Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Na odwrocie wizytówek Blizzarda: Ben Brode Szczegóły Nieoczekiwane pochodzenie Marvel Snap

Na odwrocie wizytówek Blizzarda: Ben Brode Szczegóły Nieoczekiwane pochodzenie Marvel Snap

Cztery lata po globalnej premierze Hearthstone dyrektor i twarz generalna zespołu programistów Ben Brode Blizzard odszedł. Szybko do przodu o kolejne cztery lata, a nowe studio właśnie uruchomiło swój pierwszy projekt, Marvel Snap. Ale jak powstało to gigantyczne partnerstwo? Jak drużyna indie wyszła z bramki za złoto? Jak na ironię, wszystko zaczęło się na wizytówkach poprzedniego pracodawcy.

Kiedy Hearthstone pojawił się w centrum uwagi w 2014 roku, znacznie pomogło zrewolucjonizować gatunek kolekcjonerskich gier karcianych w formie cyfrowej. Atrakcyjne prezentacje, wciągające systemy rozgrywki i oczywiście niegdyś słynna wersja Blizzarda pomogły uczynić go jednym z najpopularniejszych i najbardziej udanych CCG na rynku zachodnim.

Lata wsparcia, liczne rozszerzenia i miliony przychodów później, jak nadążyć za tą ogromną innowacją? Właśnie to Ben Brode postanowił odpowiedzieć w 2018 roku, kiedy ogłosił, że odchodzi z Blizzarda i tworzy Second Dinner wraz z wieloma byłymi programistami Hearthstone.

Wkrótce ekipa zebrała 30 milionów dolarów na inwestycje od chińskiej firmy NetEase i ogłosiła swoją pierwszą współpracę nad tytułem z gigantem rozrywki Marvelem.

Wszystko to wcześniej było nawet tylko wyobrażeniem, jak ta gra może wyglądać, o czym opowiadał Broadcast w rozmowie z Dixerto.

Przyjaciele w nadprzyrodzonych miejscach

Przed otwarciem Second Dinner Store i na długo przed tym, jak Marvel Snap wszedł do równania, Brode pracował u boku Jaya Onga w Blizzard. W trakcie przejścia Hearthstone z wersji beta na pełną wersję, Ong wykorzystał ekscytującą okazję w Marvel. Miał poprowadzić szarżę jako szef skrzydła gier wideo Marvel Entertainment.

„Miał naprawdę świetną strategię”, powiedział Brod po tym, jak Ong zadzwonił do niego wkrótce po objęciu nowej roli. „Zróbmy z Marvel Games to, co zrobił Marvel [the MCU]Za każdym razem, gdy wychodzi film Marvela, musisz go obejrzeć, ponieważ wiesz, że będzie dobry. Dlatego powiedział, że Marvel Games powinno być właśnie takie. Każda gra Marvela powinna być świetna.

Gry na bezsenność / Sony

Kontynuacja Spider-Mana i Milesa Moralesa to dwie z największych gier Marvela wydanych w ciągu ostatnich kilku pokoleń.

Owoce tej pracy można było zobaczyć dopiero w ostatnich latach, ponieważ takie gry jak Marvel’s Spider-Man z Insomniac Games i Marvel’s Guardians of the Galaxy z Eidos-Montréal podniosły poprzeczkę w zakresie tego, czego fani mogą oczekiwać od gier pod parasolem. Ale Ong szeroko rozgłaszał czujniki już w 2014 roku. Jedną z tych grup, z którymi chciał współpracować, byli jego dawni koledzy z Hearthstone.

Zadzwonił i powiedział: „Wiem, że potrafisz robić niesamowite rzeczy. Uwielbiam robić coś niesamowitego na urządzeniach mobilnych. Jeśli zaczynacie nowe studio, chciałbym z wami pracować i zrobić coś naprawdę fajnego”.

READ  Angielski projektant i wpływowy znawca mody zmarł w wieku 81 lat

W ciągu kilku miesięcy Brode i garstka innych rozstali się z Blizzardem, zakładając Second Dinner i zgadzając się zaoferować swojemu przyjacielowi grę mobilną opartą na Marvelu. Dokładnie tak, jak ta gra będzie wyglądać, jednak nikt jeszcze do końca nie pomyślał o tym.

Brod wyjaśnił: „Pracowaliśmy nad kilkoma innymi pomysłami, a kiedy powiedzieliśmy:„ OK, to stanie się z Marvela ”, zaczęliśmy naśladować to z Marvelem.

Zespół szybko zorientował się, że to podejście nie wystarczy: „Musieliśmy zbudować grę od podstaw, aby była grą Marvela, więc zaczęliśmy od nowa”.

Wykorzystaj w pełni niewykorzystane wizytówki

Od początku tej współpracy Brode wiedział, że chce, aby jego zespół opracował swego rodzaju mobilną grę karcianą z wykorzystaniem własności intelektualnej Marvela. Zwykle ten proces myślowy może być stresujący. Na jakich centralnych mechanizmach powinieneś się skupić? Co to powinno być? Ilu graczy bierze udział w meczu? Trzeba się nad tym zastanowić, ale na szczęście dla nowo przeniesionej grupy, zdecydowali się na pomysł Marvel Snap wcześniej niż się spodziewali.

„Szybko zeszliśmy [Snap]. Brod rzeczywiście się śmiał… Był bardzo szybki. „To była druga myśl, jaką mieliśmy. Pomyśleliśmy: „To za szybko, powinniśmy zbadać inne rzeczy na wszelki wypadek”. Jak często ta druga myśl jest najlepszym pomysłem? Spędziliśmy co najmniej tydzień próbując innych rzeczy. najgorszy tydzień, bo wszystko, co chcieliśmy, żeby grał [Snap]. „

Tak więc, szybko skupiając się na pierwszej koncepcji pierścienia do gry w Snap, później zaprojektowano kilka kart, które działają zgodnie z zasadami. Tutaj przydaje się stos przestarzałych wizytówek z jego dawnego miejsca pracy.

„Pewnego razu robiliśmy gry karciane na odwrocie wizytówek mojego taty. Więc kiedy dostałem swoją pierwszą pracę w grach, dostałem wizytówki i zachowałem je. Pomyślałem, że pewnego dnia może zrobię kartę gra z nimi. Kiedy więc zaczęliśmy to robić, założyłem swoje wizytówki i zrobiłem swój pierwszy prototyp Marvel Snap na odwrocie moich starych wizytówek Blizzarda”.

Marvel / Druga Wieczerza

Wiele z dzisiejszych najpopularniejszych kart Marvel Snap zaczęło się na odwrocie wizytówek Bena Brode’a.

Brode podzielił się niektórymi z tych kart, każda dosadnie napisana czarnym markerem. Zawierają te same istotne informacje, które widzisz dzisiaj o swoich ulubionych postaciach Marvel Snap: koszt, moc, nazwy kart i efekty kart. Szokująco, wiele z tych statystyk i możliwości przetrwało do dziś, lata po fazie koncepcyjnej.

Elektra nadal kosztuje 1 | 1 karta energii niszczy kartę wroga o koszcie 1. Kapitan Ameryka nadal kosztuje 3 | 3 Karta Energii Daje innym kartom na tej samej pozycji +1 Energii. Nawet Galactus pozostaje nienaruszony od pierwszej wskazówki, niszcząc dwie pozycje na planszy, jeśli jest to jedyna karta, którą zagrywasz w drugiej. Na odwrocie starej papeterii Blizzarda przewidziano od samego początku tworzenia postaci profesora X, Gambita, Namora i wielu innych.

READ  Katie Price odsłania swoje naturalne włosy na wakacjach w Portugalii

„Zabawne jest to, że wydaje się, że niewiele się zmieniło, podczas gdy wiele już się zmieniło” – powiedział Brod.

Choć istniała podstawowa idea „atrakcji”, wiele podstaw nie zostało jeszcze uformowanych, pomimo tego, że kilkadziesiąt kart zostało skutecznie skompletowanych na miejscu. Od „liczby cykli” po „sposób działania lokacji”, a nawet samą mechanikę Snap, wiele zmiennych było w powietrzu, gdy rozpoczął się rozwój. „Ale przez to wszystko wiele z tych kart pozostało bardzo podobnych”.

W początkowych latach drugiej kolacji rosnący zespół układał tory, gdy pociąg był już w ruchu. Karty kontynuowano w teorii, podczas gdy podstawowe elementy konstrukcyjne nie były jeszcze zablokowane. Na przykład, początkowo strony działały zupełnie inaczej niż widzimy je dzisiaj, wyjaśnił Brod. Tam, gdzie każda z trzech unikalnych lokalizacji odsłania się dzisiaj, zwrot po turze, nie zawsze tak było. W rzeczywistości witryny „nie zawsze miały odpowiednie możliwości”.

Marvel SnapMarvel / Druga Wieczerza

Lokalizacje Marvel Snap były pustymi taliami kart do zabawy bez żadnych dodatkowych efektów.

W dalszej części drogi, gdy uwzględnione zostaną efekty niestandardowe, w pierwszej turze ujawnisz wszystkie trzy lokalizacje. Niestety, to rozwiązanie było „przytłaczające”, zespół szybko zdał sobie sprawę, zanim ponownie się odwrócił. W tym momencie gracze zostali poproszeni o zbudowanie kilku talii – jednej zawierającej twoje karty i jednej dla lokalizacji. Zasadniczo każdy zawodnik mógł wpłynąć na pole gry poprzez wstępny wybór pozytywnego wpływu na planszę.

„Stworzyłem 12-kartową talię bohatera lub złoczyńcy, a następnie zbudowałem talię lokalizacji. Lokalizacje były jedną z moich, jedną z twoich i jedną losową. Więc gry były mniej zróżnicowane i bardzo niezrównoważone. Niektóre strategie udało się wejść silne pozycje. bardzo i inni nie mogli mieć do nich dostępu. To było znacznie bardziej skomplikowane.”

Podczas gdy ograniczanie RNG i wyrażanie witryn, na których się pojawiają, było powszechnym tematem rozmów wśród społeczności, Brode i zespół testowali to szeroko w poprzednich latach i doszli do wniosku, że jest to po prostu „mniej zabawne”.

„Częścią zabawy w Marvel Snap są nowe sytuacje, które musisz rozwiązać, gdy się z nich wydostaniesz. Jeśli ciągle znajdujesz się w tej samej sytuacji, jest mniej zamieszania, mniej myślenia w podróży i mniej problemów z rozwiązywaniem Więc myślę, że mając dużo wariancji, jest coś naprawdę ważnego.”

READ  Nowy zwiastun fabularny Armored Core VI zanurza się w niebezpieczny świat Rubiconu 3 - Cinelinx

waga klosza palnika

Bez względu na to, jak na to spojrzysz, Dinner Two zdecydowanie miał ogromny ciężar na jego barkach podczas tworzenia Marvel Snap. Niezależnie od tego, czy była to wewnętrzna presja ze strony byłego zespołu Hearthstone, który chciał prześcignąć swoją poprzednią pracę, oczekiwania ze strony nowego działu Marvel Games w swoim narożniku, czy po prostu inwestorzy obserwujący ich postępy, presja wyraźnie rosła.

„Pamiętam, jak myślałem: „O mój Boże, co, jeśli to nie było zabawne?” Fajnie przyznał. „Spędzimy lata próbując to zrobić, a co jeśli skierujesz nas w złym kierunku?”

Brode, będąc twarzą zespołu Hearthstone przez lata jego premiery, niemal reprezentując programistów w filmach społecznościowych, występując na ważnych wydarzeniach i ujawniając przełomowe treści, nie jest obcy, by znosić ciężar tej presji. Jeśli Marvel Snap zawiedzie pod wieloma względami, weźmie na siebie tę odpowiedzialność. Ale trzy tygodnie po globalnej premierze Marvel Snap nie zrobił nic poza tym.

„Premiera była niesamowita”, powiedział, z marką Brode smile, którą społeczność CCG tak dobrze zna. „Pod pewnymi względami premiera jest wydechem, który wstrzymuję od czterech lat.

„Jestem bardzo optymistyczną osobą, więc dobrze się z tym czułem. Od lat gramy pod dachem. To gra, w którą gramy co tydzień, jeśli nie dwa razy w tygodniu. Więc myślę, że zajęliśmy dużo czasu aby dopracować i udoskonalić podstawową rozgrywkę i upewnić się, że czuje się naprawdę dobrze”.

Ale nie tylko to, Brod miał niezachwiane zaufanie do otaczających go osób: „Taka gra jest tak samo dobra jak budowanie zespołu.

„Mamy po prostu świetny zespół. Nasi artyści od efektów dźwiękowych są bardzo biegli w tworzeniu szybkich wizualizacji, które naprawdę podkreślają historie postaci. Zespół inżynierów zbudował naprawdę wyjątkowy backend, w którym mogliśmy uruchomić gigantyczną grę bez serwera problemów, żadnych przestojów, co jest niespotykane”. To nikt. Mamy po prostu świetny zespół. Naszą wartością numer jeden jest zapewnienie miejsca, w którym ludzie naprawdę uwielbiają pracować. Gdy to zrobisz, wszystko stanie się łatwe”.

Tytuł drugiej premiery Supper został przedstawiony na górze list przebojów App Store i Google Play Wkrótce po jego uwolnieniu, zapewniając Brode i ogólnie zespół, że byli na dobrej drodze przez te wszystkie lata. Chociaż wszyscy wiemy, w świecie usług na żywo premiera to dopiero początek. Ale ze statusem Marvel Snap w momencie premiery i zaangażowaniem dewelopera w jego długoterminowy sukces, nie ma wątpliwości, że niebo jest limitem.