Koniec jet lagu? Naddźwiękowy samolot nazwany „Syn Zgody” porusza się z prędkością 1300 mil na godzinę i ma na celu dotarcie do dowolnego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.
- Prędkości czołowe wykonane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę
- Czas lotu między Miami a Londynem można skrócić do zaledwie pięciu godzin
- Lot z Nowego Jorku i Londynu może trwać od sześciu i pół do trzech i pół godziny
- Concorde, zwodowany w 1976 roku, był ostatnim naddźwiękowym samolotem, ukończonym pod koniec 2003 roku
Podróż naddźwiękowa jest w drodze powrotnej, a szef linii lotniczej stojący za „Synem Concorde” mówi, że jego ostatecznym celem jest dotarcie do każdego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.
Prędkości czołowe zapewniane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę – ponad dwukrotnie więcej niż szybszy samolot komercyjny.
Oznaczałoby to, że czas lotu między Miami a Londynem mógłby zostać skrócony z ośmiu godzin i 45 minut do pięciu godzin, a między Nowym Jorkiem a Londynem z sześciu i pół godziny do trzech i pół godziny.
Jak twierdził Blake Scholl, dyrektor generalny Boom Supersonic, oznaczałoby to, że jet lag jest ograniczony do historii — ponieważ pasażerowie mogą pokonać każdą różnicę czasu.
Powiedział: „Jeśli lot z San Francisco do Tokio zostanie skrócony z 12 do 6 godzin, możesz wyjechać po całym dniu.
Jeśli wyjedziesz w niedzielę rano, dotrzesz tam w niedzielne popołudnie, czyli w poniedziałek rano JST, zrobisz dzień spotkań i wrócisz do domu 24 godziny po wyjściu bez jet lagu.
Podróżowanie na pierwszym planie może skrócić czas lotu między Miami a Londynem z ośmiu godzin i 45 minut do pięciu godzin, a między Nowym Jorkiem a Londynem z sześciu i pół godziny do trzech i pół godziny.
We wtorek American Airlines zgodziły się kupić do 20 zgłoszonych samolotów (powyżej) od producenta samolotów Boom Supersonic, zobowiązując się prawie o połowę skrócić czas lotów długodystansowych nad wodą.
American Airlines uzgodniły w zeszłym tygodniu zakup do 20 dostarczonych samolotów i zawieszenie kolejnych 40 samolotów.
Boom Supersonic twierdzi, że ma 6 miliardów dolarów w przedsprzedaży, przy czym Virgin Atlantic zamówiła do dziesięciu samolotów w 2016 roku, a United Airlines 15 w zeszłym roku.
Concorde był ostatnim samolotem naddźwiękowym, zwodowanym w 1976 roku i zakończył służbę pod koniec 2003 roku.
Oczekuje się, że przód ma pomieścić od 65 do 80 pasażerów, a wszystkie siedzenia są ułożone w stylu klasy biznesowej, co oznacza, że środkowe rzędy odejdą w przeszłość.
Pojedynczy bilet do Nowego Jorku kosztuje około 1750 funtów.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu