych, Chaos na lotnisku w Melbourne kontynuowane w piątek.

Personel powiedział 9 News, że był „dziki przez cały tydzień” i „niedługo będzie gorzej”.

Dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, niedawno zasugerował, że jego firma będzie chciała zatrudnić więcej pracowników, ponieważ problemy takie jak utrata bagażu wywołują niezadowolenie podróżnych.

„Dostosowujemy nasz harmonogram i wprowadzamy dodatkowe zasoby, tak jak to zrobiliśmy w call center, aby przywrócić poziom usług tam, gdzie chcemy” — powiedział Joyce.

READ  Rozpoczyna się polski proces w chińskiej walizce szpiegowskiej Huawei

Chaos na lotnisku w Sydney w piątek wieczorem zakończył szokujący dzień dla pasażerów.

Ponad dwie trzecie miast Pociągi były nieczynne Kolejarze kontynuowali strajk w rekordowym tygodniu strajku.

Sekretarz Związku Kolei, Tramwajów i Autobusów, Alex Claessens, również zapowiedział korektę harmonogramu na weekend.

Przeczytaj powiązane tematy:Sydnej