Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Koszty rejsów Qantas dla pasażerów rosną o 20% przy rosnących cenach paliwa

Koszty rejsów Qantas dla pasażerów rosną o 20% przy rosnących cenach paliwa

Jeśli zauważyłeś zmianę w cenach biletów Qantas, to dlatego, że linia lotnicza „przesuwa” swoje koszty na pasażerów przy rosnących kosztach paliwa.

Zwracając się do mediów podczas Całoroczne wyniki linii lotniczej za 2022Dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, powiedział, że przewoźnik będzie nadal przenosić zwiększone koszty paliwa na swoich klientów.

W obliczu takiej sytuacji Qantas potwierdził, że zwiększy krajowe ceny lotów o 10 procent, a międzynarodowe o 20 procent, przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby lotów do około 93 procent w porównaniu z poziomem z 2019 roku.

W przypadku niektórych lotów zmiany dodadzą do 300 USD.

„Można uczciwie powiedzieć, że zaobserwowaliśmy znaczny wzrost zużycia paliwa” – powiedział Joyce dziennikarzom w czwartek.

„W tym roku spodziewamy się, że koszty paliwa będą o 60 procent wyższe niż w 2019 r. przed Covid.

„Oznacza to, że w porównaniu z 2019 r. będziemy mieli dodatkowy miliard dolarów na nasze rachunki za paliwo i będziemy mieli tylko 75 procent naszych lotów międzynarodowych i mniej niż 100 procent naszych lotów krajowych, co oznacza ogromny wzrost kosztów”.

„Będziemy nadal dostarczać ludziom wartość, ale jest to koszt, który musimy ponieść; jest to koszt, którego nie możemy wchłonąć, biorąc pod uwagę to, przez co przeszliśmy”.

Pojawia się, gdy pan Joyce ogłosił również, że linia lotnicza ograniczy loty z niektórych z najbardziej ruchliwych tras australijskich, ponieważ walczy z rosnącymi cenami paliwa i Niedobór personelu na lotniskach.

Czy chcesz przesyłać strumieniowo swoje wiadomości? Flash umożliwia strumieniowe przesyłanie ponad 25 kanałów informacyjnych w jednym miejscu. Nowy we Flashu? Wypróbuj 1 miesiąc za darmo. Oferta kończy się 31 października 2022

Krajowe moce produkcyjne zostaną ograniczone do marca 2023 roku.

W oświadczeniu Qantas powiedział, że oczekuje się, że wpływ na klientów będzie „minimalny”, ponieważ loty będą „w większości usuwane z tras o wysokiej częstotliwości”.

READ  Firma Slick Hair Company z siedzibą w Melbourne przynosi milion dolarów z 25 dolarów

„Z osobami, których to dotyczy, skontaktujemy się bezpośrednio i poinformujemy o alternatywach tak szybko, jak to możliwe od pierwotnego terminu, zwykle w ciągu jednej do dwóch godzin” – czytamy w oświadczeniu.

Brak zmian w lotach międzynarodowych przewoźnika.

Joyce powiedział w czerwcu, że firma była w stanie odzyskać koszty wyższych cen paliw na rynku międzynarodowym poprzez wyższe ceny, ale nie była w stanie tego zrobić na rynku krajowym.

Ekspert ds. Turystyki, dr David Berman, powiedział, że Qantas ogłosił stratę w wysokości 1,19 miliarda dolarów

Rok fiskalny 2021-2022 – oprócz straty ponad 5 miliardów dolarów w poprzednim roku – linia lotnicza, wraz z innymi firmami, nie jest w stanie angażować się w przedłużające się ataki obniżek cen w dającej się przewidzieć przyszłości.

„Pod koniec 2021 r. i na początku 2022 r. pojawiły się pewne tanie taryfy, aby pobudzić popyt, gdy podróże zaczęły się po nim ożywić Koronawirus choroba Dr Berman z University of Technology Sydney powiedział news.com.au.

Powiedział jednak, że potrzeba Qantas powiązania strat z przeszłości, dodatkowych kosztów ponownego zatrudnienia pracowników podczas pandemii i rosnących kosztów paliwa po inwazji Rosji na Ukrainę powoduje, że wszystko oprócz „nieuniknionych” opłat lotniczych wzrośnie, a ceny paliwa pozostaną wysokie. W tym roku i prawdopodobnie w 2023 roku.

„Paliwa alternatywne, których poszukują wszystkie linie lotnicze, w tym Qantas, mogą stanowić niewielką szansę na zmniejszenie cen paliw w perspektywie średnio- i długoterminowej” – powiedział dr Berman.

„Ale myślę, że możliwe jest, że wszystkie te miliony ludzi, którzy chcą wznowić podróże lotnicze, z większym prawdopodobieństwem uznają je za droższe w 2022 i 2023 roku niż w latach przed Covidem”.

Jedna rzecz, której wszystkie linie lotnicze są w pełni świadome, powiedział dr Berman, to fakt, że paliwo jest największym składnikiem kosztów dla linii lotniczych.

READ  Bank Światowy podwyższa prognozę wzrostu gospodarczego dla Polski do 3% w obliczu opóźnionego ożywienia gospodarczego

„[It] Stanowi 40 procent kosztów dla przewoźników oferujących pełną obsługę, takich jak Qantas i ponad 50 procent kosztów dla tanich przewoźników, takich jak Jetstar”.

Po tym, jak Qantas ogłosił Nowa trasa z Australii do Nowego Jorku Via Auckland dr Berman powiedział, że możliwym powodem, dla którego linia lotnicza jest tak zainteresowana lotami długodystansowymi, jest to, że koszty paliwa na kilometr są niższe niż na krótkodystansowych lotach krajowych.

„W prostych słowach, im dłużej znajdują się w powietrzu, tym mniej paliwa zużywają na kilometr. Start i lądowanie naprawdę pochłaniają paliwo. „

Przeczytaj powiązane tematy:koszty utrzymania